היתכן?

היתכן?

האם זהו הסוף לדיאטות? לסבל? לשומן? כדור חדש שאמור לפרק כ-25% מהשומן\פחמימות או מה שתבחרו מהארוחה בגוף. יום טוב:]
 

אלי ו.

New member
לא נשמע מבטיח

ציטוזן הוא תוסף ידוע שהיעילות שלו להרזיה שואפת לאפס. כנסי לגוגל סקולאר ועשי חיפוש על Chitosan Weight loss ותראי עד כמה התוסף הזה לא יעיל. יש כבר כדור שמונע ספיגת 30% מהשומנים. הכדור של חברת לה-רוש, ושמו קסניקל. הכדור ניתן רק במרשם רופא אבל רוב הרופאים ידם מאוד קלה על המרשם. הכדור יקר מאוד. הבעיה היא עם כדורים כאלה היא פשוטה. אם את אוכלת ארוחה עתירת שומנים ו 30% מהשומנים לא מתעכלים זה אומר שהצואה שלך תהיה מאוד מאוד שומנית. לא מומלץ להתרחק מהבית אחרי במצב כזה ורצוי להתטייד בזוג תחתונים נוסף. אם הדיאטה שלך מראש דלה בשומנים, נשאלת השאלה, בשביל מה לקחת את הכדור?
 

שירה59

New member
לפי דעתי

הוא טוב רק לאנשים שחייבים לרדת במשקל משום שהוא מהווה סיכון בריאותי ואין זמן לחכות שיהיה להם כוח רצון לדיאטה - כמו אנשים עם בעיות לב או סוכר שיש סכנה משמעותית לחייהם. ראיתי פעם תוכנית על זה, זה גם גורם לאנשים להתנייה לא נעימה ואז יש להם פחות חשק לאכול אוכל שומני בגלל שהעונש שהם חוטפים אח"כ בשירותים. וכמו תמיד, אם היה כדור קסם להרזייה, כולם היו רזים.
 

bigman

New member
ספיגת ויטמינים

בנוסף ספיגת ויטמינים מסיסים בשומן יורדת .
 
פרסומות?

למיטב ידעתי שאלתי שאלה . בשום פנים ואופן לא פרסמתי את המוצר, והייתי אפילו אומרת שהטלתי ספק בקשר ליעילותו לנכונות הפרסומת.
 

guykv

New member
כדורי פלא...../images/Emo46.gif

בתור אחד שפירנס לא רע את החברות שמוכרות כדורים כאלו ואחרים (אני נדהם כל פעם מחדש כשאני חושב על כך כמה כסף שרפתי לחינם ואיך הסכמתי להכניס כזה דרעק לגוף שלי ועוד לשלם על כך....) אני חושב שקיבלת תשובה טובה, אומנם מוצנעת אך עדין טובה "אם היה כדור כזה...אתמול כבר כולם היו רזים...." צר לי אבל עדין יש רק דרך אחת (לפחות אצלי היא עבדה, אחרי שעיניתי את גופי ב1001 כדורים, אבקות, מרקים, דיאטות לחם, חלבונים וכו). לתכנן את מה שאוכלים, לספור קלוריות ולהגיע בסוף היום למאזן קלוריות שלילי... גיא (עם 34 ק"ג פחות...)
 

שירה59

New member
גם אני הייתי כזו

אמנם הוצאתי פחות כסף על כדורי פלא, אבל הייתי מאו דחזקה במוצרי הדיאט. מתי התחתי לרדת במשקל? כשהתחתי לאכול אוכל רגיל- מרגישים פחות סכנים,יותר שבעים והרבה יותר בריאים. שלא לדבר על האינדקס האינסוליני ממתיקים מלאכותיים - שזה לכשלעצמו שערוריה. באמת אם היה כדור פלא כזה, שכל מחירו היה כסף, כולם כבר היו רזים!!
 
הא"א של ממתיקים מפריע לך

ושל סוכר לא? (מה גם שמה שאמרת מתייחס רק לקבוצת ממתיקים מאוד מסוימת וספציפית וממש לא לכל הממתיקים)
 

שירה59

New member
כן, אבל

אני יודעת שלא מדובר בכל הממתיקים, ולא אמרתי שאני אוכלת סוכר (אני לא)חוץ מזה אם אנילא טועה, הממתיקים המדוברים מעלים את האינסולין בדם שלי שיש סוכר שצריך לטפל בו וזה סתם רע,לא?! עם סוכר לפחות יש לאינסולין תפקיד... תקניני אם אני טועה.
 

tommythecat

New member
לא כל הממתיקים המלאכותיים

מעלים את רמות הסוכר בדם. חלק מהסוכרים הכהליים כן יגרמו לעלייה אבל ישנם הרבה ממתיקים מלאכותיים אחרים שלא. יוסי
 
למעלה