הכי דיכאון בעולם...

הכי דיכאון בעולם...../images/Emo7.gif

חבר שלי עובד בסליבסטר ואני הכי עצובה שבעולם כי אנחנו בדיוק חוגגים חצי שנה... בא לי למות....
אוף... מה אני יעשה עכשיו..?...??...?
 
למה דרמה?

אז הוא עובד, אז מה? הוא חבר שלך - ואת לא אמורה להרגיש לבד כשהוא לא לידך. במקרה הכי נורא (שכלל וכלל לא נורא) תחגגו יום אחר, אולי למחרת. בינתים? תצאי עם חברות. הזדמנות טובה. ובשביל שלא תהי עצובה - שולחת לך חיבוק.
 

lirontzz

New member
חמודה,

זה לא שאת לא הולכת לראות אותו כל החיים... זה יום אחד ותאמיני לי היום הזה לא שונה מאף יום אחר!!!! תיפגשו ביום אחר!
 
למעלה