מיס דייזי 1
New member
הי בנות, אני רוצה להזמין את הערכות
ביוץ הקנדיות, ורציתי לדעת תוך כמה זמן קיבלתם אותם? וזה בטוח להשאיר שם את המס' אשראי, לא היה לכם בעיות עם זה?
ביוץ הקנדיות, ורציתי לדעת תוך כמה זמן קיבלתם אותם? וזה בטוח להשאיר שם את המס' אשראי, לא היה לכם בעיות עם זה?