הי שלום. בעיה דחופה.

יהלי - מבחנים

התסכול שאת חווה מאד מובן, גם התכוננת, את גם יודעת את החומר, וגם מבינה במבחן ואופס... מגיעה טעות קטנטונת שכל המגדל מתמוטט... באסה.. יחד עם זאת, אין זו חובה שכך תתנהלי בעתיד, בעיקר אם נרשמת למועד ב'. אפשר לפנות לאחד מהגורמים (או לכולם ביחד) :
פסיכולוג או מישהו אחר שמבין ב"איך מורידים מתחים".
אסטרטגיות למידה - שילמדו אותך איך את מפעילה בקרה תוך כדי המבחן, באמצע בסופו, כך שלא יהיה מצב שלא תשימי לב לטעות נגררת.
טיפול אלטרנטיבי - משהו שיכול לחזק את הריכוז, הבקרה העצמית, ובעיקר את הביטחון בדרך. במתמטיקה, כמה שידוע לי, מקבלים ניקוד מסוים (ולא רע) על הדרך הנכונה, כך שאם יש טעות ורואים שהיא טעות ולא של חוסר הבנה, ההורדה פחותה יחסית למי שלא מבין מה הוא עושה וטועה.
 
הי שלום. בעיה דחופה.

אני לא יודעת אם זה קשור לכאן אבל אולי יהיה מישהו שיוכל לעזור.. אז ככה, יש לי בעיה עם הלימודים ומתמטמתיקה בעיקר, אני נלחצת נורא במבחנים ובימים לפניהם. זה עושה לי כאבי ראש נוראים ובחילות, יובש תדיר באזור השפתיים.. עכשיו אתמול למשל היתה לנו בגרות במתמטיקה 4 יח``ל וידעתי הכל. רק הייתה בעיה קטנה.. באיזו שאלה העתקתי את הפונקציה לא נכון, פשוט לאורך כל התרגיל המס` נעלם מעיני! זו הייתה טעות נגררת שגררה שרשרת טעויות בכל התרגיל! זה נורא מאכזב.. אבל יש מועד ב`. אבל זו בעיה שלי תמידית ולא חד פעמית זה קורה לי כל השנה! ניסיתי לקחת כדורים ללחץ זה ממש לא עזר לי. ועוד מעט יש מועד ב` ואני לא יודעת מה אני אמורה לעשות?? מישהו יכול לעזור אולי? נ.ב. עוד שאלה.. כמה בערך מורידים על כזאת טעות? תודה רבה למגיבים. אשמח לשמוע תגובות שונות זה חשוב מאוד. יהלי.
 

TalMetal

New member
לי יש לחץ

שלום, :) אני יכול להגיד לך שאני לא חושב שאני טיפוס בעל בטח' עצמי גבוהה וכנראה שזה מה שגורם לאי יציבות בפתרון תרגילים במתמט' למעין דיסלקציה כזאת שמינוס ניהיה פלוס , ולפעמים שוכחים... ,אני כבר מכיר את זה כי נגשתי להמון מבחנים במתמט' ובעוד נושאים,מה שאני עושה הוא כזה: א.אני אוכל ממש טוב בבוקר,לא יותר מדיי כי אז אני מתעייף...(אוכל בריא וכו') ב.לדבר ולצחקק עם האנשים שלידך, ברגע שתראי שגם הם לחוצים אז את תרדי מהלחץ ,כי כל אחד חושב שהוא היחיד שלחוץ ג.תשני טוב לפני הבחינה(בלילה) ד. מסטיק,יש שעוזר ויש שלא.לי כן :) * בעיקר הדיבר עם החברה הוא הכי הכי קריטי , בכלל כל ראיון עבודה שלי , אני מברבר עם האנשים מסביב זה מאד עוזר זה הדבר הכי טוב שעשיתי אי פעם בחיים שלי להפיג לחץ, לא יודע מה לגבי כדורים, אבל זה ממש ממש ממש עזר לי *בהצלחה יקירתי
 
הי, תודה!

אני חושבת שאני יעשה זאת ‎:)‎ ונ.ב. יש לי בטחון עצמי מאוד, מאוד גבוה... רק שתוצאות המבחנים הורידו לי אותו לכמעט 0%.. אבל תודה רבה בכל אופן! ‎:)‎ בהצלחה!
 

ericby

New member
תנסי לפתור בגרויות של שנים קודמות

השאלת בדקך כלל דומות כך שאת מגיעה למבחן האמיתי אחרי שפתרת את השנים האחרונות וכך את ניגשת לעניין כאילו מדובר בעוד מטלה שכבר עשית וכך זה ממש זורם לך בלי מאמץ בהצלחה
 
אני מנסה לברר

על אנשים שיעזרו בנושא, כמו פסיכולוגים וכאלו... אבל עצות מה לעשות בבחינה.. אני צריכה עצות. יום ראשון יש לי בגרות בתנ``ך.. אני עלולה לדלג בטעות על שאלות ללא הבחנה... יש אולי משהו ככה אפי` קטנטן שאני יכולה לעשות למען הצלחתי (הקלות אסור לי לקבל כיוון שטענו שיש לי אייקיו גבוה או משו כזה) בכל אופן אשמח לשמוע עצות. תודה.
 
למעלה