דנה גריינגר
New member
הי חברה, חזרתי רק להגיד שלום וש... |́á|
נורא התגעגעתי. הייתי בטיול באירופה. ומחר אנחנו נוסעים שוב לארה"ב. כן כן, גם לי קשה להאמין. זה לא היה ממש מתוכנן. לאבא שלי יש פגישה עיסקית בקליפורניה, אז אנחנו מצטרפים ואני כל כך שמחה. יש למשהו בקשות מיוחדות, שקשורות להארי פוטר? נורא אוהבת אתכם. אל תשכחו אותי, אני אחזור עוד שבועיים. |đùé÷ä|
נורא התגעגעתי. הייתי בטיול באירופה. ומחר אנחנו נוסעים שוב לארה"ב. כן כן, גם לי קשה להאמין. זה לא היה ממש מתוכנן. לאבא שלי יש פגישה עיסקית בקליפורניה, אז אנחנו מצטרפים ואני כל כך שמחה. יש למשהו בקשות מיוחדות, שקשורות להארי פוטר? נורא אוהבת אתכם. אל תשכחו אותי, אני אחזור עוד שבועיים. |đùé÷ä|