הישרדות דוד נגד גוליית - פרק 3

Seosi

New member


נטלי וג'רמי

ואני עוד הייתי בטוח שג'רמי יגיע רחוק, אבל וואו הבנאדם פשוט הרס לעצמו את המשחק בשלושה ימים. שאפו ענק לאנג'לינה שזיהתה את ההזדמנות להדיח אותו אותו על פני נטלי. בשבט גוליית ג'ון נראה האמת במצב הכי טוב כרגע (לא שזה משנה, כי פרק הבא השבטים מתערבבים).

בשבט דוד, ניק ממשיך לבלוט לטובה, זה היה ממש פרק טוב בשבילו. באסה בשביל גבי שהוא וכריסטיאן די זרקו אותה מתחת לאוטובוס. התעצבנתי קצת בתחילת הפרק שנתנו את הקרדיט להדחה של ג'סיקה לכריסטיאן וניק, שזה בכלל היה רעיון של אליזבת', אבל בסדר. פרק ממש טוב לפי דעתי.הם ממש מתחילים לערבב שבטים בשלב מוקדם יחסית, הם לא מחכים יותר מדי.
 

Seosi

New member
ועוד משהו


ההערה שג'רמי זרק לנטלי במועצת השבט שאף אחד לא יבוא להלוויה שלה אבל שלו כן (משהו כזה) הייתה ממש לא במקום.
 

noamlah

New member


פרק חביב ושבט גוליית חוץ מאלו שברומן נראים דיי מתמודדים רציניים
לעומת דוד ששם כולם נראים דיי פרווה
אבל חוץ מזה לא התרגשתי יותר מדיי
 


בוקר חדש מפציע, אבל עוד לפני כן קארל מספק לנו רגש, דמעות וקצת סינדרלה. האם הוא הזוכה החדש? אני מאוד מקווה שלא, אבל יהיה אפשר לקרוא לו "קארל ווינסמאצ'" או "ווינסאלוט" או משהו כזה אם הוא יזכה. חבל שהוא לא שוטר. אני חושב שאין שוטרים בעונה הזו. בי מפציעה בוידוי משחק, אבל היא צריכה גם להוכיח את עצמה.

אצל הגולייתים, ג'ון גם מקבל וידוי מפליל, וג'רמי מראה איך באמת צריך להנהיג - להתנהג כמו חבר, לא כמו בוס. נטלי בינתיים היא בקלות המתמודדת הכי גרועה העונה. גם ג'רמי מקבל ודיוי שיכול בכיף לגייס אותו ל"כוכב נולד". אה, רגע. כבר אין "כוכב נולד". יופי. וחלק מהדוידים חושבים כבר על השבט השני, מה שאומר ש...ערבוב בפתח? טוב, אחרת גבי היא המודחת הבאה מהשבט, כמעט בטוח.

אצל הגולייתים, הפרנויה משתלטת על ג'רמי ברמה שמזכירה לי את גארט מקאגאיאן. אחי, אתה לא יכול לעשות את זה! לבקש מהמתמודדים לא לדבר זה עם זה זה לבקש מהם שידיחו אותך! ואז אנג'לינה, שעד עכשיו לא קיבלה אפילו וידוי, חושבת להדיח את ג'רמי. הוא, מצידו, רוצה להדיח את דן בגלל שיש לו אליל. כבר? לפחות תחכה למיזוג! אני שונא שאנשים חושבים כבר על מי איום לגמר, בוא תוודא שאתה בברית עם רוב מספרי, אחרת תחוסל!

למרות שאין פוקוס מוגזם על הגולייתים, היו שם יותר וידויי אסטרטגיה, ולכן לא הופתעתי יותר מדי מההפסד שלהם בחסינות (אגב, עדיין יש שם גשם! ווהו! אתם בטוחים שהם לא שינו מיקום?). נטלי עדיין גרועה, אבל זה רק אומר שאין שם אף אחד שאני ממש לא סובל. לצערי, אני *עדיין* לא בטוח שאני מוכן לדירוג. יש יותר מדי אנשים שאני לא בטוח מה המשחק שלהם. אבל נטלי בבוטום, אני לא חושב שיש שם שמישהו שאני פחות אוהב, ואנג'לינה, כריסטיאן וניק במקומות גבוהים. הבעייה היא, שוב, שההפקה עצמה לא שמה את המשחק במרכז. זה כמו שיחה בין פעיל זכויות בעלי חיים לבין פעיל איכות הסביבה - יש סיכוי טוב שאחד מהם יחשוב על מצב החיות בטבע, אבל השני יחשוב יותר על חיות החווה.

בסוף במועצת השבט, ג'רמי מודח פה אחד. זה מה שנקרא לחפור לעצמך את הקבר. בשבוע הבא ערבוב.
 


חחחחחחחחחח ביי ביי ג'רמי- איזו הדחה משמחת

האמת כשג'ף הסביר על אתגר החסינות,
האמנתי ששבט דוד יוכל לזכות כל עוד הם יקבלו הזדמנות להגיע לחלק של הפאזל בזמן-
ואכן הם זכו!!! כיף ממש
במיוחד שנראה שגבי קצת בסכנה.
לא הבנתי למה גם כריסטיאן זרק את האשמה עליה? הוא בעצם מעדיף את ניק על פניה?
טוב, נראה מה יקרה בפרק הבא עם הערבוב...
 

B R A Y E R

New member
מנהל


עוד פרק עבר והעונה הזו עדיין לא ממריאה.
בשבט גוליית כל הבנות נראות לי אותו הדבר, עדיין לא מבדיל בינהן
והאמת לא היה אכפת לי אם ג'רמי או נטלי יודחו כי שניהם מעצבנים. ג'רמי קצת יותר (לנטלי יש עוד פוטנציאל לשעשע)
בשבט דוד ניק שבפרק הראשון דווקא אהבתי אותו, ממעיס עלי את עצמו עם השמות שהוא נותן לבריתות. ואת כריסטיאן אני לא מצליח לסבול אז החיבור הזה כבר מעצבן אותי.
בפרק הבא ערבוב שמגיע ממש בזמן, אולי יצליח להכניס יותר עניין, ואולי סוף סוף אמצא מישהו לאהוד אותו
(למרות שערבוב אי זוגי - מעניין איך זה יהיה ומה עם הבן אדם ה17? אי גלות?)
ואולי סוף סוף אחרי הערבוב נפסיק לשמוע חפירות שמצדיקות את התמה של דוד נגד גולית (על מי אני עובד?)
 


אני גם מרגיש שהעונה הזאת לא ממריאה לי ושאין לי מישהו אחד שאני בעדו וכו'
מקווה שאולי זה ישתנה בהמשך העונה.
לגבי הערבוב האי זוגי- יכול להיות שפשוט יעשו שבשבט גוליית עדיין יהיו תשעה מתמודדים.
קצת מוזר שפתאום יצוץ אי גלות בשלב הזה לא?
 

אורישקי

New member


קווין נטלי

כזאת דמות הזויה

&nbsp
ג'רמי לגמרי דיבר את עצמו לדעת - לפי מה שהוא טען בראיון הכל התחיל בכלל בגלל שהוא סיפר בדיחה על זה שאנג'לינה וג'ון ב"שואומנס" - כי לטענתו אנג'לינה נדלקה על ג'ון למרות שהיא נשויה. אנג'לינה התעצבנה ואמרה שזה לא נכון והוא יהרוס לה את התדמית ואת חיי הנישואין ומכאן הכל היסטוריה....
&nbsp
 

Seosi

New member


קראתי גם את הראיון הזה, ואני לא יודע עד כמה אמת יש בזה. קשה לי להאמין שזאת הסיבה היחידה שהוא הודח, כלומר, הוא הודח פה אחד. נראה שגם אחרים ראו שהוא איום במשחק יותר מנטלי.
 

NP23

New member


פרק מעולה!!
אם לא שפת הגוף של מייק, עדיין הייתי חושב שזו תהיה נטלי.
אנג'לינה שיחקה אותה.
&nbsp
נראה לי בי תפונה, אולי זה גם מסביר את הערבוב.
(האם רואים אותה ??)
 
למעלה