הישרדות 41 - מתחילים!

פרק 5

האליל של שבט אואה חזר... וג'יני מוצאת אותו. במילים אחרות, זאנדר יכול להצביע רק במיזוג, אלא אם מישהו בלובו ימצא את האליל. לא שזה משנה, כי אם אואה הולכים שוב למועצת השבט, ג'יני מודחת. אבל רגע, שאן היא זו שמשתמשת ביתרון, ומאבדת את הקול שלה? זה אומר שכל הכוח בשבט הולך לריקארד. אבל הפסקול שלה שוב מתנגן, אז הסיכוי שלה להיות מודחת שואף לאפס. אה, וחוזרים להגדיר את המתמודדים לפי היתרונות שלהם. במילים אחרות, המפיקים לא למדו כלום מהתלונות על העונות הקודמות.

בשבט לובו, אם הם מפסידים, אריקה מודחת כמעט בוודאות, אבל זה עדיין רעיון דפוק להפסיד בכוונה. גם אם יש סיכוי סביר שזו ההדחה האחרונה לפני המיזוג. אבל אז נסיר משכנע את דני ודשון לא להפסיד בכוונה. וכנראה לנסיר גם יש פסקול משלו. הוא לא בולט כמו של שאן, אבל אולי זה כל הקטע. אולי הוא אפילו יזכה, אבל כרגע הוא לא יהיה זוכה ראוי. בשבט הצהוב, היחידה שבאמת בטוחה היא ליאנה, ועכשיו אני כמעט משוכנע שאבי תגיע למושבעים, אבל לא לפרק הגמר, בטח תודח בבליינדסייד בפיינל 7-8 כזה. זאנדר בא לשחק, ועכשיו אני מאוד בספק אם הוא יודח לפני הפיינל 8 בעצמו, אבל קשה לי לראות אותו בגמר. נותנים זמן מסך הגון לכל השבטים, שזה משהו שלא היה כבר הרבה זמן. אבל מה עם איזה ערבובון? תיכף הגיע זמן מיזוג!

באתגר החסינות מסתבר... שנסיר מצא את האליל של שבט לובו! ועכשיו שאן וזאנדר יכולים להצביע, ולא יכולים להיות מודחים! החדשות הרעות הן ששוב חזרנו לאתגר אחד משולב. על האתגרים עצמם אין לי הרבה מה להגיד, פשוט שילובים שונים של אותם מכשולים, והפאזל לפעמים מקורי, בדרך כלל לא. החדשות העוד יותר גרועות הן שגם "אי האסירים" חוזר. זה אחלה בתור טוויסט חד פעמי, אבל עכשיו הוא תופס את מקומם של איי ההכחדה והאלילים בתור גוזל זמן מסך ומסרס אתגרים. הדבר היחיד מבחינתי שבאמת טוב בו הוא ששורדים משבטים שונים חוברים זה לזה ויכולים ליצור ברית שמקבילה ל"ברית הגלות" האבודה של טוקנטינס. הפעם אלה שאן וליאנה, שאני מאוד אשמח לראות שיתוף פעולה ביניהן. אגב, אני שמח שהיינו צריכים לשמוע מריקארד ששאן טבעונית, אם זה בכלל נכון ולא חלק מהצורך לדבר על ברוקולי. זה אומר שהיא לא חייבת להצהיר על זה כחלק אינטגרלי מהזהות שלה. סיפורי הסינדרלה, כנגד זה, חייבים להיפסק. זה קאסט מעולה, אבל ההפקה לא הורידה ולו חולי אחד מהעונות האחרונות.

בכל מקרה, ליאנה מרוויחה קול נוסף, ואני מקווה שיהיה מיזוג מאוד מעניין. קאסט מעולה יכול להתגבר על כל הבולשיט ולספק עונה פנטסטית. אחרי הכול, גם בסין לא היה חסר בולשיט - הערבוב החלקי, דניס, המיזוג הלא שיוויוני, דניס, היחס לפי-ג'י ודניס. מצד שני, יכול להיות שאני מרים להנחתה ולמיזוג בינוני לגמרי, כמו בטוקנטינס. הדבר היחיד שוודאי הוא ששאן תישאר איתנו גם בפרק הבא, ועוד הרבה הרבה פרקים אחריו. אבל ריקארד גם בא לעבוד. לדעתי אפשר לשכוח מכל השיט הפרוגרסיבי של הפרק הראשון ולהכיר בו כגבר שמשחק הכי טוב העונה. מצד שני, חוץ מזאנדר וקצת דשון אין לו ממש תחרות. ג'יני מודחת, אני לא יכול להגיד שאני ממש אתגעגע, למרות שהיא הייתה פחות או יותר סבבה, אבל כבר אין ממש שורדים שיש לי דיעה שלילית עליהם.

דירוג:

1. שנטל
2. אבי
3. ריקארד
4. ליאנה
5. סידני
6. זאנדר
7. דשון
8. טיפאני
9. דני
10. ווצ'ה
11. נסיר - יופי, מצאת אליל. אפילו הביצוע של אמירת הסיסמה לא היה משהו.
12. אריקה
13. שרה
14. ג'יני
15. הת'ר
16. ג'יידי
17. בראד
18. אברהם
 

Gelber123

Member
פרק 5

פרק טוב. החלק שמגלים שנאסיר מצר את האליל היה מדהים. שאן ממשיכה לשלוט ונראה שאין לה שום תחרות כרגע.

אני מת על נאסיר! הוא לא שחקן אבל דמות מעולה. כיף לראות סוף סוף דמות צבעונית שלא חייבת להיות מטומטמת בשביל לבדר.

ממש יורד לי מאבי משום מה וקשה לי להאמין שהיא תצליח להגיע לטופ 5. זא דר לעומת זאת כן יכול בקלות להגיע לשם. את נאסיר אני גם רואה בפרק הגמר ואולי אפילו בגמר אבל קשה להאמין שינצח. ליאנה מאמין שתגיע רחוק וכנל סידני. קשה לי להאמין שריקארד יצליח באיחוד יותר מידיי. מאמין שיודח בבליינדסייד בהדחות הראשונות.
מאמין שדני ודשון כן יגיעו רחוק אבל אני לא מת עליהם יותר מידיי. לאריקה הת׳ר וטיפאני אין באמת סיכוי לדעתי. אה וכן, שאן תזכה.
 

Hit Man 5

New member
הישרדות: עונה 41, פרק 5.
.
.
.
ספוילר:
.
.
.
1. מקרה שבט אולונג (מהישרדות 10) חוזר על עצמו. שני שורדים עם שגעון גדלות כל כך גדול, שהם אשכרה מצליחים להדיח את עצמם.
2. שמחתי ברגע שUA הפסידו.
3. ידעתי שג'יני תודח. כל הסיפורים המצוצים מהאצבע שיצביעו איתה העליבו את האינטליגנציה.
4. לא יודע מה מתכננים לפרק הבא; איחוד, ערבוב, אבל אני רוצה ששאן תודח ב2 מועצות הראשונות, לאחר שהם יחשפו את האליל שלה.
5. השחקן המועדף עלי כרגע הוא נאסיר.
 
פרק 6:

פרק חדש מגיע, ולראשונה יש מתיחות בין שאן וריקארד. הם אפילו מרימים טונים. נראה שהם השלימו אחר כך, אבל אני כבר לא בטוח שהזכייה של המלכה חקוקה באבן. אולי אפילו לא תזכה בעונה הזו אישה. ריקארד יכול לזכות. נסיר יכול לזכות. אפילו זאנדר. לדני ודשון אין סיכוי, ו...זהו? אלה כל הבנים? וואו. בכל מקרה, הגיע המיזוג! בערך... אבל למה לא יכלו לעשות פרק כפול?!? מה שקורה בעצם זה... מהההההההה?!?!? אה, אוקיי. לרגע חששתי שההדחה הראשונה תהיה במתכונת של שתי קבוצות, מתכון לאסון שהשמיד את שארית הפוטנציאל של עונות 36 ו-39 וגרם לאחד ההדחות הכי מתסכלות ולא הוגנות בתולדות הישרדות בעונה 14. ללא ספק, אחד הטוויסטים השנואים עליי אי פעם. אבל זה לא מה שיקרה היום.

במקום זאת, שני צוותים של חמש מתמודדים באתגר, ואריקה ונסיר לא משתתפים באתגר אפילו. אוקיי, סבבה, אבל למה לכל הרוחות אתם מחזירים את "כדור המוות", שלאחרונה נראה בגאבון?!? אתם בכוח רוצים שמישהו יפונה?! חוץ מזה, הצוותים מאוד לא מאוזנים. בצוות הצהוב יש גבר אחד, בכחול יש שלושה ואת סידני, שהיא בקלות הבחורה הכי חזקה העונה. אילו זה היה ערבוב, זה היה בקלות אחד הערבובים הכי לא הוגנים אי פעם, לא משנה לאיזה שבט נסיר היה מצטרף. צבע השבט המאוחד הוא אדום. ואז נסיר מצטרף לצוות הכחול לארוחה. לא ברור לי אם הוא חסין או לא, ואם כן, זאנדר הוא הגבר היחיד שאפשר להדיח, אבל נראה לי שתודח מישהי מהשבט הכחול, ואחרי זה השבט יחוסל עד שיישארו רק נסיר וסידני. הנה ההימור שלי: הת'ר מקום 12, דני ודשון 11-10. אריקה יכולה לבגוד בשבט, אם לא אז היא מקום 9.

אריקה, כנגד זה, הולכת ל"אי האסירים", לבדה. מה יקרה שם, אין לי מושג. אני רק מקווה שהוטל חוק שמגביל את כמות היתרונות שאפשר להשתמש בהם במועצת שבט אחת. כבר יש שלושה אלילים במשחק, מספיק עוד אחד כדי להוביל לעוד מקרה סירי, שגרם לאבן הסגולה להיראות הוגנת. דני ודשון עדיין רוצים להדיח את אריקה,זה מטופש מאוד, אבל זה רק מחזק את התיאוריה שלי של חיסול השבט הכחול. אה, והנה עוד סיפור סינדרלה. קראתי איפשהו שההפקה רוצה לכוון את התוכנית להיות יותר ידידותית לילדים. לדעתי אין דבר יותר גרוע מלתת לילד לצפות בתוכנית הזו לבדו, בלי הורה שיגיד לו: "תזכור שזה רק משחק, ובעולם האמיתי אסור להתנהג ככה".

בשבט, מסתבר שליאנה ושאן אכן פועלות ביחד. טיפאני בטח תצטרף אליהן, אבל אבי לדעתי תיבגד ותודח בשלב מסוים, ולא כל-כך מאוחר. זאנדר לא בברית עם אף אחד, אבל יכול להיות שיוכל לחבור לריקארד ולהקים ברית נגדית. מה יקרה עם השבט הכחול ומי יצטרף למי, באמת אין לי מושג. אני מתחיל לחשוב שטיפאני תגיע לגמר, ולא בתור עז של אפס קולות. הדבר היחיד שבאמת השתנה לטובה בעונה הזו, זה שאין מישהו שזוכה לכל הזמן מסך, ואנחנו זוכים להכיר את כל השורדים... אולי חוץ מדני. כרגע נראה שאריקה או זאנדר יהיו מקום 12. קשה לי להאמין שמישהו מלבדם יודח. אבל אוי לא, פתאום זה כמו השמועות ששמעתי על עונה 23 של האח הגדול. פשוט תשחקו את הפאקינג משחק. זה במיוחד נראה מטופש כשהם לא כוללים את נסיר, למרות שהוא לא פחות כהה מהם. מה, רק בגלל שהוא ערבי? בכל מקרה, אם הברית הזו תגיע רחוק, לדעתי ליאנה זוכה.

אבל הסיפור לא נגמר, כי אריקה עוד יכולה להפוך לחלוטין את תוצאות האתגר. במקרה הזה לדעתי ריקארד או אפילו סידני יודחו. ו... זהו, הפרק נגמר. למה לא לעשות פרק כפול?!? דירוג - בשבוע הבא.
 

Gelber123

Member
פרק מאכזב.
אין לי ממש מה להגיב חוץ מזה שאני מקווה שהטוויסט חד פעמי. אני מתחיל לחזור לאהוב את אבי. ורגע, מי אמר את הברוך השם יש לנו אוכל? טיפאני? לא ידעתי שהיא יהודיה
 

ראש גזר 6789809896

Well-known member
פרק די מעצבן הטוויסט הזה ממש לא פייר ומקווה שזה לא יקרה יותר
ולגבי הברית בין ליאנה שאן דושון ודני ממש לא בא לי שוב שיחזור לעונה האחרונה של big brother 23 ובניגוד אליהם שהיה עוד הגיון בזה שהם רצו להכיר את הזוכה השחור הראשון בתוכנית פה בהישרדות אין בזה שום הגיון זה מרגיש כאילו cbs מתחיל ללהק עכשיו כול עונה לפחות חמש או שש אנשים שחורים רק בשביל שהם יעבדו ביחד כדי להגיע לסוף
הרבה מזה לדעתי בגלל מה שהיה השנה עם המחאה של Black Lives Matter
 

Hit Man 5

New member
הישרדות: עונה 41, פרק 6.
.
.
.
ספוילר:
.
.
.
1. "היי, בואו נעשה שכל הצבעוניים יעבדו ביחד. אבל לא נכליל את נאסיר, אריקה, אברהם, ג'ני, וטיפאני" (אני הולך לפי תורת הגזע שיהודים הם לא בהכרח לבנים). איזו צביעות ואיזו גזענות.
2. האמת שלא כזה משנה לי הטוויסט. גם התוצאה שלו לא ממש משנה לי. כנראה רצו לתת לג'ף עוד כמה שניות להראות את הבוטוקס החדש שלו. היה יכול להיות מגניב אם היו נותנים לה רשימה של מהלכים שקרו במשחק והיא יכולה לשנות אחד מהם. לדוגמה: לבטל את המציאה של אליל חסינות על ידי מישהו, להחזיר מישהו מהמודחים, או משהו דומה.
3. אני כן מקווה שהסדקים שגילינו בין ריקארד לשאן ובין טיפאני לליאנה יגרמו לטיפאני וריקארד לשתף פעולה ולהדיח את שתי הבנות הללו (שאן וליאנה). במיוחד כאשר הבנים בעניין של להדיח את הבנות.
 
פרק 7

טוב שהזכירו לנו למי יש איזה יתרון. העונה הזו נחמדה, אבל היא נחמדה אך ורק בגלל הקאסט. אם עודף הטוויסטים והיתרונות ימשיך לעונה עם קאסט פחות טוב, מצפה לנו אסון. לגבי ההדחה שתהיה היום, תהיה אשר תהיה, הוגנת היא לא תהיה. בואו נודה באמת, אריקה הולכת לשבור את שעון החול. אחרת היא תיקח מג'יידי את תואר ההחלטה הכי מטומטמת בתולדות הישרדות. בואו תוציאו גם את האוכל מהקיבות של הקבוצה הכחולה ותעבירו אותו לקיבות של הקבוצה הצהובה. ועם כל הקבוצות הקיימות וההחלטות שלהן משבוע שעבר, לדעתי לאבי אין סיכוי לשרוד. דני, דשון וסידני יצביעו נגדה, נסיר כמעט בטוח יהיה איתם, סיכוי טוב שגם שאן וריקארד. ליאנה לא צריכה את אבי כשיש לה את שאן, דני ודשון. טיפאני וסידני גם יכולות בקלות להיות חלק מהברית השולטת. אם חשוב לברית שיודח גבר, לא נראה לי שתהיה לשאן יותר מדי בעיות לזרוק את ריקארד מתחת לאוטובוס.

דשון אמר את זה הכי טוב: It's not the game I'm used to. והפעם אני באמת הולך לתת להישרדות רק הזדמנות אחת אחרונה. אם כל החרא הזה הופך לשגרת הישרדות, מבחינתי זו תוכנית אחרת לגמרי. עכשיו, האם אתגר אחד והדחה מצדיקים פרק שלם? לא, אז למה לא לעשות פרק וחצי? למה שני פרקים? בכל מקרה, ריקארד הופך לגבר הראשון שזוכה באתגר הרגליים, אבל הוא לא בדיוק גדול או שרירי, אז זה לא מפתיע. גם פיירפליי (שסנדרה אמרה עליו באיי הפנינה שהוא "כמו בחורה") היה בקלות יכול לזכות, למרות שזו כמעט בטוח הייתה דארה. ויש כמעט חצי שעה לתחמן, אז אין לי מושג מה יקרה.

מבחינה עריכתית יש בפרק המיזוג הכפול מועמדת אחת בולטת במיוחד, שגם הפכה להיות הימור הזכייה שלי: ליאנה. הולי שיט, אם היא זוכה, היא עוקפת את ג'נה ופאביו והופכת לזוכה הצעירה ביותר אי פעם, היא בת 20! היא לא יכולה לשתות אלכוהול בפרס! וכפי שציפיתי, השם של אבי נזרק מתחת לאוטובוס מהר מאוד. תוסיפו לה את היעדר העריכה כשיאסה לא הולכים למועצת השבט, וזהו, גורלה נחתם. או מיי גאד, שאן וליאנה כל-כך מושלמות ביחד :love: תדיחו את ריקארד בפעם הבאה כדי להשלים את הסדר ההישרדותי החדש! אבל רגע, שאר שבט יאסה מתכנן להדיח בכלל את דשון! למזלה של אבי, כל השבט הולך להצביע. אם היא הייתה רק עם לובו וריקארד, לא היה לה שמץ של סיכוי.

אבל לעריכה יש מועמדת אחרת לגמרי להדחה, עוד אחת שלא היה לה סיכוי לעוף אם רק הקבוצה שלה הייתה מגיעה למועצה. ברגע שסידני פתחה את הפה, לא היה ספק שהיא תודח. אני עדיין חושד שזו רק עריכה והיא בנאדם מאוד חביב במציאות, עריכתית אין לה סיכוי לזכות, אז אני פחות מתבאס עליה לעומת אבי. עדיין עדיף שהיו מדיחים את אחד משומרי הראש שלה. לדשון יש ראש למשחק, אבל דני הוא הטוב במיעוטו אחרי אריקה וזאתי שעדיין לא קיבלה זמן מסך. חבל שלא מדיחים את דני. שלא יהיה לאף אחד ספק, הולך להתבצע שוד לא משנה מי תודח, בגלל הטוויסט הזה. עדיין פחות לא הוגן מההדחה של מישל בפיג'י, בגלל שג'ף נתן אז לאלכס לסמן את מישל בריש גלי במועצה. עדיין פחות לא הוגן מההדחות המיתולוגיות מהסיבות הלא נכונות של קלי גולדסמית', בגלל הגחמות של ברנדוג, ומיסטי, כי הדיחו אותה מתוך פחד מיזוגני למהדרין שבחורה צעירה ויפה יכולה להיות מהנדסת טילים. כמובן, הפיינל 6 של עונה 34 הוא שיא השיאים. בושה שההפקה בכלל אפשרה לזה לקרות.

ואז, במועצה, מסתבר שזאנדר הכין אליל מזויף, ונתן לליאנה אותו, ובכך שרף לה את הכוח! אבל למה צריך פלאשבקים כדי להשאיר אותנו במתח?! יש עכשיו בעצם כמה "בלוקים" נזילים למדי: הרביעייה המדהימה (מינוס דני), שארית שבט יאסה, ושאר שבט לובו. נראה שסידני בכלל מצביעה עם יאסה עכשיו, ולדני ודשון אין בעייה להיות נגדה. מי שבאמת נותר בלי שום ברית הוא ריקארד, אבל הוא חסין. ואז מסתבר שסידני השתמשה בקוביות... ואילו הייתה מצביעה, יכול להיות שהיא הייתה ניצלת מהדחה! אבל מבחינה עריכתית, אילו לסבתא היו גלגלים, היא לא הייתה צריכה להתנייד בתחבורה ציבורית. חבל מאוד, אבל הצמרת העריכתית של שאן, ליאנה וטיפאני, נשארת כשהייתה. אגב, לדעתי סידני היא אפילו לא המתמודדת הכי יפה העונה (למרות שברור שהיא מהממת בכל מקרה). לדעתי ליאנה עוקפת אותה בסיבוב, בדיוק כמו שהיא עקפה את שאן עריכתית לדעתי.

אה, ולמרות גיבוב הטוויסטים, נראה לי מאוד ברור שהעונה הזו תתברג קרוב מאוד לטופ. בטח יותר מאשר עונות 34-39.

1. שנטל
2. ליאנה
3. אבי
4. טיפאני - ברוך השם
5. סידני
6. זאנדר
7. ריקארד
8. דשון
9. נסיר
10. דני
11. ווצ'ה
12. אריקה
13. שרה
14. ג'יני
15. הת'ר
16. ג'יידי
17. בראד
18. אברהם
 

Gelber123

Member
ואז מסתבר שסידני השתמשה בקוביות... ואילו הייתה מצביעה, יכול להיות שהיא הייתה ניצלת מהדחה!
לא היה לה סיכוי כי ההצבעה הייתה 5-4-3 ככה שאם סידני הייתה מצביעה זה היה בסך הכל 5-4-4 (למרות שיש מצב שהיא הייתה מצביעה לאבי ואז כנראה השאר היו מצביעים לאבי בהצבעה החוזרת)
 

Gelber123

Member
פרק 7

אוףףףףףף חבל על סידני.
בעיקר חבל כי היא לא באמת עשתה משהו לא נכון היא פשוט נדפקה מהטוויסט ולא באמת היה לה איך לתקן את זה. מהרגע שגילו שליאנה בזבזה את היתרון היה לי ברור שהיא תודח אבל איך שהיא הודחה היה מפתיע.

חייב לציין שלמרות שאני לא אוהב את כל היתרונות והפסלונים העונה השחקנים משתמשים בהם כלכך טוב שכבר לא אכפת לי.

הטעות העיקרית של סידני (שהיא לא בדיוק טעות) הייתה לא להבין שהם מפצלים קולות.
אם היא הייתה מבינה את זה היא הייתה יכולה:
1. לשכנע את נאסיר להצביע איתם וככה לדפוק להם את הפיצול וליצור מצב של 5-4-3
(מהלך שיכל להיות גאוני)
2. להצביע אבי ולהבטיח את המקום שלה
(מהלך פחות גאוני אבל גם פחות מסוכן)

מסיבה מסוימת למרות שליאנה ושאן האהובות עליי ממש הייתי בעד הקבוצה השנייה וחבל שלא הלך להם.

דירוג:
1. שאן
2. ליאנה- בסופו של דבר הטעות לא הרסה לה ואפילו קצת עזרה לה כי עכשיו אין לה פסלון שכולם יודעים עליו מה שהיה הופך אותה לאיום.
3. סידני- חושב שהיא שיחקה מצוין הפעם. הבינה שהמצב שלה לא טוב אבל הצליחה לנצל אותו עד השנייה האחרונה אבל לצערי כל הטוויסטים והיתרונות לא איפשרו לה להצליח.
4. טיפאני- היא ממשיכה לשחק מצוין. מאמין שגם אם עכשיו יהיה רצף הדחות של יאסה היא תשאר אחרונה. אני חושב שיש לה סיכוי לא רע להגיע לגמר גם אם זה לא נראה ככה עכשיו.
5. זאנדר- למרות שהוא נכשל מעריך אותו על זה שהוא נלחם ובסופו של דבר גם הצליח במטרה שלו להציל את אבי.
6. דני- מרגיש לי שהוא יותר חכם ממה שחושבים ושהוא התנהל מצוין הפעם.
7. אבי- היא קלטה יפה את כל הבולשיט שניסו להאכיל אותה אבל לא אהבתי את ההתנהלות במועצה. הרגיש לי שהיא כבר וויתרה ובמקום לנסות לחשוב מה הכי טוב בשבילה היא עברה לאסטרטגיה של פשוט לנסות לשרוד לא משנה מה.
8. נאסיר- אני לא סגור אם ההחלטה שלו נכונה אבל סך הכל הוא במצב מעולה. הוא חזק ככה שיש לו סיכוי גדול לזכות במשימות, יש לו פסלון, אף אחד לא רואה אותו כאיום ונראה שכולם רוצים אותו איתם. השאלה אם זה במזל או בשכל ולדעתי זה בעיקר במזל.
9. אריקה- החלטה נכונה לדעתי וסך הכל היא עשתה מה שצריך אבל גם לא עשתה משהו מיוחד.
10. דשון- ממש איכזב הפרק. הגיע במצב מושלם לאיחוד והוא פשוט איבד את זה. הוא לא שיחק רע או משהו אבל הוא גם לא שיחק טוב והפרק כולם שיחקו טוב.
11. ריקארד- כל ה כבוד על החסינות וזה אבל אני מרגיש שאין לו שום כוח במשחק. מרגיש לי שברגע ששאן תחליט לוותר עליו הוא יעוף בשנייה.
12. הת׳ר- רגע את בכלל היית בעונה הזאת?
 
פרק 7

אוףףףףףף חבל על סידני.
בעיקר חבל כי היא לא באמת עשתה משהו לא נכון היא פשוט נדפקה מהטוויסט ולא באמת היה לה איך לתקן את זה. מהרגע שגילו שליאנה בזבזה את היתרון היה לי ברור שהיא תודח אבל איך שהיא הודחה היה מפתיע.

חייב לציין שלמרות שאני לא אוהב את כל היתרונות והפסלונים העונה השחקנים משתמשים בהם כלכך טוב שכבר לא אכפת לי.

הטעות העיקרית של סידני (שהיא לא בדיוק טעות) הייתה לא להבין שהם מפצלים קולות.
אם היא הייתה מבינה את זה היא הייתה יכולה:
1. לשכנע את נאסיר להצביע איתם וככה לדפוק להם את הפיצול וליצור מצב של 5-4-3
(מהלך שיכל להיות גאוני)
2. להצביע אבי ולהבטיח את המקום שלה
(מהלך פחות גאוני אבל גם פחות מסוכן)

מסיבה מסוימת למרות שליאנה ושאן האהובות עליי ממש הייתי בעד הקבוצה השנייה וחבל שלא הלך להם.

דירוג:
1. שאן
2. ליאנה- בסופו של דבר הטעות לא הרסה לה ואפילו קצת עזרה לה כי עכשיו אין לה פסלון שכולם יודעים עליו מה שהיה הופך אותה לאיום.
3. סידני- חושב שהיא שיחקה מצוין הפעם. הבינה שהמצב שלה לא טוב אבל הצליחה לנצל אותו עד השנייה האחרונה אבל לצערי כל הטוויסטים והיתרונות לא איפשרו לה להצליח.
4. טיפאני- היא ממשיכה לשחק מצוין. מאמין שגם אם עכשיו יהיה רצף הדחות של יאסה היא תשאר אחרונה. אני חושב שיש לה סיכוי לא רע להגיע לגמר גם אם זה לא נראה ככה עכשיו.
5. זאנדר- למרות שהוא נכשל מעריך אותו על זה שהוא נלחם ובסופו של דבר גם הצליח במטרה שלו להציל את אבי.
6. דני- מרגיש לי שהוא יותר חכם ממה שחושבים ושהוא התנהל מצוין הפעם.
7. אבי- היא קלטה יפה את כל הבולשיט שניסו להאכיל אותה אבל לא אהבתי את ההתנהלות במועצה. הרגיש לי שהיא כבר וויתרה ובמקום לנסות לחשוב מה הכי טוב בשבילה היא עברה לאסטרטגיה של פשוט לנסות לשרוד לא משנה מה.
8. נאסיר- אני לא סגור אם ההחלטה שלו נכונה אבל סך הכל הוא במצב מעולה. הוא חזק ככה שיש לו סיכוי גדול לזכות במשימות, יש לו פסלון, אף אחד לא רואה אותו כאיום ונראה שכולם רוצים אותו איתם. השאלה אם זה במזל או בשכל ולדעתי זה בעיקר במזל.
9. אריקה- החלטה נכונה לדעתי וסך הכל היא עשתה מה שצריך אבל גם לא עשתה משהו מיוחד.
10. דשון- ממש איכזב הפרק. הגיע במצב מושלם לאיחוד והוא פשוט איבד את זה. הוא לא שיחק רע או משהו אבל הוא גם לא שיחק טוב והפרק כולם שיחקו טוב.
11. ריקארד- כל ה כבוד על החסינות וזה אבל אני מרגיש שאין לו שום כוח במשחק. מרגיש לי שברגע ששאן תחליט לוותר עליו הוא יעוף בשנייה.
12. הת׳ר- רגע את בכלל היית בעונה הזאת?
בא לי לעשות דירוג ההדחות שהכי מרגישות לא הוגנות אי פעם. סידני בטוח שם, אבל לפחות אהרון, מישל וכמובן פסקל וסירי (עונה 34, למרות שיש מה לדבר גם על עונה 16) מעליה. סידני הייתה יכולה לעשות משהו, כמו שאמרנו. ברגע שטוויסט הערבוב החלקי בסין התגלה, פי-ג'י וג'יימי לקחו את הגורל של אהרון וריסקו אותו. הוא לא היה יכול לעשות כלום.
 

Gelber123

Member
בא לי לעשות דירוג ההדחות שהכי מרגישות לא הוגנות אי פעם. סידני בטוח שם, אבל לפחות אהרון, מישל וכמובן פסקל וסירי (עונה 34, למרות שיש מה לדבר גם על עונה 16) מעליה. סידני הייתה יכולה לעשות משהו, כמו שאמרנו. ברגע שטוויסט הערבוב החלקי בסין התגלה, פי-ג'י וג'יימי לקחו את הגורל של אהרון וריסקו אותו. הוא לא היה יכול לעשות כלום.
כן היה לה מה לעשות אבל זה עדיין קשה מאוד. היו כבר שתי בריתות מחוברות והיא לא ממש קשורה לאף אחת מהן ככה שברור שמתישהו הברית הגדולה פשוט תחליט לא להסתכן ולהעיף אותה. היא כן יכלה לעשות 2 מהלכים שכבר אמרתי אבל אני מתחשב בעובדה שקשה מאוד לחשוב בכל הכאוס הזה שהיה שם ומהנקודת מבט שלנו דיי קל לחשוב על תכניות כאלו. כן יש כמה שמעליה אבל היא ברשימה בוודאות
 

Robbed Goddess

New member
העונה הזו רכבת הרים, פרק מצויין.
הדבר הראשון שחשבתי עליו ברגע שהצהובים גילו שלליאנה יש את היתרון הזה זה לתת את האליל לטיפאני, למקרה שזאנדר יעביר את האליל לאבי וינסו לגנוב אותו ממנה. אבל זה בכלל לא עלה לליאנה לראש(???) שני יתרונות בוזבזו, המועצה הייתה בלאגן גדול, אבל באמת שכל רגע היה מהנה.

טיפאני (/אבי/זאנדר) לניצחון!
 

Hit Man 5

New member
הישרדות: עונה 41, פרק 7.

.

.

.

ספוילר:

.

.

.

לראות אנשים מטומטמים יוצאים מטומטמים בטלוויזיה בינלאומית – אין דברים כאלה. כל כך שמחתי שזנדר עשה את התרגיל שלו וליאנה יצאה מטומטמת, שאשכרה רקדתי בכיסא. לא איכפת לי ממי שהודחה. ואני מחזיק אצבעות שאבי, זנדר וטיפאני יצליחו איך שהוא לשבור את הברית השולטת.
 
למעלה