הי למי יש אצלכן מתקני מים (מיני בר)

יאללה5

New member
הי למי יש אצלכן מתקני מים (מיני בר)

חמים/קרים??? אם זה טוב לתינוק?כמה עלה לכן?? איפה קונים???
 

פושיצית

New member
יש לי של תמי 4. קונים בחברה.

עולה די יקר (אנחנו שילמנו קצת פחות מ - 4000 ש"ח, ל - 36 תשלומים, וזה כולל החלפת פילטרים וביקור טכנאי כל שנה, על מיתקן קטן וחמוד שיושב על השיש שחנו, ויש לו מים חמים וקרים). אנחנו מאד נהנים מהמיתקן, אבל עדיין לא קיבלתי תשובה סופית אם זה בריא או לא לתינוק, ולכן לא יודעת אם צריך להרתיח את המיים הרותחים של המיתקן.
 
מכיוון שאני מקורבת לנושא

החברה (תמי 4) ממליצה להרתיח את המים לתינוקות בני יומם וזה בהמלצת משרד הבריאות. מכיוון שבמיני ברים וברים יש מים רותחים אז רק צריך לקרר אותם.
 

פושיצית

New member
סליחה - לא הבנתי...

אם יש לי מיני בר עם מים קרים ורותחים של תמי 4, אטז אני עדיין צריכה להרתיח את הרותחים?? שוב, בנפרד מהמכשיר?
 

nubi

New member
לפי מה שאני יודעת

אז לא. אבל צריך להקפיד להחליף את הפילטרים בזמן ולנקות טוב.
 

Chatni

New member
לדעתי חבל על הכסף

עשינו חישוב פשוט והגענו למסקנה שעדיף לקנות בקבוקי מים מינרליים בסופר (תמיד יש מבצעים), מאשר לשכור או לקנות מתקן של מים מינרליים, זה יוצא בערך פי 2 !
 

nubi

New member
היה על זה כתבה גדולה

בעיתון וזה נכון-זה הרבה יותר זול לקנות בקבוקים. לנו יש תמי4 ואנחנו לא משתמשים בו. לא יודעת למה (אני שותה רק מים מהברז)
 

פושיצית

New member
אני דווקא שותה (ומבשלת) רק מהתמי 4

ומאד מרוצה. המים תמיד קרים או חמים, על פי הצורך, ואנחנו נהנים ממנו מאד.
 
../images/Emo66.gifחייבת לספר על טמי 4...

לפני 7 שנים, עשיתי סקר שווקים וצילצלתי ל"מכון התקנים" לברר לגבי תוי- תקינה למסנני מיים והתברר לי שאז תנה - תעשיות של קיבוץ " נתיב הל"ה" הידועים בשם טמי 4, הם הטובים ביותר. ווקצור, רכשתי מהם בר גבוה , חמים קרים, למשקאות חמים- קרים. כל 6 חודשים מחליפים נורה כחולה, קוטלת בקטריות וסנן, העלויות יקרות משהוא כמו 500 ש"ח לשנה רק להחלפות. אנחנו לא הצטרפנו להסכם שירות שלהם. הפואנטה!!! לפני 7 חודשים, המכשיר קיצר את כל הבית, בעלי שהינו מהנדס, פתח אותו, והתברר שהדוד של המים הרותחים מקצר. בעלי ניסר את הדוד לראות מה קורה בפנים ואנחנו פשוט נדהמנו!!! הדוד היה מלא באבן כבדה ,סיד גיר וקורוזיה והחתיכות צפו בפנים. ואילו המיים שילדיי שתו, אלוהים יודע כמה זמן1 באותו היום רצנו לקנות קומקום, ואנחנו משתמשים במערכת מיים הקרים בלבד. פנינו לחברה, והם מתנערים מאתנו, היות ולא היינו בהסכם שירות. לדבריהם אם הינו בהסכם שירות , הם היו עולים על הבעייה. אנחנו מאוד , מאוכזבים מהם. עכשו... תעשו את השיקול שלכם.
 
../images/Emo122.gif המסקנה! לא להתקרב לתמי 4

הם בעצם כובלים אותך אליהם בהסכם שירות שנתי שעולה כ-700 ש"ח בכל שנה! ובתמורה הם מחליפים תסננים ואת הנורית.ואחראים לכל תקלה. וזה המון המון כסף!
 
מאוד תמוהה כי דווקא יש להם תודעת

שרות מאוד גבוהה. אבל אם את רוצה תשלחי לי מסר ואני אבדוק את זה לעומקו של ענין. עד כמה שאני יודעת הצנרת של המים הרותחים צריכה נקיון אחת לכמה זמן בגלל האבנית. לא הבנתי ממה שכתבת אם המים והקורוזיה וכו' היו לפני הסנן או אחריו שאם זה לפני אני לא רואה שום בעיה... בכל מקרה, לא זוכרת מי שאלה אבל את המים הרותחים אין צורך להרתיח שוב. וחוצמזה, אני דווקא מאוד מבסוטית מהמיני בר ויש לי אותו בערך שנה. עד אז היה לי תמי 4 (שזה הברז הקטן על השיש) וגם ממנו הייתי מבסוטית.
 
את מדברת על מתקן מינרליים או על

מטהר מים??? כי המים המינרליים עולים יותר ממטהר (בחישוב לטווח ארוך).
 
../images/Emo182.gifלפנינה קולדה!...מדובר על

מתקן בר חמים- קרים, של תמי 4, לא מתקן מים מינרליים, הרותחים עוברים בתוך דן\וד שם הצטברה הקורוזיה, הסנן יושב לפני! הדוד, כך שהמיים קודם מסוננים ואז עוברים לדוד. זה מה שזיעזע אותנו בכל הסיפור, שהמיים ששתינו היו בתוך הדוד ואותם שתינו עם כל החלקים. הבעייה שגם אם אני אגש לבית- דין לתביעות קטנות, הם יטענו שאם היתי בהסכם שירות, הם היו עולים על זה. למרות שבשביל לראות ת"ברוך צריך לפתוח תד"וד דבר שהוא כמעט בלתי אפשרי. הדוד בעצם התפורר כמו דוד- שמש.
 
לי יש נביעות אבל לא מיני בר

אלא המתקן הגדול, בטח שזה טוב לתינוק, אך צריך גם להרתיח. ואני שותה מאז הרבה יותר
 

shlomiky

New member
היתה כתבה בY נט לפני חודש וכתבו שם

שמים 'נקיים' ממתקנים או בקבוקים אינם בהכרח יותר טובים ממי ברז, מכיוון שבין כל הזוועות שמסלקים בהרתחה, יש גם חומרים כמו פלואור ואחרים שטובים לתינוקות. לא יודעת כמה זה נכון - אני שותה רק מבקבוקים מכיוון שאני לא רוצה את כל הנתרן שיש בברז...
 
למעלה