הישרדות ממשיכה ל-13 ו-14

n l m

New member
מצדי שימשיכו עד לעונה ה-30

זה אף פעם לא יימאס עליי חדשות מעולות הם בכלל רצו לסיים באולסטאר ותראו לאן הם הגיעו כמעט כפול מזה
 

RedDevil17

New member
...

It is Tribal Council night. Either Jolanda or Angie will be going home. BUT FIRST! How does Angie try to save herself, and can she form an alliance?
 

Nameless One

New member
לא לא לא...

שכחת כלל מהותי בדיבור המחזורי של הצ'ן בוט, תמיד אחרי שהיא תזכיר את השם של המועמד היא תגיד גם את העיסוק שלו ואת המקום ממנו הוא בא ("Angie the Bartender from New Orleans" )
 
אני יודע ...

כשהוא נשאל האם הוא ממשיך לעוד עונות של הישרדות בטקס האמי [מטעם ערוץ E] הוא ענה: "אני חתום עד עונה 12,אני מקווה שהם יחתימו אותי לעוד עונות". אז לא יודע,אני מקווה שהוא ימשיך כי הישרדות ללא ג'ף זה קצת קשה.
 

gulek1

New member
ע"פ העיתונים האמריקאיים, המחליף הוא

אנדרו הגועלי מפרל איילנדס. בכתבה שפורסמה לפני כחודש אישר ג'ף שהוא מעוניין לעזוב ולחיות חיים שלווים יותר עם חברתו לחיים וכן כי אחד המועמדים הרציניים להחלפתו הוא אנדרו.
 

gulek1

New member
ג'ולי והיהודים

אכן ג'ולי היא עדיין חברתו לחיים. הכותב בידיעה שמסרתם כאן אומר שהוא מקווה שיבחרו בדב (Deb Eaton) שהודחה ראשונה בעונה השנייה. נראה לא לא סביר לחלוטין, על גבול המדע בדיוני. מה דעתכם על דינה, עורכת הדין היהודיה מאמזון? אגב, לא זכור לי אם דובר בזאת בעבר, אבל האם ערכנו ספירה של המשתתפים היהודים בכל עונה? עושה רושם שיש לפחות אחד כזה בכל פעם. בעונה הקודמת היו גם איאן וגם קארין (עוד עורכת דין יהודיה...)
 

gulek1

New member
איאן רוזנברג

חבר טוב שלי בפיטסבורג (שם הוא מתגורר) טוען בתוקף שכן. השם מאוד ברור.
 
למעלה