הישרדות 41 - מתחילים!

אז עונה חדשה - יש, שגרה - יש (מקווה שלא תיעצר), מה נשאר? אה, כן. הפורום מת. נקווה שהעונה הזו תחייה אותו. המתמודדים בוידויים מבטיחים (במיוחד שנטל), מקווה שבעונה 43 כבר מתמודדים לא יצטרכו לעבור בידוד ונחזור ל-39 ימים. או שלא, ייתכן וקיצור הימים יתגלה כדבר חיובי. דבר אחד שמעצבן אותי הוא ההתמקדות בצבע העור כדרישה להשתייכות לקבוצת מיעוט. מה עם יוונים, איטלקים, אירים? מה, כמובן, עם "הגזע חסר הצבע", אנחנו היהודים? אני לא חושב שיש אפילו יהודי אחד בעונה הזו, אבל העיקר שרואים שיש פוליטיקלי קורקט! ומלחמת הצדק החברתי ממשיכה ברגע שהעונה מתחילה. מקווה מאוד שזה לא יהיה נושא מרכזי בעונה, כי עונה 39 פשוט התישה אותי, בלי קשר לזה שזו הייתה עונה נוראית מבחינה אסטרטגית.

מתחילים באתגר כבר על הספינה, אתגר שאינו חלק מאתגרי הפרס והחסינות הרגילים. שבט יאסה (צהובים) מפקשש כבר על ההתחלה, ולא מוצא משוט. זו שטות שמזכירה את המירוץ למיליון. גם לובו (כחולים) לא מנתקים את הסירה שלהם מהספינה, ורק השבט הירוק עושה הכול כמו שצריך. בשבט הירוק יש את מי שלדעתי תהיה פייבוריטית שלי לאורך כל הדרך, שנטל, אז אני שמח שהלך להם טוב. רגע, לשבט קוראים אואה? אוקיי. ומתחילים בסשן ארוך של קטעי רקע בסגנון הישרדות אוסטרליה, עם מוזיקה עצובה וטונות של סיפורי סינדרלה. אם זה השינוי שהבטיחו לנו, אני מעדיף את הגירסה הקודמת, למרות אתגרי האש, החזרת המודחים וים היתרונות.

עם ההגעה למחנה, יש עוד מכשול: בחירה בין שני אתגרים קטנים. אלה לא אתגרי פרס ובטח שלא חסינות, אלא אתגרי עונש. יאסה ולובו צריכים לעשות אותם, כי הם נכשלו באתגר הראשון. שניהם בוחרים למלא שתי חביות במי הים. דני ודשון משבט לובו ישר קופצים על האתגר, ומעמידים את עצמם בסיכון למרות שהם שני גברים חזקים. אצל יאסה, יש פחות הרמוניה בין הלא משתתפים באתגר. איבי כנראה הולכת לנהל את השבט, וטיפאני ואברהם בסכנה. גם אצל אואה יש סיכוי לא רע שיודח גבר - ג'יי די, אבל מה שיקבע שם, זה מה שנטל תרצה. היא ברמה אחת לפחות מעל כל השבט שלה, אולי מעל כל המתמודדים בעונה. בסוף, דני ודשון, וזאנדר ודיוויד הצליחו עבר השבטים שלהם.

אבל זה לא נגמר כאן, כי יש עוד טוויסט. שלושה גברים חזקים, אחד מכל שבט - דני, זאנדר וג'יי די, עולים על סירות ומתמודדים באתגר נוסף. ג'יי די מעריץ, אבל של מי? וו ואוזי?!? שום מילה על אסטרטגים?! רד רד מעל מסך הטלוויזיה שלי במהרה, בבקשה. הם צריכים להשתתף במשחק של דילמת האסיר, רק שהעוקץ נשלף ממנו - מי שבחר לא להסתכן, צריך לקבל עונש גדול אם מישהו בחר להסתכן. דני משתפן, השאר מסתכנים, ולכן לזאנדר ולג'יי די יש יתרון במשחק. אנחנו רק ביום 1 או 2, והיתרונות כבר מרימים ראש. אבל לפחות אי אפשר סתם לזכות בהם באיזה אתגר רגיל או למצוא אותם במקרה ביער.

45 דקות, מתחיל אתגר חסינות ראשון, ואני מקווה שריקארד לא הולך להיות לוחם צדק חברתי לאורך כל העונה. כמו שאמרתי כבר, הפתרון היה שג'ף יגיד "girls" כל עוד יש רוב נשי. יש עוד טוויסט חדש, טוויסט הקוביות, שנראה שיתבצע לפני הקראת הקולות, כמו אליל. כל עוד הוא חד פעמי, אני לא אתנגד יותר מדי. חוץ מזה האליל נראה מגניב וקלאסי. לובו זוכים בחסינות, ואני מניח ששבט אואה יגיע שני - רגע, רק שבט אחד זוכה? יש הדחה כפולה, כל-כך מוקדם? הייתי בטוח שמדובר בפרק כפול, עם שני אתגרים! בכל מקרה, נראה שדיוויד (רגע, בוידויים קוראים לו בשם המשפחה, ווקה/ווצ'ה... על מה ולמה?! הוא שיחד את ג'ף בשביל הכבוד הזה?!?) גם תותח לא קטן. אבל איבי שולטת בשבט בדיוק כמו שנטל בשבט השני שהולך להדחה היום. נראה שתהיה עונה נשית חזקה מאוד (גם סידני, טיפאני וג'יני נותנות וייבים טובים, ולעומתן רק זאנדר, דיוויד ומבחינה אסטרטגית בלבד - ריקארד), ואיבי רוצה להדיח את השורד כנראה החלש ביותר בשבט גם פיזית וגם מנטלית, אברהם, שהוא די מבוגר. כל הכבוד שלקחו כמה שורדים בני 40-50, כולל נשים, למרות המקרה שהיה עם ג'ו בקו רונג. מתמודדים בני 60-70 כנראה לא ילוהקו יותר.

בשבט אואה, רוצים להדיח את ג'יי די! יש! יש! אבל אז בראד מתחיל ליזום הדחה של שרה... כששרה ממש לידו. גבר, אתה יודע מה זה אליל? את השם ראסל האנץ, שמעת? ראית הישרדות בעשר השנים האחרונות? אתה יכול תיאורטית לעוף עם קול אחד נגדך! אה, ושנטל הולכת להגיע מאוד מאוד רחוק, יש לה פאקינג פסקול משלה. היחיד מלבדה שאני זוכר שאימצו לו רצועת מוזיקה הוא איוול דיק מהאח הגדול. כרגע יש יותר גברים מסומנים לשלילה מאשר לחיוב, אבל הקאסט הנשי מאוד מאוד חזק.

מכאן ואילך ספוילרים למועצות השבט: זאנדר לא משתמש בקול הנוסף שלו, טיפאני ואברהם לא משתמשים בקוביות, אברהם מודח ושליטתה של איבי בשבט מתהדקת. בשבט אואה יש תמונת מראה: שרה לא משתמשת בקוביות, מודחת, והשליטה של שנטל בשבט מתהדקת. שתי הבנות האלה לא הולכות לשום מקום עד הפיינל 8 לפחות, ואני לא אתפלא לגלות כבר עכשיו ששנטל היא פיינליסטית או אפילו הזוכה.
 

Hit Man 5

New member
הישרדות: עונה 41, פרק 1.
.
.
.
ספוילר:
.
.
.
1. מביך שצוות אחד ניסה לשוט כשהוא מושך איתו את העוגן.
2. המשימה המקדימה באי, זו של הכוח או המוח, נראית טוב.
3. אוי, כמה תקינות פוליטית הכניסו למשחק, שבא לי להקיא.
4. העניין עם הסירה - אם זה הייתי אני, הייתי עולה עליה.
ככה הייתי חומק מלעלות על העצבים של אנשי השבט שלי.
ובנוגע להחלטה - אני הייתי מסכן את הקול שלי. באתי לשחק.
5. אהבתי את הרעיון של הקוביות שמביאות סיכוי של 1/6 להצלה.
6. החלטה מטופשת להדיח את אברהם. אתם לא תישארו במשחק.
7. החלטה טובה להדיח את שרה ולא את בראד. הם יצטרכו כוח.

פייבוריט לעת עתה: JD.
 
פרק 2

בראד טיפה מעלה את הערך שלו בעיניי כשהוא רץ לצותת לריקארד וג'יידי. אבל רגע, הוא צייד?! ביג נו נו. יש הבדל גדול מבחינתי בין לגדל חיה בחווה (דרך אגב, ככל שהחיות גדלות בתנאים יותר טובים, הבשר שלהן יותר טעים ובריא), לבין לצוד חיות בשטח המחייה שלהן, בטח כשלא תמיד צדים אותן למאכל, אלא סתם בשביל הספורט. גם מלכת הוודו ממשיכה לקבל זמן מסך נדיב. בשבט לובו, הבנים מנסים להדליק אש... וקטעי הרקע, הדבר הכי פחות אהוב עליי שאוסטרליה הביאה להישרדות, ממשיכים. נראה שסידני ממשיכה את הדרך של שנטל ואיבי גם בשבט הכחול - שליטה נשית. כרגע נראה לי שהת'ר תודח ראשונה מהשבט הזה, במיוחד אם היא תישאר סגולה.

אני אוהב שהחזירו את ההישרדות להישרדות, אבל אני לא אוהב שכבר במועצה הראשונה קיבלנו מספר יתרונות והתלחשויות. צריך לקבוע חוק שהשורדים לא קמים מהמושב שלהם במועצת השבט. הם יכולים רק ללחוש למתמודדים הקרובים אליהם. והנה זאנדר מוצא עוד יתרון בשבט שלו. במילים אחרות, לא באמת השתנה הרבה. היתרון הזה נראה די הזוי, אבל כל עוד זה לא משהו שאפשר למצוא כל שני וחמישי, אני יכול להסתדר איתו. אבל הוא לא שולט בשבט, אבי שולטת בשבט. ועכשיו זאנדר לא יכול להצביע במועצת השבט, אז די ברור שמהשבט הזה שוב יודח גבר.

אתגר חסינות ופרס משולב, מה שאומר שהפעם תהיה רק הדחה אחת. אחרי שהיא הביסה את זאנדר בשחייה, די ברור שגם סידני איתנו לפחות עד המיזוג. יאללה בנות! אבל די ברור שזה כבר לא עניין חד פעמי שבוע שעבר, טיפאני היא חוליה חלשה ברורה. השבט הזה מזכיר יותר ויותר את שבט הגברים בונואטו, רק שלא סארג' מנהיג את השבט, אלא איימי. מקווה שאבי תהיה פחות כוחנית ממנה, כי עוד לפני המיזוג היא לא באה לי בטוב לפעמים. אגב, יאסה קיבלו די הרבה זמן מסך לעומת אואה, אז די ברור לי מי יזכו בחסינות. אבל היי, זה עדיין יותר טוב לעומת החלוקה הלא שיוויונית של זמן מסך, שאפיינה הרבה פעמים את העונות היותר מודרניות (ובעיקר את עונות 21-24, העידן האפל של התוכנית).

אבל לפני מועצת השבט, דילמת האסיר חוזרת. דשון נבחר מהשבט שלו, והוא בוחר באבי להצטרף אליו. למה רק שניים ולא אחד מכל שבט? בכל מקרה, אליל אין בועידת הפסגה הזו, אבל כן יש הזדמנות לכרות בריתות בין-שבטיות. אבי משתפנת, דשון מסתכן, במקור זה היה אסון עבור אבי, אבל משום מה בחרו שלא יהיה עונש להשתפנות, מה שמוריד כמעט את כל העוקץ מהקונספט של דילמת האסיר. לא מובן לי בכלל. זה כמו שרק המועמדים להדחה ישלפו אבנים בתיקו... שזה בעצם רעיון שאני בעדו כבר שנים, אבל ההפקה מן הסתם נגדו.

במחנה, טיפאני שוב בסכנה, ולמרות ההשוואה שלי מקודם לונואטו, קשה לי להאמין שהיא תגמור כמו כריס. אני חושב שמישהו בפייסבוק ציין את זה כבר, אבל היא נראית קצת כמו ג'נה לואיס, אבל יותר מבוגרת. גם קשה לי להאמין שיזכה גבר, במיוחד אחרי שריקארד לא קיבל הפעם זמן מסך בכלל. לדני עוד יש סיכוי, אולי זאנדר, אבל בינתיים העונה נשית מאוד. אבל עכשיו אבי קופצת קצת מעל הפופיק. אברהם עוד היה מבוגר ולא מאוד חזק, אבל עכשיו אבי באמת סוללת את דרכו של השבט להצטרף לאולונג, ראבו ומסטינג (ככה קראו לשבט של מלקולם ודניס, נכון?) רגע... זאנדר לא יכול להצביע עד שהאליל המשולש יוצא לפועל?!? זה אומר שהוא יכול להיות בתוכנית עוד שבועיים, ולא להצביע בכלל! והכוונה לא לשני פרקים, אלא לשבועיים של משחק. כנראה בגלל שהוא נעשה מאוד לא מזיק, במקרה הכי גרוע, הבנות בחרו להשאיר אותו ולהדיח את ווצ'ה.

וכבר יש לי דירוג!

1. שנטל
2. אבי
3. סידני
4. ריקארד
5. דני
6. זאנדר
7. ווצ'ה
8. ג'יני
9. טיפאני
10. שרה
11. נסיר
12. ליאנה
13. דשון
14. 15. אריקה והת'ר
16. ג'יידי
17. בראד
18. אברהם

זה ששתי הנשים הסגולות קיבלו ממני דירוג כל-כך נמוך, אומר המון על איכות הקאסט.
 

Hit Man 5

New member
הישרדות: עונה 41, פרק 2.
.
.
.
ספוילר:
.
.
.
זנדר עשה את כל המהלכים הנכונים ונשאר בלי כוח בכלל. כלומר, יש לו אליל, יש לו קול נוסף והוא לא יכול לעשות שימוש באף אחד מהם. זה מעלה את השאלה: למה לא להשתמש באבן כדי להגריל את החסינות שלך? הרי אם טיפני מצהירה ברשי גלי "אני לא הולכת הביתה", זה היה מדליק אצלי נורה אדומה. בכל מקרה, לא מובנת ההחלטה להשאיר אותו על פני ווצ'ה. אולי התערבות הפקה?

נ.ב - אבי עולה לי על העצבים.
 
פרק 3

בלילה, ליאנה מבואסת על ההצבעה. אני מתחיל לחשוב שאבי תיפול מוקדם במיזוג, וליאנה תתפוס את מקומה. ואז טיפאני מוצאת עוד יתרון! הפעם, היא חייבת להגיע למה שאני מתחיל לקרוא לו "אי האסירים", או שהיא תאבד את הקול שלה במועצת השבט. אני אוהב את הקטע שבכל יתרון יש גם חסרון, אבל הייתי מעדיף שלא יהיו יתרונות רנדומליים כאלה בכלל. ואז בראד מוצא את אותו יתרון בשבט הירוק! אני מתחיל לחשוד שהוא באמת לא ראה שום עונה מאז לפחות האולסטארס. בשבט הכחול, נזיר ממשיך לכוון נגד דני ודשון, וסידני ממשיכה להלשין עליו. לא יודע אם היא תהיה המודחת הראשונה מהשבט, או שהיא תגיע ממש רחוק, כי היא המתמודדת הכי בולטת בשבט שעד עכשיו לא הפסיד חסינות. ואז גם היא מוצאת את היתרון!

למחרת בבוקר, ג'יידי קם ומתחיל עם מורשת ראסל. אני מאוד אשמח אם אף אחד לא ימצא את האליל כל-כך מוקדם. מסתבר שלפני כן, בראד מצא את הלא-יתרון של זאנדר. אלא אם כן מישהו ימצא אותו בשבט הכחול, אין להם סיכוי. כמובן, בכל שבט יש גם אליל רגיל. אבל שחקנים טובים לא נותנים לאלילים וליתרונות להכתיב את המשחק, ושאן היא לא שחקנית טובה, אלא שחקנית מעולה. אבל ברצינות, בראד כנראה לא ראה הישרדות המון זמן, אם בכלל. הוא חושב שאנשים לא יחפשו את האליל כדי לא להפריע לו לישון?!?

מסתבר ש"אי האסירים" עובד הפעם קצת אחרת. סידני וטיפאני היו יכולות להשיג ברזנט, אילו בראד לא היה בוחר לגנוב קול. אחי, אין לך פאקינג קול! יכולים להיות לך כל היתרונות שבעולם, עד שלא תוכל להצביע לא תוכל להשתמש בהם! אידיוט! בחסינות, לובו ממשיכים להיות בלתי מנוצחים, ולצד שני הגברברים שלדעתי הם בקלות הכי חזקים בעונה, גם סידני ממשיכה להפציץ ולדעתי תזכה בלא מעט חסינויות אישיות. והם זוכים במקום הראשון גם באתגר הזה! אוקיי, עכשיו חייבים ערבוב. אבל בזכות יכולות הקליעה של זאנדר, יאסה לראשונה לא חוזרים למועצת השבט!

בראד, בלי קול ובלי נעליים, מנסה לכוון נגד ג'יידי. זוכר למה רצית להדיח את שרה? היא פיקששה במאני טיים. מי פיקשש במאני טיים הפעם, אה? נכון מאוד, אתה. אבל אז ג'יידי נתפס עם הקול הנוסף מהפרק הראשון. שוב, אני אוהב שלא מחלקים סתם יתרונות, אבל מחלקים הרבה יותר מהם וברנדומליות. שאן ממשיכה לשלוט בשבט, אבל ריקארד גם מפגין נוכחות. ואז ג'יידי נותן את היתרון שלו לשאן! ואז היא מפעילה מסחטת רגשות על הקהל. אני אוהב את העונה הזו באופן כללי, אבל אני *לא* אוהב את הכיוון של עתיד התוכנית. אם כל זה ימשיך בעוד עונה, עם קאסט פחות טוב, זה יהיה מתכון לאסון.


דירוג:

1. שנטל
2. אבי
3. סידני
4. ליאנה
5. ריקארד
6. דני
7. זאנדר
8. ווצ'ה
9. טיפאני
10. דשון
11. ג'יני
12. שרה
13. נסיר
14. 15. אריקה והת'ר
16. ג'יידי
17. בראד
18. אברהם
 

ghl123

New member
בראד, בלי קול ובלי נעליים, מנסה לכוון נגד ג'יידי. זוכר למה רצית להדיח את שרה? היא פיקששה במאני טיים. מי פיקשש במאני טיים הפעם, אה? נכון מאוד, אתה"
בראד אולי שיחק לא טוב אסטרטגית אבל תדייק , מי שהשאיר להם עוד סיכוי באתגר הזה זה בראד אחרי התחלה רעה מאוד של ריקארד וג'יי די הוא קלע 3 פעמים והשאיר אותם בתמונה מה שבסוף לא הספיק
 

Hit Man 5

New member
הישרדות: עונה 41, פרק 3.
.
.
.
ספוילר:
.
.
.
מרגיש כאילו ההפקה רוצה לקחת את המונח "השורד האולטימטיבי" ולהוציא ממנו את כל התוכן. אחרי הכל, שחקנים מוצאים יתרונות על ימין ועל שמאל, יש אלילים במשחק ולאף אחד מהם אין כוח. לא התחברתי להדחה של בראד, גם כי הוא היה שחקן טוב וגם כי זה בעיקר העיד על מי שהדיח אותו. אם אני הייתי שם ואני יודע שבראד נתן את אמונו לשנטל והיא בתמורה הדיחה אותו, לא הייתי ממהר לסמוך עליה. ואחר כך הם עוד מדברים על אמון שנשבר מול JD. הגמל לא רואה את הדבשת של עצמו.
 

Gelber123

Member
לא התחברתי להדחה של בראד, גם כי הוא היה שחקן טוב וגם כי זה בעיקר העיד על מי שהדיח אותו.
בראד היה שחקן טוב? הוא פשוט לקח כל סיכון אפשרי בלי לחשוב. היה ברור שמתישהו זה יתפוצץ לו בפנים. הוא כן שיחק. אבל לא טוב.
 

ghl123

New member
הישרדות: עונה 41, פרק 3.
.
.
.
ספוילר:
.
.
.
מרגיש כאילו ההפקה רוצה לקחת את המונח "השורד האולטימטיבי" ולהוציא ממנו את כל התוכן. אחרי הכל, שחקנים מוצאים יתרונות על ימין ועל שמאל, יש אלילים במשחק ולאף אחד מהם אין כוח. לא התחברתי להדחה של בראד, גם כי הוא היה שחקן טוב וגם כי זה בעיקר העיד על מי שהדיח אותו. אם אני הייתי שם ואני יודע שבראד נתן את אמונו לשנטל והיא בתמורה הדיחה אותו, לא הייתי ממהר לסמוך עליה. ואחר כך הם עוד מדברים על אמון שנשבר מול JD. הגמל לא רואה את הדבשת של עצמו.
בראד, בלי קול ובלי נעליים, מנסה לכוון נגד ג'יידי. זוכר למה רצית להדיח את שרה? היא פיקששה במאני טיים. מי פיקשש במאני טיים הפעם, אה? נכון מאוד, אתה"
בראד אולי שיחק לא טוב אסטרטגית אבל תדייק , מי שהשאיר להם עוד סיכוי באתגר הזה זה בראד אחרי התחלה רעה מאוד של ריקארד וג'יי די הוא קלע 3 פעמים והשאיר אותם בתמונה מה שבסוף לא הספיק
 
פרק 4

ג'יני, מה נסגר? למרמור כזה לא ציפיתי בעונה כזו מתקדמת. למי פאקינג אכפת מה את עושה בשבט? זה לא שהדיחו אותך! אבל לראשונה, שאן עושה מהלך לא נכון כשהיא מספרת לג'יני על היתרון של בראד מול כולם. משם עוברים לאתגר הפרס הראשון של העונה, ואני מניח שאני בכלל שמח שהם קיימים, כי בשלוש העונות הקודמות הם לא היו בכלל. זה מה שקורה כשיש חרא כמו אי ההכחדה ואי האלילים, ולמה אני מקווה שדברים כאלה לא יחזרו לעולם. לדעתי התמקדו הרבה יותר מדי בהת'ר, כשזו הייתה סירי שהלכה על החבל (?) בעונה 34, לא היה לי איכפת יותר מדי כי זו סירי, היא כבר הוכיחה את עצמה כמלכת עולם, אבל זה יהפוך למקרה בכל פעם שמישהי מבוגרת מתקשה באיזשהו אתגר? בכל מקרה, לראשונה לובו מפסידים באתגר. דווקא טיפאני, שעלתה לשבט שלה בשתי חסינויות עד עכשיו, מתחילה להיות ממש טובה באתגרים.

בכלל, עם הוידויים שלה, אני מתחיל לחשוב שאולי טיפאני בכלל לא תהיה עז, היא תגיע למקום השני, או שתפסיד באתגר האש. הצפייה של השבט בצבי הים שבקעו ורצים אל הים, יכולה רק להוסיף להם נקודות עריכה. כל-כך רציתי שאתגרי פרס קבוצתיים יחזרו, והם לא סתם חזרו, אלא החזירו את אחד הפרסים הכי מגניבים בתולדות הישרדות, המומחים המקומיים. מצד שני, אחת העונות שהפרס הזה היה בהן הייתה עונה 14 אם אני לא טועה, שגם היא צולמה בפיג'י. והיי, סוף סוף מראים את לובו! האם זה אומר שהם הולכים למועצת השבט? סידני בברית עם דני ודשון, אבל עכשיו גם אריקה מנסה לכרות ברית עם דשון, ומציעה לו להדיח את סידני?!? אילו היא הייתה מודחת, זו הייתה הדחה די מעצבנת, אבל הפצצת וידויים אחרי כמה פרקים של עריכה "סגולה", היא מתכון להדחה בטוחה. אריקה תודח היום, לא סידני. מה שכן, סידני אולי חושבת שהיא כמו פרוואטי, בפועל היא מתנהגת יותר כמו מורגן, אבל בניגוד אליה היא לפחות can walk the walk. אני מתכוון, פעמיים היא שחתה יותר מהר מגברים צעירים. והיא היא עדיין שולטת בשבט. נראה מה יהיה במיזוג. סיכוי סביר שהיא תהיה השורדת האחרונה משבט לובו, אם זה יהיה במקום שמיני או שלישי.

אז כן, דני ודשון שוקלים להפסיד בכוונה באתגר. דה פאק?! מה נסגר עם העונה הזו?!? זה אף פעם, א-ף פ-ע-ם, לא רעיון טוב ללכת בכוח למועצת השבט. ומי שחושב שזה רעיון טוב, שיראה שוב את עונה 7 ואיך דרייק הרסו לעצמם לגמרי את היתרון. אבל בזכות נזיר, היחיד מלבד אריקה שלא שיתף פעולה, לובו בכל זאת זכו בחסינות. הם כל-כך יותר טובים פיזית, שהם אפילו לא יכולים להפסיד בכוונה. אתם מסוגלים לדמיין איך זה היה אילו ז'אן הו לא היו מסוגלים להפסיד בכוונה ולהדיח את אהרון? הוא כנראה היה מגיע למיזוג במקום פרוסטי, ואז... האמת שזה לא היה משנה את העונה יותר מדי. וזה עוד בלי סידני, שעם כל דברי הרהב, יש לה סיכוי לא רע לזכות בהכי הרבה אתגרי חסינות אישיים במיזוג.

אז אואה חוזרים שוב למעוצת השבט, וג'יידי וג'יני על הכוונת. ריקארד, מסתבר, הוא הבן ברית מספר אחד של שאן, אבל כבר בערבוב, אם הוא בכלל יהיה, זה יכול להשתנות. ג'יי די נותן לשאן את הקול הכפול שלו - ומודח. יש לי כמה וכמה נציגות לעונת אולסטארס עתידית, ואף לא נציג אחד, גם לא ריקארד או זאנדר. שאן, כמובן, עדיין בראש הרשימה, והפסקול שלה שוב מתנגן. וואו, אני לא חושב שנשאר מישהו שאני לא אוהב. זה קאסט די חזק.

1. שנטל
2. אבי
3. סידני
4. ריקארד
5. דשון
6. ליאנה
7. דני
8. זאנדר
9. ווצ'ה
10. טיפאני
10. דשון
11. נסיר
12. אריקה
13. שרה
14. ג'יני
15. הת'ר
16. ג'יידי
17. בראד
18. אברהם
 

Gelber123

Member
פרק 4

סך הכל פרק טוב כרגיל התגעגעתי לפרסים שבטיים והייתי ממש שמח לראות סוף סוף אחד. שנטל משחקת מעולה אבל היא מתחילה לקחת יותר מידיי סיכונים ואני מקווה שזה לא יתפוצץ לה בפנים. היא צריכה לעבוד חזק על קשר עם ג׳יני כי בקצב הזה היא תגיע לאיחוד עם בעל ברית אחד וזה לא מצב טוב בשבילה.

ערבוב כבר לא יהיה כנראה ואני לא יודע אם אני שמח או לא. נקווה שלובו יפסידו כי אני מתחיל למצות את השבטים האחרים. סך הכל קאסט באמת חזק.

ג׳יי די אידיוט.

דירוג טופ חמש כי אין לי כוח לרשום הכל:
1. שנטל
2. אבי
3. סידני
4. ליאנה (לפי איך שזה נראה עכשיו כנראה שתיהיה עונה נשית)
5. נאסיר- הוא לא משחק משהו אבל אני ממש אוהב אותו
 

Hit Man 5

New member
הישרדות: עונה 41, פרק 4.
.
.
.
ספוילר:
.
.
.
המהלך של JD לדעתי הופך להיות הדבר המטומטם ביותר שנעשה בהישרדות. כן, יותר משל אריק. כי לפחות אצל אריק אפשר לומר שהוא התחרה מול ארבע השחקניות הטובות של העונה והפסיד. אצל JD הוא פשוט מטומטם. מה? לא ראית הישרדות בחיים שלך? מי נותן יתרונות וחסינות לאחרים? במיוחד כאשר המתמודדת שאמורה לעוף מצהירה ברשי גלי שהיא תטיל את הקובייה?

יש לי גם ביקורת כלפי ג'ני על כך שלא השתמשה בקובייה, אבל זה לפעם אחרת.
 

Robbed Goddess

New member
והוו! Survivor is back!

כבר הספקתי לשכוח חלק מהדברים שחשבתי על הפרקים הראשונים אבל כמה נקודות
- פייר, התרגשתי כשהראו סרטונים מהבית בפרק הראשון. בדרך כלל זה גורם לי לגלגל עיניים אבל אחרי כל דיבורי הקורונה, I didn't really mind it
- בפרק השני כבר נמאס לי מהפלאשבקים
- לאאאאאאא ווצ'ה! )):
- ההפקה (או ג'ף?) קצת החליקה על השכל עם כמות היתרונות. פרק 3 היה 90% טוויסטים והסברי טוויסטים. חבל.
- איפה ג'ף שיורד על מתמודדים שנכשלים באתגרים? מה זה הדובוני אכפת לי וקשתות בענן שיש לנו עכשיו?
- תודה שיש ביץ' בשם סידני, פליז תגיעי רחוק
- ג'יי די, כמה אהבל אתה יכול להיות? שנטל אמרה לו איך הוא יכול להשתלט על המשחק / שבט והוא אפילו לא העלה את זה בדעתו ונתן לה את היתרון שלו שוב? חחחחחחחחח ענק. היא מדהימה

ניחושי עריכה, ספוילר למקרה שאנשים לא רוצים אדג'יק
נראה לי ששנטל הזוכה עם עריכה מאוד ברורה עוד מהפרק הראשון. זו או היא, או אבי. הסצנה עם הצבים אולי רומזת שהצהובים יגיעו רחוק, אולי המנצח/ת מהשבט הזה.
 
אשכרה עברה שנה מאז שהישרדות שודרה. ואני לא מאמין שלא הייתי בפורום מעל לשנה. באסה קצת לראות שהפורום לא פעיל כמו שהיה פעם, אבל אני רואה כאן כמה שמות מוכרים אז אולי לאט לאט. אז, צפיתי בארבעת הפרקים האחרונים, אז לפני שאני אדבר על הפרק האחרון, כמה נקודות מחשבה על הפרקים האחרונים:
1. אני ממש לא אוהב את הטוויסטים החדשים, זה מבלבל ומסובך מדי. אני מבין שההפקה רוצה לרענן את המשחק ושזהו "עידן חדש" של הישרדות, אבל הם עשו את היתרונות והטוויסטים ממש מסובכים להסבר ולהבנה. ואני גם לא אוהב שזה פחות ימים מבדרך כלל.
2. אם כבר מדברים על טוויסטים/יתרונות, הם לוקחים יותר מדי זמן מסך בטלוויזיה. 20 דק' עד ששחקן מקבל יתרון מסוים, בראד למשל, ועוד בסוף הפרק הוא מודח. אבל בשביל מה?
3. לא הכול שלילי, אני דווקא חושב שהקאסט מאוד אחלה ואני אהבתי איך שהציגו את סיפורי הרקע שלהם בפרק הראשון.

הפרק הרביעי היה הכי חזק עד כה. הפתיע אותי הכעס של ג'יני, היא גם ככה בנתה על להדיח את ג'יי די ואף הצביעה לריקארד במועצה הראשונה, אז למה פתאום היא כועסת עליהם?
בשבט לובו, אני כן מבין שאריקה הציעה את רעיון להדיח את סידני מוקדם מדי. זה מסובך, כי הם לא הלכו כלל למועצת שבט עד עכשיו, אז הקצב של המשחק שלהם איטי יותר מהאחרים. דשון בא לשחק, אני רק לא בטוח עם כדאי לו להדיח את אריקה כאן ועכשיו, כי היא כן רוצה לעבוד איתו. יחד עם זאת, הוא בברית חזקה עם דני ונראה שגם עם סידני, אז לא חושב שהוא יהיה בצרות. עם כבר מדברים על דני, הוא שחקן חברתי ממש טוב, מעניין איך הוא יהיה מבחינה אסטרטגית. סידני משחק חזק, אבל אני לגמרי רואה אותה מודחת בבליינדסייד. חחחחח, זה היה קורע שדני ודשון נתנו פרשנות למשימת החסינות שאותה ניסו להפסיד בכוונה, עד שנסיר פחות או יותר בכוחות עצמו ניצח במשימת החסינות.

אין לי כל כך מה להרחיב על שבט יאסה חוץ מזה שלא רק שטיפאני הייתה טובה במשימות, היא אפילו זכתה בשבילם :-D לא צוחק עליה, כן? פשוט היא האדם האחרון שציפיתי שאכתוב זאת עליה. אבל בכללי אני אשמח לראות את כולם בשבט מגיעים לאיחוד, אבל אני יודע שייתכן זה לא יקרה. אני כן רוצה לראות את אייב וליאנה ממשיכות לשחק ביחד, אז אם זה בין טיפאני וזאנדר...אני לא יודע. הם לא השחקנים המועדפים עלי כרגע, אבל טיפאני כן דמות מבדרת, וזאנדר בכלל נדפק מהטוויסטים החדש והוא לא יכול להצביע כלל.

אז השבט הירוק מפסיד עוד פעם, ושאן היא היחידה בינתיים שהשם שלה לא עלה להדחה. אין מה להגיד על המהלך שעשתה, היא שיחקה אותה. עכשיו יש לה קול כפול בכיס. אני כן חושב שהיא וריקרד יתהפכו על אחד השני בשלב יותר מאוחר במשחק, אבל כרגע שניהם נמצאים בשליטה ושאן ממשיכה לשחק משחק מעולה. זאת לא הייתה טעות מבחינתה להדיח את ג'יי די אגב, הוא אמר בעצמו בראיון לאחר הדחה שהוא לא רצה לעבוד עם ריקרד ושאן.

לבסוף, לגבי ג'יי די, כן ההדחה הזאת עליו. אין תירוץ על כך שנתן הקול הכפול שלו בפעם השנייה לשאן. אבל אני לא אתנגד עם ג'יי די יחזור לעונת הזדמנות שנייה בהמשך או משהו דומה. אם הוא למד מהטעויות שלו, אני חושב שהוא כן יכול להגיע רחוק יותר בפעם השנייה.
 
למעלה