הי חבר'ה, מזמן לא הייתי פה, אני כבר

hillti

New member
הי חבר'ה, מזמן לא הייתי פה, אני כבר

יתעגכן בכל מה שקרה, אבל בנתיים יש לי בקשה, בעלי התחיל לעבוד (עבודה 2 !) בתור סוכן מכירות של חברת "סקוור פורסט" למי שלא שמע, אלו לבניי זכוכית שיש בתוכם צמח/קקטוס או דג, כן כן דג, זהו "דג קרב" שגדל במקומות קטנים בבידוד, אז הם עיצבו לבנת זכוכית בכל מיניי ורייציות מדהימות של חול צבעוני, ועכשיו אני מחפשת לו חנויות שהוא יכול ללכת להציע להם... הכוונה היא לחנויות של בעלי חיים / חנויות של מתנות / דברים לבית שבוע שעבר היינו ( הלכתי לעזור) ברעננה והלך ממש מצויין היום הוא יילך לגבעתיים איזור כצנלסון, יש למישהי עוד רעיונות לחנויות ? אין לי מושג איך מוסיפים קישור אבל אתם יכולים לראות את המוצרים ב www.squareforest.co.il , אה ומי שבמקרה מעוניינת יכולה לפנות אליי במסר... טוב, אז בקיצור לשאלה במקורית , יש לכם רעיונות לחנויות ???
 

chubeza

New member
חנויות מתנות שיכולות להתאים...

surprise enter stuff הפנינג (כנ"ל) נישה בחצר (שנקין ת"א) חדרים (סלמה, ת"א)
 

hillti

New member
../images/Emo51.gif רבה ! איפה 3 החנויות הראשונו

הפננינג- יש להם כבר יש עוד חנויות בשנקין ? איפה זה נישה (בהתחל/אמצע/סוף) ?
 

chubeza

New member
לגבי סניפים...

stuff יש בשנקין אבל אני יודעת שיש עוד סניפים enter יש בעזריאלי אבל שוב... יש עוד סניפים suprise בעזריאלי אבל יש עוד סניפים הפנינג גם בעזריאלי ויש עוד סניפים נישה בחצר... אם את באה מאלנבי זה מצד שמאל די בהתחלה סלמה זה די קרוב להצטלבות אם הרצל... אם אנני טועה...?!?!
 

shelycat

New member
מממ....

בלי להעביר ביקורת ולא מתוך כוונה לפגוע אבל הרעיון לכלוא דג או כל יצור חי בלבנת זכוכית סגורה נראה לי קצת לא לעיניין, יש הבדל גדול בין דקורציה שמורכבת מצמחיה או צבעים יפים של חול ושאר דוממים ליצור חי (גם עם מגעיל כמו דג), אבל בכל זאת כדי להיות לעזר נסו מעצבי ארועים וחברות קייטרינג.
 

hillti

New member
טוב תיארתי לעצמי שאני יקבל גם תגובה

בסיגנון הזה, סבבה לגיטימי ! זה מה שגם אני חשבתי בהתחלה. אבל אח"כ קראתי קצת על הדג והבנתי ש: 1.הוא חייב לחיות בבידוד - כי הם נלחמים כל הזמן אחד בשני. 2. במקור הוא גר בשלוליות, הוא לא מוצא את עצמו במקומות גדולים, ולכן יש כאלה שמוכרים אותו גם בכוסות - שזה נראה לי ממש מוגזם !! אז DONT WORRT הדג בסדר גמור, גם לנו יש בבית 4 דגים בתוך הקיר !! זה נראה מהמם ! ותאמיני לי שהם לא מסכנים אני כל הזמן משחקת איתם...
 

shelycat

New member
אני לא מסכימה איתך

אבל בוא לא ניכנס לדיון המדכא הזה.
 

Ana banana

New member
הם לא חייבים להיות לבד

הם חיים טוב מאוד באקוריום נורמלי עם דגים נוספים מסוגים שונים מהסוג שלו
 

d a p h n a

New member
מעבר להתנגדות שלי

לשימוש בחיה בתור דקורציה... מה קורה כשהדגים בקיר שלך ימותו? יהיו לך גוויות בקיר?
 

hillti

New member
כאילו, דה, מוציאים אותם...מה את חוש

בת שהם לא אוכלים ? הם אפילו משנים כיוון מידיי פעם .... אני יכולה להוציא מהקיר מתי שאני רןצה ודרך אגב למי שחושבת שהיא מבינה - אסור להם להיות עם עוד דגים, הם מתים צ'ק צק מהתקף לב - מהתרגשות !"
 

Ana banana

New member
../images/Emo3.gif יש לי אקוריום לידי עם כזה דג

עם עוד סוגים יחסית לדג עם התקף לב ניראה לי שהוא שוחה דיי טוב
 
החתול שלנו מת מכשל כליות כרוני

לא שזה רלוונטי. אבל רציתי גם לתרום משהו לשרשור.
 
למעלה