היתה לי הפתעה לא נעימה היום

מיקגאפ

New member
היתה לי הפתעה לא נעימה היום

במשפחתון של יובל, ואני בהתלבטות מה לעשות. עד היום הייתי מאד מאד מרוצה מהמשפחתון - יובל נראה תמיד מאושר שם, המטפלות חמות, משקיעות ואוהבות ולכאורה הכל טוב. אבל... קפצתי באמצע הבוקר לביקור פתע כדי להביא למטפלות את המתנות שקנינו להן לחג, וכשאני נכנסת לחדר אני מוצאת את יובל שוכב במיטה רטוב ומטונף מאוכל . כמובן שבאותו רגע חשכו עיני, ממש עמדו לי דמעות בעיניים. מיד לקחתי אותו לשידה לנקות אותו להחליף לו בגדים, וכמובן שאמרתי למטפלות שאני מזועזעת מאיך שמצאתי אותו ושזה לא מקובל עלי בכלל. הן נלחצו נורא ונשבעו לי שזאת הפעם הראשונה שזה קורה וטענו שהוא הושכב יבש ונרטב מהבקבוק ששתה במיטה (אבל עדיין - צריך לבדוק מה קורה איתו כשהוא במיטה, לא?). האמת היא שעד היום בכל ביקורי הפתע שעשיתי במקום אף פעם לא ראיתי ילד במצב כזה ואני נוטה להאמין שזה מקרה חד פעמי. אבל בכל זאת... איכשהו המצפון אומר לי שהייתי צריכה באותו רגע לקחת את יובל איתי ולא לחזור לשם לעולם. לא יודעת... מה אתן אומרות? לסלוח או לעזוב? ולחשוב שרק אתמול כבר דיברנו על התכניות לשנה הבאה ואמרתי שבטוח שיובל נשאר עוד שנה
 

yaelli10

New member
אני הייתי מחכה קצת עם ההחלטה

זה באמת לא נעים לראות את יובלי ככה! אבל (מודגש) לא כדאי להיות פזיזים. ייתכן שזה רק מקרה. את יכולה לערוך עוד "ביקורי פתע" שכאלו כדי לבדוק. אם המטפלות חמימות, והם נבהלו- משמע התנצלו על התקרית- תשאירי את יובלי שם. היית מרוצה עד היום, אין שום סיבה שתהיי מרוצה גם בעתיד. לדעתי המטפלות ישתדלו יותר להבא, לבטח גם להן התקרית בהחלט לא היתה נעימה.
 

n i s h a

New member
מסכימה עם יעלי ../images/Emo45.gif

יכול להיות שזה חד פעמי, ו"נפלת" עליהן דווקא אז... ובכלל - אני מציעה שתעשי עוד "אמבוש" או שניים בשבועות הקרובים, ותראי מה המצב. אני חושבת שלא מזיק לעשות ביקורי פתע מידי פעם (את או בן זוגך) ולראות איך שם, מבלי שיש למטפלות אפשרות "להתכונן".
 

dafgol

New member
מסכימה עם הבנות ../images/Emo45.gif

לא להסיק מסקנות.....אבל " לבדוק " אותן מידי פעם.
 

shirka

New member
../images/Emo46.gif אוי מרגיז! אבל...

מסכימה עם הבנות ..לתת עוד צ'אנס ולעשות עוד בדיקת פתע.
 

ayelet i

New member
אני הייתי מחכה...

(למרות שאין לי ספק שהרבה יותר קל לומר מאשר לבצע...) ראשית משום שאת כותבת שיובל מאושר שם - וזה המון! שנית מאחר ולפי התיאור שלך יתכן ומדובר באירוע ח.פ..
 

cookie1

New member
מצטרפת להסכמות

תבדקי עוד כמה פעמים לפני שאת מחליטה סופית, בכל מקום יכולות להיות מעידות, ואני באמת מקווה שכאן זה חד פעמי. אני חושבתת שזה ממש חשוב להפתחע מטפלות מדי פעם כדי לשמור על "ערנות בשמירה"...
 
למעלה