הי לכולם

  • פותח הנושא revik
  • פורסם בתאריך

revik

New member
הי לכולם

אני לא מצליחה למצוא את המילים של השיר בחייאת . למישהו יש? זה מדיסק חדש שלו או הברקה של משהו אחר?
 

אנונמני

New member
עד עכשיו הוא שר אותו רק בהופעות,עכשיו זה גם

ברדיו (רשת ג' שמים את השיר לפחות פעם אחת ביום) ולפי מה שנאמר פה אז עוד מעט ייצא גם למכירה. מה, בחייאת זה אתה כאילו? וואלק חולה על השירים שלך אני נשבע לך שבחיים שלי לא צרבתי אף אחד מהדיסקים שלך אבל את של כולם אני כן צורב שלך אורגינלים ומכל הלב.אחי. מה,בחייאת זה אתה כאילו? זה מהכדורגל משפחה שלך אולי? שמעתי שחזרת בתשובה שמעתי השתגעת קצת אז אתה מסתובב עם כיפה שמעתי היית מכור לסמים ,אמרו לי שככה זה האומנים. באמת זה אתה כאילו? מה אתה לא זוכר? יחד מתמיד היינו נו זה אני שלימד אותך לאור הנר זה אני שגילה לך שם את הכל ,על צליל על מילה על שמיים וחול. לא נכון,מה זה אתה כאילו בטלויזיה אתה נראה ענק איזה נמוך אתה במציאות ואיזה רזה ממש לא היה לי מושג שאתה כזה איך אח שלך אבי פשוט שר מדהים אצלנו בבית כולם אוהבים. אה בחייאת,זה אתה כאילו אתה חייב לשיר ביוונית אפשר להרביץ פה טונות כסף כל ליילה חבל על הזמן רק אתה ואורגניסט חבל גם שאין לך דואט עם אחי רק דצת לעם ותהיה מזרחי באמת מה זה אתה כאילו איך אתה לא זוכר? יחד מתמיד היינו נו .. זה אני שלימד אותך לאור הנר זה אני שגילה לך שם את הכל על צליל על מילה על שמיים וחול.
 

revik

New member
תודה

איך נדלקתי על השיר הזה, באמת שמעתי אותו כמה פעמים השבוע ברשת ג'. ענק.
 

רפי35

New member
../images/Emo207.gif שאלה ששאל אחי ולא הייתה לי תשובה...

בבית האחרון לפני הפזמון, זה " חבל שאין לך דואט עם אחי" שזה מה שאני תמיד חשבתי או "חבל שאין לך דואטים אחי" (זה מה שהוא שמע) - לא מתאים לי כי עמיר כן שר עם אבי ובזמנו עם מיכה שיטרית/גידי גוב ואחרים.. אבל הבטחתי לו שאשאל אז הנה.. מה אתם אומרים? יום טוב אושר ובריאות, רפי. (תנו הצצה בחתימה)
 

ו ר ד ב

New member
כנראה שאחיך צדק...../images/Emo8.gif

הנה המילים בדיוק כמו שמופיעות על גבי הסינגל: בחיאת מילים ולחן: עמיר בניון מה בחיאת, זה אתה כאילו?. וו'אלק חולה על השירים שלך. אני נשבע לך שבחיים שלי לא צרבתי אף אחד מהדיסקים שלך. אבל את של כולם אני כן צורב. שלך אורגינלים ומכל הלב, אחי. מה בחיאת, זה אתה כאילו?. זה מהכדורגל משפחה שלך אולי?. שמעתי שחזרת בתשובה, שמעתי השתגעת קצת אז אתה מסתובב עם כיפה. שמעתי היית מכור לסמים. אמרו לי שככה זה האומנים. באמת, זה אתה כאילו? מה אתה לא זוכר. יחד מתמיד היינו, נו זה אני שלימד אותך לאור הנר. זה אני שגילה לך שם את הכל. על צליל על מילה על שמים וחול. לא נכון, מה, זה אתה כאילו? בטלוויזיה אתה נראה ענק. איזה נמוך אתה במציאות, ואיזה רזה, ממש לא היה לי מושג ש'תה כזה. איך אח שלך אבי פשוט שר מדהים. אצלנו בבית כולם אוהבים. אה בחיאת, זה אתה כאילו. אתה חייב לשיר ביוונית. אפשר להרביץ פה טונות כסף כל לילה, חבל על הזמן, רק אתה ואורגניסט. חבל גם שאינ'ך דואטים אחי. רד קצת לעם ותיהיה מזרחי. באמת, מה זה אתה כאילו? איך אתה לא זוכר. יחד מתמיד היינו, נו זה אני שלימד אותך לאור הנר. זה אני שגילה לך שם את הכל. על צליל על מילה על שמים וחול.
 

רפי35

New member
סבבה, תודה אני אמסור לו ..../images/Emo8.gif

ועכשיו כולנו יכולים לזמזם עם עמיר את המילים המדוייקות.. סופ"ש נפלא, רפי.
 

רפי35

New member
חחחח אחי אל תרגיש לבד שנינו שמענו אותו דבר-

ובא ילד בן 12 ושומע יותר טוב משנינו. שבת שלום.
 

ELICHN

New member
מה הנושא שלי ??? כנסו תבינו

שלום לאנשי הפורום וכמובן לעמיר ואבי . טוב היום שמעתי שיר ברדיו גלי צהל בערך בשעה 14:30 אני חושב ששם השיר ביחיית משהו כזה אני לא בטוח בשם משהו כמו בחייית טוב אני לא יודע את השם (תכתבו לי אתם את שם השיר בבקשה). זה שיר מיוחד מאוד באמת באמת שיר (אני לא מוצא את המילים לתאר את השיר ) כמובן באופן החיובי באמת שיר מרגש ומיוחד .טוב מי יכול להסביר לי או לישלוח לי את המילים של השיר (רק את המילים ) ובנוסף על מי ניכתב השיר ,בשיר עמיר פונה למישהו ,או אולי כתב על עצמו שמעתי את השיר רק פעם 1 אז אנשים תכתבו קצת תגובות על השיר . ההה ועוד משהו לפני שאתם חושבים להוריד את השיר שאני מדבר עליו אתם חיבים לפחות לשמוע את השיר פעם אחת לפחות ואז תבינו למה אני מדגיש לכם לא כדיי להוריד באימיול ושטויות ) הההההההההההה יום טוב לכולם ביי אלי נ,ב עמיר אתה ענקקקק
 
השיר "בחייאת"...

הוא אוסף "יציאות"( כהגדרתו של עמיר) שאנשים שפגשו אותו ברחוב....עמיר אסף את הנבחרות מבינהן חיבר אותן וייצא שיר מדהים.
 

טל טל 20

New member
תשובה ../images/Emo39.gif

השיר 'בחייאת' נכתב לפני הרבה זמן, רק שעמיר החליט עכשיו להוציא אותו כסינגל לתחנות הרדיו. לפני שהשיר יצא לתחנות הרדיו,עמיר היה שר אותו רק בהופעות.
 
למעלה