הי אני חדשה!!!!!

devil for ever

New member
הי אני חדשה!!!!!

ממצב???????? טוב אין לי על מה לדבר חוץ מבעיות לכולם יש כאלה ... מה לא? טוב בקיץ קץ רציתי רק לשאול בנוגע למצב שאני כבר מבולבלת בו! רק השנה עברתי לחטיבת הביניים בהתחלה היה קצת קשה בלי חברות וזה ואז אחרי כמה ימים התחלתי להכיר מלא בנות חדשות! אני בהתחלה אהבתי ילד מהכיתה שלי ...אנחנו כאלה בסדר אבל הוא התחיל לשעמם אחר כך התחלתי לאהוב את חבר שלו ואני ממש מסתדרת איתו ואנחנו צוחקים והכל ואני דיי מחבבת אותו ואני חושבת שגם הוא מחבב אותי אבל אני לא בטוחה (הכל יכול להיות עם בנים) ואני לא יודעת מה לעשות לדבר איתו או לחכות עד שהוא ידבר איתי.....מישהו.... תעזרו לי....
 
הממ... היי!

קודם כל אני צריכה להכיר אותך בשביל לדבר איתך... אז... איך קוראים לך?? ועכשיו תכירי אותי (עד כמה שאפשר) אז... אני הדר, בת 13 וחצי מרמת גן בכיתה ח'... עכשיו ככה... אם את לא יודעת אם הוא אוהב אותך או לא את יכולה לבקש מהחברה הכי טובה שלך לדבר איתו ואז תוך כדי השיחה לשאול אותו אם הוא אוהב אותך או את מי הוא אוהב... ואם יש לך מספיק אומץ את יכולה לשאול אותו בעצמך אבל אז אני לא בטוחה שהוא יענה בכנות אם זאת את... אז... אין לי ממש יותר מה לומר ודרך אגב נראה לי שזאת ההוגעה הכי ארוכה שכתבתי בחיים חוץ מהשאלונים... =T אז... אני ממש מקווה שעזרתי לך... הדר נ.ב. חזרתי עכשיו מMINICAMP בCISV (ולכל אלה שלא מבינים זאת תנועת נוער ממש ממש כיפית... היה הכי כיף בעולםםםםםםםםםם!!!!!!!!!!!!
 

Beautiful Scar

New member
ברוכה הבאה

אני בתאל, אחרי שנה את תביני שאת רק נדלקת עליו. ואז הוא טוטלי ישעמם אותך. נמ.. גם לי זה קרה, ותאמיני לי שתראי שזה נורא קשה :/
 

JesiCA911

New member
הרבה מאוד מילים-כואב בראש:(

אני מצטערת שאני לא עוזרת לך אבל כתבת הרבה מאוד ועכשיו כואב לי הראש (תודה..:)).. אני ג'סיקה בת 13 וחצי. השתלבות נעימה ונאימה (מממ.. משהו כזה?)!
 
היי!!

שירי, 14.... [email protected] מוזמנת להכנס!!
בתאלה צודקת!! שנה הבאה כשתזכרי בזה, את תצחקי, ותביני שבאמת סתם היית דלוקה עליו...!!! גם לי זה קרה מלללללא פעמים בכיתה ז' ועכשיו (אני בט'), אני פשוטלא מבינה איזה מפגרת הייתי וחשבתי שאני אוהבת אותו! אבל את יכולה פשוט לפלרטט איתו, לראות איך הוא מגיב (שפת גוף וכו וכו). אבל לא נראה לי שכדאי שתשאלי אותו ישירות אם הוא אוהב אותך... תהי נחמדה כל הזמן, תחייכי, תמשכי טיפה תשומי, ואת כבר תראי אם הוא מעונין או לא. בהצלחה!!!
 

Beautiful Scar

New member
אין מצב שהוא אוהב אותה :/

יש מצב שהוא דלוק עליה :/ זה כן, כי הם עוד צעירים:]
 
אהמ!!!!

אני ממש לא צוציקית! אני בח'! נכון, אולי בשבילך אנחנו קטנים אבל זה לא סיבה לקרוא לנו ככה... זה די מעליב!
 
אולי...

אני לא ידעתי אבל זה לא אומר שאנחנו צוציקים! וזה שהיא בח' עוד יותר מחזר את מה שאני אומרת!
 
למעלה