הכיטוב רכיבות חג. כנסו כנסו

45degrees

New member
הכיטוב רכיבות חג. כנסו כנסו

מה יכול להיות רע ברכיבת אחה"צ של כמה שעות אחרי ארוחת חג? שום דבר מיוחד נכון? זהו שלא.
 

45degrees

New member
ככה זה קרה

סדק בראש גרם לכניסת מים לתא הבעירה. המים נכנסו בבת אחת ויצרו משהו שראיתי רק במנועים גדולים ממש ואף פעם לא במנועים קטנים: נעילה הידראולית. הנעילה הפעילה כוח על איזור הסדק, נוצר שבר בראש, החלק שנשבר נפל פנימה ומשם: התחיל בטחינת הבוכנה. החלקים שנפלו פגעו בשסתומי הפליטה, עד רמה שהתושבות של 2 שסתומי הפליטה נשברו ונמצאו בתוך ה HEADERS.... נזקים בקטנה: שסתומי פליטה שסתומי יניקה ראש (עם בור-טינג של פורטי. סססססססססעמק 40 שעות עבודה הלכו לפח) צילינדר בוכנה שרשרת טיימינג מובילי שסתומים תושבות שסתומים פלאג נו שוין, כמו שאומרים האשכנזים. עכשיו לכבוד השנה החדשה יש לי מנוע פתוח ואין אופנוע שטח. אפשרויות אפשרויות
 

Super Max

New member
../images/Emo45.gifתכלס

די פורטי בסוף יעצרו אותך בגין התעללות בזקנות חסרות ישע. Put her to sleep
 
למעלה