"הכול הרבה יותר קל ופשוט פה"

RonspotNL

New member
אולי תהיה מלחמה באירן ואולי לא

זה מאוד תלוי איך העולם יתנהג עם אירן (לא רק ארצות הברית או ישראל) זה מאוד תלוי אם תהיה מהפכה אזרחית באירן או לא יש הרבה גורמים שיכולים להשפיע על המצב אבל זה לא הנושא כאן
 

chopo

New member
הכל אולי אבל מה שבטוח זה המוסלמים הקיצונים

שגרים באותם מדינות במשך שנים לא יהססו להתפוצץ (בדיוק כמו שיש סיכוי טוב שמלחמה גדולה של ישראל, תאי חיזבאללה בתוך ישובים ערבים יתעוררו). צ'מע, בכל מקום יש מוסלמים. אין לי בעיה עם זה. לי אישית היתה בעיה לגור בקרבת מקום עם אחוז גבוה שלהם. ככה אני. אם לך לא מפריע, סחטיין עליך
 

RonspotNL

New member
בארצות הברית אגב

יש רק 0.6 מכלל האוכלוסיה המגדירים את עצמם מוסלמים ...
 

chopo

New member
סבבה. מתוך 300 מליון איש זה אומר כמה פצצות

וכל פצצה/מטוס ראינו כמה יכול להרוג
 

RonspotNL

New member
אתה אבוד

אתה חי בפחד וגזענות אתה לא יכול לראות אדם כאדם ...
 

chopo

New member
לא גזען ולא חי בפחד.נקווה שאני טועה

תקרא את "נקודת האל-חזור". יש שם פרק על איראן וארה"ב. אתה טיפה תמים.
 

RonspotNL

New member
לא תמים בכלל

עובדה שלי אין בעיה עם בני אדם מכל רקע או תרבות ולך יש אתה צר אופקים שקשה לו לראות מבעד לבועה שלו עצמו
 

chopo

New member
מי אמר שיש לי בעיה? איפה קראת את זה?

שוב. תבדוק את העברית שלך. אולי בניכר איבדת קצת את היכולת לקרוא. אין לי בעיה עם זרים. לא אגור מבחירה במקום שיש בו כמות חריגה של אוכלוסיה מסויימת - ערבים,יהודים,רוסים. מעדיף מקום מהכל. אמריקה...שמעת?
 

Boston Guy

New member
יאללה, ספירת מלאי. אתה שונא: רוסים, סינים,...

פקיסטנים, וכמובן כל מוסלמי באשר הוא מוסלמי. אז מחקת מהארסנל שלך 3 מיליארד בני אדם מתוך אוכלוסיית הפלנטה שלנו, פלוס מינוס חצי מיליארד. זה לא רק שאתה שונא אותם - אתה מפחד מהם. אתה מפחד לגור לידם. אתה מפחד להיות איתם במטוס. עוד מישהו שאתה שונא? מה עם הודים? אם תשנא אותם, תמחוק עוד 1.6 מיליארד אנשים מאוכלוסיית העולם. ניגרים? אלו רמאים הרי... יוונים? גם הם שונאי ישראל. פולנים ימ"ש? אנגלים לבנים? גרעינים שחורים?
 

chopo

New member
הכי אני שונא ישראלים חכמולוגים כמוך ../images/Emo98.gif

כי אתה ציני כמו ישראלי מצוי. כי אתה חושב שאתה הכי חכם כמו 90% מהישראלים. אני כבר קראתי כמה מהתובנות שלך - אתה בן אדם מתנשא, חושב שבגלל שהוא גר בארה"ב כמה שנים הוא מכיר את ארה"ב יותר מכולם ולא רק את ארה"ב את כל העולם. אז חביבי - שב בבוסטון ולך תשקר לעצמך שאתה תגור בליטל פקיסטן. כי אתה לא. יאללה ביי, הלכתי לראות לתת כבוד לחללים שלנו....אהה אתה בטח שם ועדיין יודע יותר ממני מה טוב לישראלים.
 

Boston Guy

New member
זהו בדיוק - שאני נמצא שם. ואתה כסנופוב בארץ.

אני חי בארה"ב. החבר הכי טוב של הבן שלי הוא סיני קטן. החברה הכי טובה של הבת שלי היא גרמניה בלונדינית קטנה. אני גם נוסע הרבה בעולם. מבלה בערך חצי מהשנה באירופה, אפריקה, אסיה... אז כן - אני מניח שאני מכיר את ארצות הברית - ואת העולם - הרבה, הרבה יותר טוב ממך. אין פלא שאתה שונא גם אותי. אתה שונא כל מי ששונה ממך. אתה נמצא במקום הכי טוב לצורך זה - במדינה שבה שינאת הזר היא מקובלת, חוקית ומהווה מדיניות ממשלתית. תישאר שם. אם תצא לעולם תגלה שאתה מוקצה מחמת המיאוס בחברה מתורבתת.
 

chopo

New member
נכון, בגלל זה יש לך מלא חברים מוסלמים

ואתה בטח גר באחת השכונות הכי גטואיות שיש נכון? או שאתה גר באיזור צפונבוני בפרברי בוסטון ובשביל לראות איש שחור אתה צריך לסוע איזה 5 מייל נכון? אז אתה טס לאפריקה ולן בהילטון או בקראון פלאזה...פששש תותח. אתה ישראלי טיפוסי ואתה הכי גזען פה. ישראלי טיפוסי חושב שהוא הכי חכם - זה אתה. ישראלי טיפוסי חושב שהוא הכי טוב - זה אתה. ישראלי טיפוסי חושב שכולם גזענים למרות שהוא כזה - זה אתה. אני לא גזען. אני בטוח שהקשת החברתית שלי רחבה משלך (למרות החבר הסיני של הבן שלך, אני בספק אם יש לך חבר סיני). אז כן, אתה פה הגזען. אולי כי גם אתה שונא ישראלים. אז חביבי -תמשיך לשקר לעצמך, ולחשוב שאתה אוהב את כולם. צא מהפרבר החביב שלך ותבדוק כמה מוסלמים גרים בשכונה שלך. אתה כל כך מתגאה בזה שאתה אמריקאי (כאילו זה מוסיף עוד כמה נקודות באייקיו שלך..מה אתה בן 12? כולה מדינה אחרת, מזכיר לי שהייתי בכיתה א' וכולם התלהבו מהילד שהגיע מאמריקה) - אבל אתה ישראלי. לא רק שאתה ישראלי , אתה ישראלי טיפוסי בתוך תחפושת של אמריקאי עלק. אתה בן אדם מסכן כי אתה משלה את עצמך.
 

Boston Guy

New member
השכן שלי 2 דלתות ליד אפגאני.

השכן דלת ליד - הודי. וכל שבוע יש לבן שלי PLAYDATE עם ילדון חמוד שקוראים לו KENNY שבהחלט עונה להגדרה שלך ל"איש שחור". נראה שיצאת חומוס. איני יודע מהי ה"קשת החברתית" שלך - אז קשה לי להשוות אותה לשלי. מכיוון שאני חי בעיר רב לאומית, עובד בחברה רב לאומית ולומד במוסדות חינוך רב לאומיות הדעת נותנת שהקשת החברתית שלי מגוונת דייה. השנאה שלך מרעילה לך את הנשמה. לסיפא שלך - אני קודם ישראלי. כך נולדתי. אני גם אזרח אמריקאי. על זה עבדתי קצת יותר קשה. אז קשה לי להבין על מה הקצף שלך. כי לי יש משהו שלך אין?
 

RonspotNL

New member
לך יש משהו שאין לו

וזה לא קשור לאזרחות האמריקאית אין לו מושג מה זה לגור בעיר רב לאומית להיות מעורבב עם אנשים מכל מיני מקומות ותרבויות לנו יש את המושג הזה וכאן ההבדל
 

chopo

New member
מי ממכם יודע היכן גרתי בעבר?

אני רק יודע דבר אחד. ששניכם כנראה הפכתם להיות פוליטקלי קורקטים כמו אמריקאים ואתם לא מסוגלים להודות בה. אני אשאל ככה: אם כל השכנים שלך, אבל כולם ללא יוצא מן הכלל היו פקיסטנים - עדיין היית עובר לדירה הזאת? וגם בבניין ממול ובבניין שממול 90% היו פקיסטנים. עדיין היית גר שם? או שאולי היית מעדיף מקום אחר. לא כי אתה גזען. כי בא לך לראות גם דברים אחרים. כי בסופו של דבר,אם היית רוצה היית מהגר לבנגלדור ולא לבוסטון, נכון? נב זה שאתה עובד עם הודים ופקיסטנים לא הופך אותך ליותר רב לאומי. אתה מבלה איתם אני משער 0.1 דקות מעבר לשעות העבודה. לי לעומת זאת יש חברים לא רוסים,לטינים,מזרחיים,אמריקאים,ארופאים, סינים (בא אליך פעם סיני והראת לו את הארץ במשך שבוע? כי אני כן) אתה אמריקאי. אז אתה חושב שכבר קיבלת 20 נק' ואתה חושב שאני גזען כי אני גר במדינה גזענית. אבל אני אמיתי - אין לי בעיה עם אף אחד, אבל כן, לא הייתי גר בבניין של 30 דירות ב28 מהם שייכים להודים (אוהב אוכל הודי, לא רוצה להריח אותו כל יום)
 

Boston Guy

New member
אני זוכר את שירשורי ה"מפחד להתחתן" שלך

נדמה לי שכבר כתבתי שלפי ההתבטאויות שלך אתה לא מצטייר כאדם שואף הרפתקאות שהעיז וחי מחוץ למיקלט. אז נסכם: אתה מפחד להתחתן כי בסוף מתגרשים. אתה זה שדואג שהילדים שלך שעוד לא נולדו מהנישואים שעוד לא התחילו לא יבקרו אותך כשתהיה זקן. אתה מפחד מרוסים, מוסלמים, פקיסטנים... ובמאמר מוסגר - אתה גם מכיר את העולם כל כך טוב שאתה לא יודע שבנגלור היא בהודו, במדינת קרנטאקה - 1,700 קילומטר מפקיסטאן. אה, רגע - בעצם אתה גם לא רוצה הודים. סליחה... אתה לא אוהב ריח בישול הודי. כנראה שגם לא ריח של בישול רוסי (הכרוב, הכרוב...). עדיף הריח של החריימה? אני מאמין לך כשאתה כותב שאתה "אמיתי". אבל זה לא נכון שאין לך בעיה עם אף אחד. יש לך בעיה. עם עצמך.
 

chopo

New member
כתבת הודי גם גר אצלך

בכל אופן אתה לא מכיר אותי באופן אישי אז בבקשה תפסיק לנתח אותי. אתה חושב שאני גזען? סבבה. תהנה. אני מאמין לרגע ששניכם פה היו גרים בשכונה של מהגרים. לרגע לא (גם מהסיבה ששכונות של מהגרים לרוב הם שכונות פחות טובות...זה גזעני?)
 

Boston Guy

New member
וזה מראה כמה מעט אתה יודע על ארה"ב והעולם

זה שאתה שבוי בסטריאוטיפים - זה ברור. ה"שכונה" (יותר נכון עיירה) שבה אני גר היא בהחלט שכונה של מהגרים. מהגרים מאוד משכילים. מהגרים ששייכים למאיון העליון. אבל מהגרים NONE THE LESS. להנאתך, הרי לך התפלגות המוצאים בעיירה שבה אני גר - באדיבות ה FETISH האמריקאי לאיסוף סטטיסטיקות
Irish: 5496 Russian: 4492 English: 2778 United States or American: 2772 Italian: 2723 German: 2669 Polish: 1577 Eastern European: 1171 European: 944 Greek: 789 Scottish: 684 French (except Basque): 670 Arab:: 612 Israeli: 570 Hungarian: 513 British: 484 West Indian (excluding Hispanic groups):: 413 Canadian: 393 Swedish: 389 French Canadian: 381 Iranian: 362 Subsaharan African:: 348 Scotch-Irish: 331 Ukrainian: 329 Romanian: 296 Portuguese: 290 Austrian: 286 Norwegian: 279 Lithuanian: 261 Haitian: 239 Dutch: 209 Brazilian: 158 Czech: 154 Lebanese: 143 African: 142 Australian: 136 Latvian: 131 Egyptian: 127 Armenian: 127 Swiss: 126 Welsh: 119 Turkish: 115 Jamaican: 101 Arab/Arabic: 96 Moroccan: 95 Cape Verdean: 92 Danish: 76 Northern European: 76 Czechoslovakian: 74 Other Arab: 69 Bulgarian: 64 Finnish: 60 Belgian: 60 Slovak: 53 South African: 40 Ethiopian: 39 Yugoslavian: 37 Serbian: 33 Croatian: 28 Barbadian: 28 Syrian: 27 Iraqi: 26 Kenyan: 22 Soviet Union: 21 Palestinian: 20 West Indian: 19 Celtic: 18 Trinidadian and Tobagonian: 18 Basque: 11 Slavic: 10 Scandinavian: 10 Icelander: 10 Jordanian: 9 Acadian/Cajun: 9 Senegalese: 8 Assyrian/Chaldean/Syriac: 8 Albanian: 8 British West Indian: 8 Other Subsaharan African: 5​
מגוון דיו עבור כבודו?
 
למעלה