היש דבר כזה אהבה וירטואלית..?

לב אדום

New member
היש דבר כזה אהבה וירטואלית..?

האם משהו באמת התאהב דרך המכשיר הזה.....? האם זה ייתכן......?
 

blue love

New member
לב אדום...

בואי אספר לך סיפור שקרה לי לפני 9 שנים... גוייסתי למילואים..אבטחה סביב בסיס צבאי עם ג`יפים 10 שעות ביום!.. בין שמירה לשמירה ישנו די הרבה או חיפשנו כל מני שטויות להפיג את השיעמום. לילה אחד..בשעה 03:00 אחרי שמירה..התאספנו 4 מילואימניקים והחלטנו לעשות התערבות קטנה. כל אחד מאתנו מרים טלפון לאחד הבסיסים בארץ ומדבר עם מי שעונה לו. האדם שמחזיק את אותה פקידה שעונה לו בצד השני הכי הרבה זמן...הוא הזוכה בהתערבות..(נדמה לי שהתערבנו על 50 ש``ח אבל אני לא בטוח). בקיצר..עבדך הנאמן חייג הספרות של בסיס קרוב וענתה לו מישהי בשם ליאת. אחרי 15 דקות חבריי שמו כספם בכיסי והלכו איש איש למיטתו...אני המשכתי את השיחה עם ליאת עד סוף המשמרת שלה 06:00 בבוקר ומיד רצתי לשמירת הבוקר שלי. הקשר הטלפוני נמשך חודשיים ..האהבה פרחה דרך שיחות הטלפון והיא כללה הכל..געגועים..פנטזיות..רגשות חזקים..ממש כמו אהבה רגילה.ואחרי חודשיים של שיחות...ניפגשנו. הפגישה היתה כמו בסרטים אחר..ויצאנו במשך שמונה חודשים...אבל זה כבר סיפור אחר.. אז בקשר לשאלתך...פורום..צט...טלפון..כל דבר שהוא קשר ללא עיניים מבחינתי זה וירטואלי...ואני מאמין ויודע שאהבה וירטואלית אפשרית וקיימת למרות שאולי היא לא בריאה ולא מספקת את המתאהבים... אבל מילה כתובה...גילויי חיבה...וכל הדברים שעושים לנו טוב בנשמה..יכולים לגרום לצד השני ולצד היוזם להתאהבות וירטואלית.. אפשר להתווכח אם זה טוב או רע...אבל אי אפשר להתווכח עם העובדה שזה קיים ..זה אפשרי..זה יכול לקרות לכל אחד! מקווה שנתתי לך תשובה..(לפחות את הצד שלי בעניין).. blue
 

לב אדום

New member
אהבה שלי....

תמיד אתה יודי להגיד את הדבר הנכון הזמן הנכון,,,מדהים שלי אני שולחת לך חיבוק וירטואלי חזק
 

לב אדום

New member
אנ י רוצה לבקש משהו,,,,,

אני רוה שניכנס לצאט לדבר אם זה אפשרי תכתוב לי איפה ומתי מחכה לתשובה.....
 

pachanga

New member
חופשי יש....

שמעתי מפי ידידים וחברות שאכן התאהבו דרך המכשיר הזה התאהבו וירטואלית.... לי לא משחק המכשיר הזה צריכים לראות ולחוש מה שאוהבים או מתאהבים.... פאצ`נגה
 
למעלה