הי לכולם! מלא זמן לא הייתי פה......
לימודים.......... אז ככה- אני צריכה את עזרתכם. המכשיר הנוכחי שלי הוא SK 5000A, ואבא שלי הביא לי מהעבודה TELIT X95, נראה דוקא מכשיר מדליק. השאלה שלי היא, כדאי לעשות הצלבת מכשירים? בגלל שלפי מה שהבנתי ה SK מכשיר מעולה והוא באמת ככה, אבל משום מה הטליט נראה לי יותר מדליק וגם יש לו מצלמה........... אז מה אתם אומרים? אני לא אתבאס מהאיכות שלו?
לימודים.......... אז ככה- אני צריכה את עזרתכם. המכשיר הנוכחי שלי הוא SK 5000A, ואבא שלי הביא לי מהעבודה TELIT X95, נראה דוקא מכשיר מדליק. השאלה שלי היא, כדאי לעשות הצלבת מכשירים? בגלל שלפי מה שהבנתי ה SK מכשיר מעולה והוא באמת ככה, אבל משום מה הטליט נראה לי יותר מדליק וגם יש לו מצלמה........... אז מה אתם אומרים? אני לא אתבאס מהאיכות שלו?