הכירו: האישה שבזכותה לא תרוצו עירומים בבדיקה

הכירו: האישה שבזכותה לא תרוצו עירומים בבדיקה

"התעקשותה של אישה אחת מירושלים הביאה לשינוי נוהל שרירותי של שנים: לאחר שהתבקשה להוריד את חולצתה בבדיקת לב במאמץ, החליטה לפנות לח"כ שלי יחימוביץ', בבקשה לשנות הנוהל המשפיל. משרד הבריאות בדק, ומצא כי אכן אין לו כל נחיצות רפואית. יחימוביץ': "מדובר היה בחשיפה מיותרת ואפילו השפלה."
 
../images/Emo184.gifמשרד הבריאות קורא לציבור למהר ולהתחסן

"למנוע התפשטות המחלה: בישראל נפטרו עד היום 48 אנשים ו-119 אושפזו ביחידות טיפול נמרץ, רובם בגילאים 65-19 שנה בהיעדר חיסון, ייתכנו התפרצויות שעלולות לגרום לפגיעה במשק בכלל, ולפגיעה בתפקוד של צוותים רפואיים בפרט."
 

דש1דש

New member
../images/Emo2.gif עשיתי את הבדיקה המון פעמים

מעולם לא היתי צריכה להוריד חולצה.... הבחורה שמה את הדיבקיות האילו על העור רק בהכנסת יד... מוזר ביותר
 

אורora

New member
כנ"ל עשיתי פעמיים - ומעולם לא ביקשו ממני

להוריד חולצה. ניראה לי עוד יחסי ציבור לגברת שלי חיימוביץ.
 
איך בוחרים ../images/Emo63.gif לילדים?

"לפני כארבע שנים התכנסה הוועדה לזכויות הילד לדיון מופרך מיסודו, שבו דנו חברי הכנסת, בראשות ח"כ רן כהן, האם יש להקים גוף שיפקח על ספרי הילדים בישראל. כדאי להדגיש שבהחלט לא נעשה כאן כל ניסיון לעורר את הדיון מחדש – זהו רעיון נואל ומיותר שמתאים למדינות טוטליטריות – אולם יש טעם להזכיר שוב את ההמלצות שהוגשו לאותה ועדה. "הגורם המתווך בין הילד לספר – ההורה או הגננת – חייב להפעיל צרכנות נבונה ולבחור בחירה מושכלת", נכתב במסמך שהוגש לוועדה. ההורים והגננות, נכתב עוד, יכולים להיעזר בין השאר במדריכים לספרות ילדים, ובראשם "מדריך מפה לספרות ילדים" של ד"ר יעל דר, וכן ברשימות ספרי הילדים המומלצים לקריאה על ידי משרד החינוך ("מצעד הספרים"), ובאתרי אינטרנט הממליצים על ספרים. בארצות הברית יש לא מעט ספריות המנהלות אתר גדול ומפורט ובו המלצות ספרים, בעיקר ספרי ילדים ונוער (הנה אחד לדוגמה). בישראל, חוץ ממדורים ספורים בעיתונות ובאינטרנט, ישנם שני אתרים שזהו ייעודם: "דףדף" ו"כנפיים"."
 
למעלה