היתחדשתי

THE ILLEGAL ONE

New member
היתחדשתי

בנגן שאמא שלי קיבלה מהעבודה בחינם של גראץ לא נורא אני יודעת שהוא דפוק העיקר שיש לי משהו.. מאוד קשה להיתעסק איתו הוא מעצבן אותי וכל הצבעים האלה שכל הזמן מתחלפים עם אני רוצה ועם לא...מציק לגמרי ויש עברית בנגן לא הפוכה או משהו אבל הגופן של העברית מאוד מאוד מגעיל אז נישארתי עם האנגלית זהו רק רציתי להגיד לכם את התיסכולים שלי.. אהה ועד משהו הוא רק 256 מג:-S לא נורא.. ניסבול בשקט
 

THE ILLEGAL ONE

New member
סיכונים כאילו

שהוא יפסיק לעבוד ועברית הפוכה..וכל מני דברים כאלה
 

THE ILLEGAL ONE

New member
עוד שאלה קטנה

בקופסא קיבלתי דיסק קטן בצבע כחול הכוונה לדיסק קטן שהוא יותר קטן מהרגיל. מה עושים איתו? ואפשר להכניס אותו כדיסק רגיל במחשב?
 
כן,זה כמו דיסק רגיל.

איזה לא קשור אני אה?
טוב..אממ באותה הזדמנות אני אשאל: אתם יכולים להגיד לי מזה "נגני פלאש"? תודה.
 

RoiRoi88

New member
נגן פלאש

זה נגן שהזיכרון שלו הוא מסוג FLASH (לא כונן קשיח- HARD DRIVE). זיכרון פלאש הוא בעצם שבב אלקטרוני קטן, שלא מכיל חלקים נעים ולכן לא רגיש לקפיצות. (בהארד דיסק יש הרבה חלקים מכניים).
 

יאיר B

New member
הקפצה על מה?

לגבי הקושחה: כנראה שזה נגן מדבקה ולאלו אין אתר שממנו ניתן להוריד קושחות. אז את לא מעדכנת את הקוחשה. קושחות שמסתובבות ברשת עלולות לא להתאים לנגן ואז הוא לא יעבוד יותר.
 

יאיר B

New member
קושחה זאת מערכת הפעלה של הנגן.

כמו שלמחשב שלך יש מערכת הפעלה מסוג חלונות. כמו שלחלונות יוצאים כל חודש עדכונים, גם למערכת ההפעלה של הנגן יוצאים עדכונים (לפעמים, לא תמיד ובטח לא בתדירות של חלונות...). הבעיה אצלך היא שהנגן הוא מיצרן אנונימי, אין לו אתר ולכן אין מאיפה להוריד עדכון כזה.
 

THE ILLEGAL ONE

New member
הנה רשום לי

בחוברת ההפעלה "אתם יכולים להוריד מאצר האינטרנט www.gembird.nl" אתם חושבים שזה אתר בסדר?
 

יאיר B

New member
מחיפוש בגוגל נרארה שיש אתר כזה.

המחרוזת שהכנסתי לחיפוש היא: "gembird". התוצאה השלישית נראית לי מתאימה. הבעיות: 1. גם אני לא מצליח להיכנס לאתר. 2. כתוב שזה אתר הולנדי. במידה והוא כתוב בהולנדית, יש בעיה (אני לא יודע הולנדית, לא ידוע מה איתך).
 

THE ILLEGAL ONE

New member
איזה כיף גם אני לא../images/Emo4.gif

פאק טוב נו לא נורא... נחייה עם הגירסה שיש לי
 
למעלה