הישרדות ממשיכה ל-13 ו-14

RedDevil17

New member
הישרדות ממשיכה ל-13 ו-14

LOS ANGELES (Zap2it.com) "Survivor" has outplayed a slew of imitators in its five-plus years on the air and outlasted, at least to this point, a shift away from large amounts of unscripted programming on network TV. So CBS is granting the show immunity for another year. The network has ordered two more editions of the series -- they'll be the 13th and 14th versions of the game -- for 2006-07. The current "Survivor," set in Guatemala, is now dominating its Thursday-night time period and ranks among the top 10 shows on TV this season. חלק יגידו שהתכנית גמרה את הסוס, אבל מבחינתי אלה חדשות נהדרות - זה כמעט הדבר היחיד שמעניין אותי בטלוויזיה (טוב, ארץ נהדרת), ואני ממשיך ליהנות מהסדרה. לא נראה לי שפרובסט יהיה שם לעונות 13 ו-14.
 
../images/Emo51.gif

בהחלט חדשות טובות
 

maya567

New member
לדעתי פרובסט יהיה גם יהיה

כנראה רוצה תוספת במשכורת.
 

בוביץ

New member
לפי השמועות פרובסט רוצה לעזוב

אומרים שנמאס לו ושהעונה הזאת(11) הוא כבר לא רציני הוא כל הזמן ואמר שעד 12 הוא חתום אני אישית לא חושב שהישרדות כל כך תלויה במנחה אבל פה בפורום יש מעריצים לו.
 

Ulong

New member
ולגבי פרובסט

זה יהיה מוזר בלעדיו למרות שלפי דעתי זה תרגיל לסחיטת אקסטרה כסף
 

Oukami Kun

New member
XD

השמועות אומרות שאם יחליפו אותו, הוא יוחלף ע"י אישה שכבר שיחקה את המשחק. מן הסתם זאת תהיה ג'ולי מ9, אבל לכו תדעו...
 

ofer2052

New member
אם הוא באמת יוחלף בשורדת מהעבר

[ובכלל הידיעה שהוא פורש היא לא רשמית] ג'נה היא הבחירה הכי הגיונית, המגיש צריך להיות דינאמי ומעניין, ואם בוחרים במישהו ששיחק את המשחק אז הוא צריך להיות מישהו שהציבור אהב ושהוא הגיע למקום טוב יחסית. אל תשכחו שג'נה גם מנחה את SURVIVOR LIVE [מישהו בכלל טרח לראות את זה...?]. אם לא ג'נה אז זו בטח תהיה סטאפני.
 
איכס

ג'נה היא הכל ולא דינאמית ומעניינת. מישהו כאן בכלל ראה סרבייבור לייב? ביום שהיא תנחה את הישרדות, הסדרה תמות. היא לא אובייקטיבית, טורחת לדחוף את הדעות שלה לכל מקום בלי שום טאקט. איכס.
 

ofer2052

New member
קאת'י זקנה מידי, ואת ג'רי רובם לא

אוהבים, אבל איימי היא בהחלט בחירה מושלמת!!
 
למעלה