"הכול הרבה יותר קל ופשוט פה"

mayush63

New member
שאלוהים יעזור להם

הכתבה הזו עשתה לי התקף פסיכוטי פרטי קטן משלי לגמרי תרופות במקום הורות, אוף אני לא רוצה בכלל לחשוב איזה בלאגן הולך לו שם במח רק מהתגובות הבינ תרופתיות, מי הפסיכיאטר שרשם להם את כל הבלאגן הזה? זה פשוט אבסורד לא יודעת איך הוא ישרוד את גיל ההתבגרות, אבל מה שבטוח שגם אם הוא כן וגם אם לא - הם חייבים לתרום את המוח שלו למחקר (סליחה כן אבל לא אני התחלתי עם הטרוף הזה) הפסקה לראת הסוף שמספרת שהוא ילד אינטליגנטי ויצירתי בכלל לא מפתיעה, ומאד הגיונית לאור ההפרעה הדו-קוטבית (כביכול?! אולי של ההורים בכלל?) שלו (בלי להתיש עם הסברים- הנה רמז מקדם-> http://en.wikipedia.org/wiki/Brain-derived_neurotrophic_factor) אוף למה לא צריך להוציא רשיון הורות לפני השימוש?!
 

Woking

New member
את חייבת חייבת חייבת לראות את התוכנית

לואי ת'רו פשוט גדול. אני גם לא חושב שהאמריקאים מבינים את ה-veiled cynicism שלו. יש קטעים שיכולים היו להיות מצחיקים אם הם לא כל-כך עצובים. כמו למשל כשהוא שואל את האימא איך היא אבחנה את הכלב כסובל מחרדות (גם הכלב מקבל תרופות פסיכואקטיביות). או למשל כשהוא שואל ילד בן 6 שאובחן כסובל מ-OCD (!) במה זה מתבטא, והילד אומר שכשהוא מפסיד במשחק את הוא צועק ומתחבא מתחת לשולחן, ורואים איך שלואי ת'רו מתקשה לעצור את עצמו מלומר "אבל ככה כל ילד בן 6 מתנהג".
 

mayush63

New member
טוב מבטיחה

אבל אני לא באזור חיוג הנכון כרגע לא נראה לי שקולטים פה משהוא של ה-BBC חוץ משידורי FM ראיתי שהכלב מקבל אנטי-חרדה, כמעט כתבתי שזה חולני, אבל הייתי עסוקה בלחפש את הוואליום שנפל מהתיק בזמן התקף הפאניקה האחרון שלי.... הוא חמוד לואי ת'רו, וגם הילד חמוד נורא, כדאי לעשות משהוא אולי עם האמא (לשלוח לאייסלנד?)
 

mayush63

New member
כן-

'not available in your area...' יחכה עד שאשוב BBC אנטישמים
 
נראה שלואי מותח היטב את המותג שבנה אביו.

וכמו מאיוש63, האיי-פלעיער לא זמין באיזור החיוג שלי.
 

mayush63

New member
יופי

כשאני התלוננתי על בעיות גישה לא הוצעו פתרונות נעלבתי ואני לא כותבת יותר בפורום
 

Woking

New member
אצלך הבעיה זמנית

וחוץ מזה, חשבתי שרק לאמריקאים צריך לאיית את התשובות. אם אני מבין נכון את ההערה האחרונה שלך, אז את מכריזה בזאת על כוונתך לרוץ לראשות הפורום?
 

mayush63

New member
חס וחלילה

זה לבטח יוביל לסגירתו הסופית אבל זה ציטוט מנצח
כמעט תשובה בריטית מושלמת (אבל כמעט, אולי באנגלית זה היה עובד יותר טוב) העיקר שקפצה עלי הפולניות בהזדמנות!
 

sirpad

New member
ונשאלת השאלה

האם כשאדם פלוני נוטל סם כזה או אחר, האם ההתנהגות של האדם בהשפעת הסם היא אשמתו של הסם? או אולי זה עדיין האדם הפלוני שבא ליידי ביטוי. אם הסם רק מראה מה שהיה קיים מתחת לפני השטח, והוסתר מאיתנו, האם זו אשמתו של הסם?
 

mayush63

New member
הסתבכת קצת ../images/Emo24.gif

אבל לא חשוב דווקא הבעייה כרגע לדעתי היא ש*אין סמים* (אני לא כזאתי מסוממת בכלל בכללללל, סתם מקשקשת כידוע, אבל אני בעד באופן עקרוני (אישי לא לגבי האוכלוסיה)) בכ"א- באמת אולי כדאי לעשות משהוא בעניין.
 
מדכא. ע"פ הקריטריונים שהוצגו בכתבה

היו צריכים לסמם שליש מהכיתה שבה למדתי ביסודי. בכל אופן, שקול פתיחת שרשור חדש.
 

joojoo

New member
החיים בכל מקום...

... הם מה שאתה עושה מהם. אני - בתור אחד שאפילו סבל לא מעט מהמשבר הכלכלי למשל, כמו שחלק מקוראי הפורום יודעים - עדיין משוכנע שאני חי במקום הכי טוב בעולם. את תחושת החירות האישית שיש לי פה לא הייתי מחליף בשביל שום רשת הגנה כלכלית ממשלתית (ולסלסרו, זה לא נוגד בכלל את התמיכה שלי ביצירת רשת כזו, רק שהחירות האישית באה קודם וחשובה לי יותר). את היכולת שלי למצוא את הביטוי העצמי שלי, להיות מי שאני רוצה ולחיות איך שבא לי, עם מי שבא לי, באיזה קוסטרוקציה שבא לי, לחשוב מה שאני רוצה ולהגיד מה שאני רוצה, בלי שאף אחד יצקצק בלשון או ידחוף את האף בלי הזמנה, גם לא הייתי מחליף. כן, יש המון בעיות באמריקע, אבל איפה אין? לפחות עם הבעיות האלה נוח לי אישית לחיות (ולאו דווקא לאף אחד אחר).
 
למעלה