הישרדות אוסטרליה - עונה 7

פרק 20

מסתבר שג'וש וג'ורדן מעולם לא תכננו לבגוד בסאם ומארק, ואילו קייג'יי לא הייתה משתמשת בכוח המטורף שלה, ג'ורדי היה מחוץ למשחק. אבל גם עם דייב ואחרי שהדיחו את ג'ורדן, לג'ורדי, קייג'יי ושיי אין רוב. ועכשיו שסאם ומארק יודעים שלא כולם איתם, האלילים הולכים להישלף הפעם. כריסי משחקץ ברעיון של להצטרף לברית של ג'ורדי, אבל ג'וש רוצה לנקום. חזרנו לאולסטארס? עברה למעלה משנה מאז שצפיתי בעונה הנוראית ההיא, אבל אני לא רוצה לשמוע על נקמות. אתה באת לזכות בחצי מיליון דולרים אוסטרליים, לא כדי לנקום!

ג'וש זוכה שוב בחסינות, וזה אומר שהמטרה הגדולה שלו, ג'ורדי, פגיע. עדיין, אם סאם לא משתמשת באליל, היא מטומטמת. גם ככה אין להם רוב, גם כריסי יכולה לעבור צד, אבל אם הם ידיחו את ג'ורדי, דייב יזחל על ארבע בחזרה אליהם. גם אם כולם עוברים צד ומארק וסאם נשארים לבדם מול כל השאר, אליל מוצלח יכול לשנות את כל המשחק. וברגע האמת, דייב יכול להעביר אפילו את ג'וש צד.

במועצת השבט, ג'וש אומר למארק להשתמש באליל, אבל הוא לא. וסאם מודחת. למרות שג'וש ניסה לשכנע את מארק להציל אותה, הוא גם הצביע נגדה.
 

ראש גזר 6789809896

Well-known member
פרק 20, אם סאם לא משתמשת באליל, היא מטומטמת.
להפך היא עשתה בשכל המטרה שלה ושל מארק שאחד מהם ינצח ובשלב הזה המושבעים היו מרירים כלפיה אם הייתה מגיעה לגמר גם זה נותן למארק סיכוי גדול להגיע לגמר כשיש לו כרגע שתי פסלונים והוא חזק מספיק בשביל לזכות בשרשרת חסינות
 
להפך היא עשתה בשכל המטרה שלה ושל מארק שאחד מהם ינצח ובשלב הזה המושבעים היו מרירים כלפיה אם הייתה מגיעה לגמר גם זה נותן למארק סיכוי גדול להגיע לגמר כשיש לו כרגע שתי פסלונים והוא חזק מספיק בשביל לזכות בשרשרת חסינות
אז זה כמו ביג בראדר 13, רק במתכונת של הישרדות, הטוויסט הגדול הרבה פחות מוכר את המשחק ולא מזלזל באינטיליגנציה של הקהל, והזוכה הרבה יותר נסבל (אני מניח עכשיו שמארק הוא הזוכה, ואני חייב להגיד שאני לא אוהב אותו ממש, הוא יהיה הזוכה הכי פחות אהוב עליי. כמובן שהרף באוסטרליה גבוה בהרבה מאשר באמריקה).
 
פרק 21

טעיתי, מי שבאמת יצא מטומטם בהצבעה שלו אתמול היה ג'וש. התכנון שלו היה שהאליל ישומש וג'ורדי יעוף. אבל האליל יצא מהמשחק יחד עם סאם ועכשיו הכנסת את עצמך למיעוט. לא היה עדיף לך להצביע נגד ג'ורדי ולגמור עניין?! אבל העונה הזו נמכרה לחלוטין. קודם כל, מה פתאום שלושה חזרו?!? אילו היו חוזרים שניים מתוך ארבעה, זה עוד איכשהו היה הוגן. החזרה של שלושה בבת אחת, מאוחדים ומלוכדים מאי פעם אחרי כמה ימים לבדם ביחד, זה בולשיט. הם היו צריכים להעביר רק שניים לצד שלהם. אבל בגלל הכוח הדפוק של קייג'יי, שאיפשר לה להרחיק שליש שבט מהמועצה, הם היו צריכים רק אחד, ואפילו בלעדיו הם היו כופים תיקו! וזהו זה, עכשיו שלושה שהודחו, אחת מהם לפני למעלה משבועיים, שולטים במשחק, יחד עם מישהו שמעולם לא עשה בעצמו מהלך עד ההדחה של סאם, וכמעט הודח שלישי.

החדשות הטובות הן שעכשיו למארק יש שני אלילים והוא מתכנן נקמה. החדשות הרעות הן שאני לא אוהב אותו כל-כך. הוא אמנם זה שיזם את ברית הזוגות, אבל סאם תיחמנה הרבה יותר. אבל זה נכון שאחרי שהיא בייסקילי רצחה וגם ירשה את האליל של ג'סי, לא היה לה שום סיכוי בגמר. האם זה מהלך טוב? כן, אבל סאם הייתה צריכה לשמור את ג'סי לפחות הדחה אחת יותר. אבל היא הייתה יותר אייקונית. להגיד שמארק הוא האמבר שלה זה מוגזם לגמרי, יותר ברמה שהיא טוני והוא שרה. מה שכן, הוא וכריסי היחידים שאין לי משהו ממש רע נגדם. ג'ורדי, שיי וקייג'יי הם שלישיית הבולשיט ולא היו צריכים לקבל כל-כך הרבה כוח. ג'וש עשה מהלך אידיוטי ובנקודה הזו עדיף כבר שהוא יישאר עם ג'ורדי ויעשה נגדו מהלך בהמשך. לדייב, כנגד זה, אין שום יתרון אסטרטגי לעבוד עם שלישיית הבולשיט, אז או שהוא אידיוט או שהוא בגד מסיבות אישיות לחלוטין.

שיי זוכה בפרס ורוצה לקחת את שאר הבנות, אבל ג'ורדי משכנע אותה לקחת אותו ואת ג'וש. הוא המתמודד הכי חכם שנשאר, אבל הוא שם אך ורק בגלל חסדי ההפקה. ואז הוא מתכנן עם ג'וש להדיח את מארק! מצד שני, מארק איכשהו מצליח בזכות השטיק להעביר את קייג'יי ודייב לצד שלו. מה לעזאזל קורה פה?! ג'וש זוכה בחסינות השלישית שלו ברצף, וזה אומר שהכול יכול לקרות. במועצה, מארק, כריסי, קייג'יי וג'וש מפצלים קולות, בעוד ג'ורדי, דייב ושיי מצביעים כולם נגד מארק. אבל כמובן למארק יש אליל, והוא משתמש בו. כך נוצר תיקו, שאחריו דייב מודח פה אחד.
 
פרק 22

בנקודה הזו יש יריבות ברורה: מארק נגד ג'ורדי. כריסי עם מארק, שיי עם ג'ורדי, קייג'יי הצביעה עם מארק בפרק שעבר, וג'וש משחק בשני הצדדים. זו יכולה להיות הזדמנות פז להדיח את ג'וש עכשיו, אלא שהוא זכה *שוב* בחסינות! ולמארק יש עוד אליל, אז ג'ורדי כמעט בטוח מודח עכשיו. בנוסף, נראה שג'וש מוכן לעבוד שוב עם מארק.

במועצת השבט, מארק משתמש באליל השני שלו, כלומר ג'ורדי מודח בטוח. אבל הוא כלל לא היה צריך להשתמש בו, כי כולם הצביעו נגד ג'ורדי! ג'ורדי עצמו הצביע נגד שיי. וכצפוי, אפשר בכיף כבר להגיד למארק מזל טוב על הזכייה.
 
פרק 23

לצערי אפשר לראות את הפרק רק באיכות מזעזעת, וכשאני אומר את זה אני מתכוון שחיבלו בו בכוונה כדי שערוץ 10 האוסטרלי לא יוריד את הפרק מדיילימושן. גם ככה הוא קצר ואין הרבה מקום לאסטרטגיה. כריסי לא תפנה נגד מארק, קייג'יי ושיי כנראה יעבדו יחד. מארק הוא תוכנית א' עבור שיי וקייג'יי, שיי היא תוכנית א' עבורו. תמיד אפשר לפנות גם נגד ג'וש.

שיי זוכה בחסינות, אז יודחו או מארק או קייג'יי, או במילים אחרות, רק קייג'יי. אבל רגע, גם ג'וש הוא אופציה. במועצת השבט בכלל לא הצביעו נגד מארק, מארק וכריסי נשארו עם ג'וש והצביעו נגד קייג'יי. מצטער, הפרק היה באיכות איומה ממש.
 
למעלה