הי לכולם! מלא זמן לא הייתי פה......

PINK POOH

New member
הי לכולם! מלא זמן לא הייתי פה......

לימודים.......... אז ככה- אני צריכה את עזרתכם. המכשיר הנוכחי שלי הוא SK 5000A, ואבא שלי הביא לי מהעבודה TELIT X95, נראה דוקא מכשיר מדליק. השאלה שלי היא, כדאי לעשות הצלבת מכשירים? בגלל שלפי מה שהבנתי ה SK מכשיר מעולה והוא באמת ככה, אבל משום מה הטליט נראה לי יותר מדליק וגם יש לו מצלמה........... אז מה אתם אומרים? אני לא אתבאס מהאיכות שלו?
 

2cookie

New member
בטח, הטליט טוב בהרבה

יש לו ספיקר, מצלמה, יותר זיכרון, מסך TFT לעומת STN...
 

PINK POOH

New member
ושאלה נוספת:

לטליט אין משחקים, או שאני פשוט לא מוצאת אותם?!
 

maxkohl

New member
את יכולה למצוא באתר של פלפון.......

אני לא זוכר או בכלל יודע את הקישור לחברה של פלפפון, אבל ראיתי מישהו עם טליט ישן וכל מיני משחקים כמו שש בש וכאלה שהוא אמר לי שהוא הוריד מהאינטרנט ויש לו די הרבה והם דווקא לא רעים אז אני ממליץ אם זה מה שחשוב לך במכשיר, לבקר שם.....
 
למעלה