היתר חוקי למכור מוצרים באופן פרטי.

bhcmhui

New member
היתר חוקי למכור מוצרים באופן פרטי.

שלום רב... אני מעוניין למכור מוצר באופן פרטי, מהיכן אני משיג היתר חוקי לכך? תודה.
 

bhcmhui

New member
למכור מוצר באופן חוקי... פשוט!

אני קונה מיבואן פרטי, מדובר בכלי נגינה, ורוצה למכור את זה ללקוחות שאני מכיר "מפה ומשם"... מה אני צריך בשביל לעשות דבר כזה, ושהוא יהיה כשר מבחינת החוק?
 
אם אתה רוצה למכור

תפתח כמובן תיקים ברשויות השונות (מע"מ, מס הכנסה, וביטוח לאומי - אם רלוונטי). תדווח על הקניות והמכירות, תשלם מיסים כחוק. וזהו. עכשיו הכל כשר.
 
אדון מנהל חשבונות . אים הוא

לא יודע שצריך ליפתוח תיקים . זה א ב של המיסחר אז הוא ידע לימכור וליקנות אפילו את השאלה לא ניסח כמו שצריך אז מה לו ולמיסחר
 

רגין1

New member
קרמר, ישנם בארץ הרבה "אנשי עסקים"

שבינם ובין החוק אין שום קשר אפילו לא מקרי. אז מה, הם לא יודעים למכור ולקנות? לא עושים כסף? עושים. הוא יודע ממי לקנות ולמי למכור הוא רק רצה עזרה בצד הפרוצדורלי מול הרשויות. וד"א, טל, למרות שאינו זקוק לעזרתי, הוא רו"ח ולא מנהל חשבונות.
 
אבל א"נשי עסקים " האלה יודעים שיש

מס הכנסה . את הצקם הם מעבירים הלאה . חשבונית במידת הצורך הם לוקחים בחברה . ומבקשים תיכתוב תיקון אנטנה ונותנים בבית הספר . המיתחמקים יודעים טוב שיש חוק . פו הוא שואל שאלתם תם (מהאגדה)
 

bhcmhui

New member
ניתן לעשות את כל זה...

האם ניתן לעשות את כל ההליכים האילה דרך האינטרנט בימינו? אם כן, כיצד? [לינק יכול לעזור לי מאוד]. תודה.
 

motyka

New member
עכשיו מובן

כאשר אתה קונה מהיבואן אתה צריך לקבל ממנו חשבונית מס. לפני שאתנ מבצע מכירה - אתה צריך לגשת למשרדי מע"מ, ולפתוח תיק עוסק פטור (פעולה קצרה ולא מסובכת). עם האישור שלהם הולכים לס הכנסה - בדרך כלל באותו בניין, ומקבלים אישור על פתיחת מעמד עצמאי ומדברים על מקדמות מס. מדפיסים פנקס קבלות כל מכירה רושמים בפנקס הקבלות (ונותנים קבלה לרוכש) הסוף השנה מחשבים את הרווח ומשלמים עליו מס.
 

bhcmhui

New member
תודה רבה...

תודה רבה לטל!!! לרגין ולמוטי[קה]... מחר אני במשרדי מס הכנסה!
 
למעלה