שו22ה אבל מתוקה
New member
הכי דיכאון בעולם...../images/Emo7.gif
חבר שלי עובד בסליבסטר ואני הכי עצובה שבעולם כי אנחנו בדיוק חוגגים חצי שנה... בא לי למות....
אוף... מה אני יעשה עכשיו..?...??...?
חבר שלי עובד בסליבסטר ואני הכי עצובה שבעולם כי אנחנו בדיוק חוגגים חצי שנה... בא לי למות....