הכוונת גולשים אורחים - שימו לב לכוכבית הכתומה

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
הכוונת גולשים אורחים - שימו לב לכוכבית הכתומה

הכוונת גולשים אורחים - שימו לב לכוכבית הכתומה
רענון הנחיה להכוונת גולשים אורחים.
שימו לב, מכוונים יקרים: מדי פעם צצות בפורום בקשות הכוונה של גולשים אורחים ומזדמנים. סימן ההכר של גולשים אלה הנו כוכבית כתומה משמאל לכינוי. גולשים אלה מגיעים אלינו מגוגל וממקומות שרק כבוד הרב פיינשטיין בקיא בהם.

לגולשים האורחים אין אפשרות לשרשר הודעות לשרשורים קיימים וכל הודעותיהם נפתחות כהודעה חדשה. דוגמא לגולשת מזדמנת תוכלו למצוא כאן.
לפיכך, אין שום צורך להעיר לאותם גולשים להפנות את בקשותיהם לשרשור ההכוונה. מנהלי הפורום עוקבים אחר הודעות האורחים ויטפלו בשרשורן לשרשור ההכוונה התקף.
סיוע לגולש אורח יינתן רק לאחר שהודעתו שורשרה ע"י המנהלים לשרשור ההכוונה.
תודה לכל המכוונים והמשיכו בדבר שאתם עושים הכי טוב.
 
זה אומר שאפשר לענות לו במקום והמנהלים יעבירו

הכוונת גולשים אורחים - שימו לב לכוכבית הכתומה
רענון הנחיה להכוונת גולשים אורחים.
שימו לב, מכוונים יקרים: מדי פעם צצות בפורום בקשות הכוונה של גולשים אורחים ומזדמנים. סימן ההכר של גולשים אלה הנו כוכבית כתומה משמאל לכינוי. גולשים אלה מגיעים אלינו מגוגל וממקומות שרק כבוד הרב פיינשטיין בקיא בהם.

לגולשים האורחים אין אפשרות לשרשר הודעות לשרשורים קיימים וכל הודעותיהם נפתחות כהודעה חדשה. דוגמא לגולשת מזדמנת תוכלו למצוא כאן.
לפיכך, אין שום צורך להעיר לאותם גולשים להפנות את בקשותיהם לשרשור ההכוונה. מנהלי הפורום עוקבים אחר הודעות האורחים ויטפלו בשרשורן לשרשור ההכוונה התקף.
סיוע לגולש אורח יינתן רק לאחר שהודעתו שורשרה ע"י המנהלים לשרשור ההכוונה.
תודה לכל המכוונים והמשיכו בדבר שאתם עושים הכי טוב.
זה אומר שאפשר לענות לו במקום והמנהלים יעבירו
את ההודעה אחר כך לשרשור ההכוונה?
 
כי לפי כללי הפורום שאלות הכוונה ותשובות עליהן

למה לא לענות? אפשר לקבל הסבר?
כי לפי כללי הפורום שאלות הכוונה ותשובות עליהן
צריכות להיות בשרשור ההכוונה בלבד.
אם מדובר במשתמש שכן רשום בתפוז ושאל שאלת הכוונה מחוץ לשרשור ההכוונה, אני מניח שלא תשאל מדוע לא לענות לו מחוץ לשרשור.
הרי מנהל יכול לשרשר גם הודעה של משתמש שרשום ואת התשובות להודעה, ובכל זאת ברור ומוסכם שלא עונים על שאלות אלו מחוץ לשרשור ההכוונה.
וכך צריך להיות גם לגבי שאלות של משתמשים לא רשומים.
שאלות הכוונה צריכות להיות ולקבל תשובה בשרשור ההכוונה והעובדה שיש מגבלה טכנית שגורמת לכך ששאלות של לא רשומים יכולות להיפתח רק בהודעות חדשות לא צריכה לשנות את הכלל.
 

nitsansh

New member
אם אין הבדל בין גולש רשום ולא רשום, מה הצורך

כי לפי כללי הפורום שאלות הכוונה ותשובות עליהן
צריכות להיות בשרשור ההכוונה בלבד.
אם מדובר במשתמש שכן רשום בתפוז ושאל שאלת הכוונה מחוץ לשרשור ההכוונה, אני מניח שלא תשאל מדוע לא לענות לו מחוץ לשרשור.
הרי מנהל יכול לשרשר גם הודעה של משתמש שרשום ואת התשובות להודעה, ובכל זאת ברור ומוסכם שלא עונים על שאלות אלו מחוץ לשרשור ההכוונה.
וכך צריך להיות גם לגבי שאלות של משתמשים לא רשומים.
שאלות הכוונה צריכות להיות ולקבל תשובה בשרשור ההכוונה והעובדה שיש מגבלה טכנית שגורמת לכך ששאלות של לא רשומים יכולות להיפתח רק בהודעות חדשות לא צריכה לשנות את הכלל.
אם אין הבדל בין גולש רשום ולא רשום, מה הצורך
בהודעה שפתחה את השרשור?

יש דבר שלא לקחתם בחשבון... ניתן להיכנס להודעות בודדות דרך "השעה האחרונה" ולא ניתן לדעת אם הן הודעה משורשרת או לא...
 
הצורך בהודעה שפתחה את השרשור נובע מכך

אם אין הבדל בין גולש רשום ולא רשום, מה הצורך
בהודעה שפתחה את השרשור?

יש דבר שלא לקחתם בחשבון... ניתן להיכנס להודעות בודדות דרך "השעה האחרונה" ולא ניתן לדעת אם הן הודעה משורשרת או לא...
הצורך בהודעה שפתחה את השרשור נובע מכך
שיש אנשים המגיבים על ההודעות הללו של לא רשומים בתגובה של להפנות את השאלה לשרשור ההכוונה, אבל אין טעם לכתוב תגובה כזו.
אם כותבים תגובה כזו למשתמש רשום, המשתמש הרשום בעצמו יכול לתקן ולכתוב את שאלתו מחדש בשרשור ההכוונה. משתמש לא רשום לא יכול לעשות זאת ולכן אין טעם להעיר לו על כך.
 

nitsansh

New member
הוא יכול לשרשר אחרי שיירשם לתפוז כדי לקבל

הצורך בהודעה שפתחה את השרשור נובע מכך
שיש אנשים המגיבים על ההודעות הללו של לא רשומים בתגובה של להפנות את השאלה לשרשור ההכוונה, אבל אין טעם לכתוב תגובה כזו.
אם כותבים תגובה כזו למשתמש רשום, המשתמש הרשום בעצמו יכול לתקן ולכתוב את שאלתו מחדש בשרשור ההכוונה. משתמש לא רשום לא יכול לעשות זאת ולכן אין טעם להעיר לו על כך.
הוא יכול לשרשר אחרי שיירשם לתפוז כדי לקבל
תשובה לפני שהמנהל יגיע לפורום וישרשר אותה...
מי שמגיע כאורח לא יודע מן הסתם את כללי הפורום ולא מודע לכך שהוא לא יקבל תשובה מהירה... ולזמן יש משמעות גדולה בנושא הזה... גם של מי שיכול ורוצה לענות אבל כללי הפורום מונעים ממנו את זה...
 
לא כל אחד מעוניין להירשם לתפוז

הוא יכול לשרשר אחרי שיירשם לתפוז כדי לקבל
תשובה לפני שהמנהל יגיע לפורום וישרשר אותה...
מי שמגיע כאורח לא יודע מן הסתם את כללי הפורום ולא מודע לכך שהוא לא יקבל תשובה מהירה... ולזמן יש משמעות גדולה בנושא הזה... גם של מי שיכול ורוצה לענות אבל כללי הפורום מונעים ממנו את זה...
לא כל אחד מעוניין להירשם לתפוז
גם ההנחה שמי שמגיע כאורח לא יודע מן הסתם את כללי הפורום לא בהכרח נכונה.
יש הרבה קוראים סמויים לפורומים של תפוז שאינם רשומים בתפוז ולפורום תחבורה ציבורית שהוא פורום פופולרי על אחת כמה וכמה שזה המצב.
בשביל לדעת את כללי הפורום אין שום הכרח להיות רשום בתפוז.
 

nitsansh

New member
לפי מה שהבנתי מדובר בגולשים מאתרים אחרים

לא כל אחד מעוניין להירשם לתפוז
גם ההנחה שמי שמגיע כאורח לא יודע מן הסתם את כללי הפורום לא בהכרח נכונה.
יש הרבה קוראים סמויים לפורומים של תפוז שאינם רשומים בתפוז ולפורום תחבורה ציבורית שהוא פורום פופולרי על אחת כמה וכמה שזה המצב.
בשביל לדעת את כללי הפורום אין שום הכרח להיות רשום בתפוז.
לפי מה שהבנתי מדובר בגולשים מאתרים אחרים
שמשתמשים בפלטפורמה הטכנולוגית של הפורומים ולא מודעים לכך שמדובר בפורום של תפוז...
אלה שיודעים ובוחרים לפרסם הודעה כאורחים - זבש"ם....
 

amit1270

New member
*אדומה


הכוונת גולשים אורחים - שימו לב לכוכבית הכתומה
רענון הנחיה להכוונת גולשים אורחים.
שימו לב, מכוונים יקרים: מדי פעם צצות בפורום בקשות הכוונה של גולשים אורחים ומזדמנים. סימן ההכר של גולשים אלה הנו כוכבית כתומה משמאל לכינוי. גולשים אלה מגיעים אלינו מגוגל וממקומות שרק כבוד הרב פיינשטיין בקיא בהם.

לגולשים האורחים אין אפשרות לשרשר הודעות לשרשורים קיימים וכל הודעותיהם נפתחות כהודעה חדשה. דוגמא לגולשת מזדמנת תוכלו למצוא כאן.
לפיכך, אין שום צורך להעיר לאותם גולשים להפנות את בקשותיהם לשרשור ההכוונה. מנהלי הפורום עוקבים אחר הודעות האורחים ויטפלו בשרשורן לשרשור ההכוונה התקף.
סיוע לגולש אורח יינתן רק לאחר שהודעתו שורשרה ע"י המנהלים לשרשור ההכוונה.
תודה לכל המכוונים והמשיכו בדבר שאתם עושים הכי טוב.
*אדומה
 
עוד לגבי שאלות הכוונה של גולשים "אורחים":

הכוונת גולשים אורחים - שימו לב לכוכבית הכתומה
רענון הנחיה להכוונת גולשים אורחים.
שימו לב, מכוונים יקרים: מדי פעם צצות בפורום בקשות הכוונה של גולשים אורחים ומזדמנים. סימן ההכר של גולשים אלה הנו כוכבית כתומה משמאל לכינוי. גולשים אלה מגיעים אלינו מגוגל וממקומות שרק כבוד הרב פיינשטיין בקיא בהם.

לגולשים האורחים אין אפשרות לשרשר הודעות לשרשורים קיימים וכל הודעותיהם נפתחות כהודעה חדשה. דוגמא לגולשת מזדמנת תוכלו למצוא כאן.
לפיכך, אין שום צורך להעיר לאותם גולשים להפנות את בקשותיהם לשרשור ההכוונה. מנהלי הפורום עוקבים אחר הודעות האורחים ויטפלו בשרשורן לשרשור ההכוונה התקף.
סיוע לגולש אורח יינתן רק לאחר שהודעתו שורשרה ע"י המנהלים לשרשור ההכוונה.
תודה לכל המכוונים והמשיכו בדבר שאתם עושים הכי טוב.
עוד לגבי שאלות הכוונה של גולשים "אורחים":
היות שאני מעריך את הזמן שלי ושל אחרים שעונים על שאלות הכוונה יותר מאשר את המאמצים של תפוז להכשיר של השרץ של גולשים אורחים, רק אתן לכם כאן נתון למחשבה ללא שום המלצה בצידו.
מתוך כלל ה"אורחים" ששאלו כאן שאלות הכוונה בחודשים האחרונים, שזה כמה עשרות בחודש, כמות ה"אורחים" שחזרו כדי לענות על שאלות המשך או סתם להגיד תודה, היא 0 או כמעט 0.
אז אמנם אני לא עונה על שאלות "אורחים" יותר, אבל כל אחד מוזמן לעשות את השיקולים שלו.
 

אוהדא11

New member


עוד לגבי שאלות הכוונה של גולשים "אורחים":
היות שאני מעריך את הזמן שלי ושל אחרים שעונים על שאלות הכוונה יותר מאשר את המאמצים של תפוז להכשיר של השרץ של גולשים אורחים, רק אתן לכם כאן נתון למחשבה ללא שום המלצה בצידו.
מתוך כלל ה"אורחים" ששאלו כאן שאלות הכוונה בחודשים האחרונים, שזה כמה עשרות בחודש, כמות ה"אורחים" שחזרו כדי לענות על שאלות המשך או סתם להגיד תודה, היא 0 או כמעט 0.
אז אמנם אני לא עונה על שאלות "אורחים" יותר, אבל כל אחד מוזמן לעשות את השיקולים שלו.
 

Ofekalef1

New member
לא הצלחתי להבין.

עוד לגבי שאלות הכוונה של גולשים "אורחים":
היות שאני מעריך את הזמן שלי ושל אחרים שעונים על שאלות הכוונה יותר מאשר את המאמצים של תפוז להכשיר של השרץ של גולשים אורחים, רק אתן לכם כאן נתון למחשבה ללא שום המלצה בצידו.
מתוך כלל ה"אורחים" ששאלו כאן שאלות הכוונה בחודשים האחרונים, שזה כמה עשרות בחודש, כמות ה"אורחים" שחזרו כדי לענות על שאלות המשך או סתם להגיד תודה, היא 0 או כמעט 0.
אז אמנם אני לא עונה על שאלות "אורחים" יותר, אבל כל אחד מוזמן לעשות את השיקולים שלו.
לא הצלחתי להבין.
בגלל שאחרי שהם מקבלים תשובה הם לא חוזרים לכוון אחרים, אתה לא עוזר יותר לאורחים?
לא כולם יכולים לכוון אחרים... עד כמה התודה הזו באמת חשובה לך?
 

אוהדא11

New member
מקובל שאתה מודה על עזרה גם אם אתה אורח מזדמן

לא הצלחתי להבין.
בגלל שאחרי שהם מקבלים תשובה הם לא חוזרים לכוון אחרים, אתה לא עוזר יותר לאורחים?
לא כולם יכולים לכוון אחרים... עד כמה התודה הזו באמת חשובה לך?
מקובל שאתה מודה על עזרה גם אם אתה אורח מזדמן
 
התודה ממש לא חשובה לי, כנראה לא הבהרתי כראוי.

לא הצלחתי להבין.
בגלל שאחרי שהם מקבלים תשובה הם לא חוזרים לכוון אחרים, אתה לא עוזר יותר לאורחים?
לא כולם יכולים לכוון אחרים... עד כמה התודה הזו באמת חשובה לך?
התודה ממש לא חשובה לי, כנראה לא הבהרתי כראוי.
אי-אמירת "תודה" אצל כ-100% מהאורחים היא אינדיקציה לכך שהאנשים האלה כנראה מעולם לא חזרו כדי לראות את התשובה. לכן לא דיברתי על תודה באופן ספציפי, אלא על הודעות המשך באופן כללי, כמו לדוגמה תשובות לשאלות הבהרה.
ברור לי שכמעט אף אחד מה"אורחים" לא קורא את התשובות, כי לא ייתכן שהם קוראים את התשובות ו-0 מהם חוזרים כדי להגיב לתשובות, בעוד שגולשים רגילים (שאינם "אורחים") חוזרים באחוזים גבוהים.
מכאן אני מסיק שכנראה שהתשובות שלנו נופלות על אזניים ערלות, ואני לא רואה סיבה להשקיע זמן כדי לענות לחלל האוויר.
 
אתה מסיק מסקנות נמהרות מדי

התודה ממש לא חשובה לי, כנראה לא הבהרתי כראוי.
אי-אמירת "תודה" אצל כ-100% מהאורחים היא אינדיקציה לכך שהאנשים האלה כנראה מעולם לא חזרו כדי לראות את התשובה. לכן לא דיברתי על תודה באופן ספציפי, אלא על הודעות המשך באופן כללי, כמו לדוגמה תשובות לשאלות הבהרה.
ברור לי שכמעט אף אחד מה"אורחים" לא קורא את התשובות, כי לא ייתכן שהם קוראים את התשובות ו-0 מהם חוזרים כדי להגיב לתשובות, בעוד שגולשים רגילים (שאינם "אורחים") חוזרים באחוזים גבוהים.
מכאן אני מסיק שכנראה שהתשובות שלנו נופלות על אזניים ערלות, ואני לא רואה סיבה להשקיע זמן כדי לענות לחלל האוויר.
אתה מסיק מסקנות נמהרות מדי
קח בחשבון שגולשים אורחים לא יכולים לשרשר לשרשור קיים ולכן, לאחר שהשאלה שלהם משורשרת על ידי מנהל הם לא יכולים להגיב לתשובה, אלא בהודעה חדשה המנותקת מהשאלה שלהם ומהתשובה שקיבלו.
זה ממש לא אומר שהם לא קוראים את התשובה.
 
זה לא נכון שכ"אורח" אי אפשר לשרשר,

אתה מסיק מסקנות נמהרות מדי
קח בחשבון שגולשים אורחים לא יכולים לשרשר לשרשור קיים ולכן, לאחר שהשאלה שלהם משורשרת על ידי מנהל הם לא יכולים להגיב לתשובה, אלא בהודעה חדשה המנותקת מהשאלה שלהם ומהתשובה שקיבלו.
זה ממש לא אומר שהם לא קוראים את התשובה.
זה לא נכון שכ"אורח" אי אפשר לשרשר,
אתה מוזמן לבדוק בעצמך ולגלות שאפשר.
מה שכנראה אי אפשר, זה לקבל התראה במייל כשיש תשובה להודעה שלך. ולכן לדעתי הם פשוט לא קוראים את התשובות.
 
בועז בעצמו כתב שאורח לא יכול לשרשר

זה לא נכון שכ"אורח" אי אפשר לשרשר,
אתה מוזמן לבדוק בעצמך ולגלות שאפשר.
מה שכנראה אי אפשר, זה לקבל התראה במייל כשיש תשובה להודעה שלך. ולכן לדעתי הם פשוט לא קוראים את התשובות.
בועז בעצמו כתב שאורח לא יכול לשרשר
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה