הי לכולם

bar in love

New member
הי לכולם

רציתי לשאול משהו.. יום שני הייתי במסיבה עם חברות...וכל הערב שמתי עין על מישהו..בקיצר הייתי בקירבתו וכל זה והתחלפו מבטים ואז הוא נעלם...והתבאסתי וזה...ופתאום הוא שוב חזר והחבר שלו התחיל לדבר עם חבר שלי ואני עומדת מולו ואומרת לעצמי בלב "נוו שידבר כבר" בקיצור פתאום הוא אמר כזה "אז מהה.." ובמקביל אמרתי לו "נעים מאוד אני בר" ואז הוא אמר לי את שמו ונישק אותי בלחי..ואז בדיוק חברה שלי אמרה לי שאנחנו צריכות ללכת ואמרתי לו "עד שהתחלת לדבר איתי אני צריכה ללכת" ואז כזה הוא עשה פרצוף עצוב ואמר לי "יש לך טלפון?" ואמרתי לו ברור ורשמתי לו את המספר..איחלנו לילה טוב והלכתי.. בקיצור היום יום רביעי והוא עדיין לא התקשר...אתם חושבים שהוא עוד יתקשר? או שאם הוא לא התקשר עד עכשיו הוא כבר לא יתקשר?...אשמח לשמוע את דעתכם...(בעיקר של המוח הגברי הלא מובן.חח) בר :)
 

GreenEyes82

New member
או שכן או שלא, מה שבטוח זה אולי..

תלוי אם עניינת אותו מספיק.. אם "עשית לו את זה".. ורגע.. המוח הנשי כן מובן?
 

bar in love

New member
חחחח

בעיניי הגברים ממש לא...הרי אנחנו לא באמת מבינים אחד את השני לא ככה?
 

GreenEyes82

New member
נכון, אז למה אנחנו מתאמצים להתקרב...?

אם זה הרי ברור שאף אחד לא ממש מבין את השניה וברור שיהיו מריבות ובעיות..?
 

adam thats all

New member
לדעתי יתקשר

בואי אני אסביר לך משהו חמדתי. יש משהו דפוק ל"רוב" הגברים, והם מנסים להעביר אותו לדור הבא.... ש"אסור להתקשר מיד...". את יודעת, לא להראות שהוא מתלהב פראייר, ושלא תזלזלי!! ועוד שטויות.... אני לא מאמין בזה אבל אני מכיר בתופעה, ניסו להעביר לי את זה :) בקיצור לדעתי אם העז לבקש טלפון, סביר להניח שיתקשר. תהי אופטימית, וסחטיין על הזרימה. יום טוב אדם ביום טוב
 
מנסיון שלי

כשלוקחים ממני טלפון באמצע שבוע תמיד מתקשרים אלי לקראת יום רביעי - חמישי בערב בשביל לקבוע איתי לשישי או שבת . לכן עדין יש תקווה (ילד רע ומר - תקווה במובן של hope לא השם שלי..... )
 
למעלה