הי לכולן! שאלה בקשר לאתרי ציורים...
אני צופה מזה זמן רב בציורי הקנווס המדהימים לילדים, איני מוכשרת בציור ומאד רוצה לצייר משהו מתוק לעוללי... קניתי קנווס וקופי צהוב, הבנתי שיש אתרים שונים עם ציורים משגעים, אבל איך אני מורידה למדפסת ציור בגודל סביר שאוכל להעביר לקנווס בגודל 35X35 בנוסף: האם ניתן לגהץ מפית על קנווס? ואיך? תודה!!!!!!!!!! וכמו שהבטחתי בקרוב אצא מהארון עם תמונות של עבודותי האחרונות...
אני צופה מזה זמן רב בציורי הקנווס המדהימים לילדים, איני מוכשרת בציור ומאד רוצה לצייר משהו מתוק לעוללי... קניתי קנווס וקופי צהוב, הבנתי שיש אתרים שונים עם ציורים משגעים, אבל איך אני מורידה למדפסת ציור בגודל סביר שאוכל להעביר לקנווס בגודל 35X35 בנוסף: האם ניתן לגהץ מפית על קנווס? ואיך? תודה!!!!!!!!!! וכמו שהבטחתי בקרוב אצא מהארון עם תמונות של עבודותי האחרונות...