הישראלי המכוער- דוקא בעל צימר אשמח לתגובתכם
חיבת לשתף לפני שבועיים הגענו 2 זוגות ללילה בצפון . כאשר שכרנו 2 צימרים צמודים לברכה. אישור להזמנה נשלח בפקס ועליה כתוב כל פרטי ההזמנה. כאשר הגענו גלינו שההזמנה שלנן בצימרים בקומה שניה ווהצימרים בקומה הראשונה כבר מאוישים עם משפחות שהגיעו לכמה לילות. בעל הצימר התעקש שאני הזמנתי את הצימרים העליונים, לאחר שהראיתי את פרטי ההזמנה התחיל להגיד שהיה בלבול והעובדת שלו עשתה טעות , שהתעקשתי על פיצוי פתאום נאמר שהם רצו להודיע לי אבל לא הצליחו כבר 3 ימים לתפוס אותי - שזה בלבול מוח כי המשכתי כמובן לקבל שיחות מאנשים אחרים. מה דעתכם על בעל הצימר? מה הפיצוי שהייתם נותנים אפילו אם באמת היה בלבול. חיבת לצין שאני עם 3 ילדים והרעיון להיות בגובה הברכה וכך להשגיח ולא כל הזמן לעלות ולרדת ומתוך הצימר לא ניתן היה לראות כלל את הבריכה.
חיבת לשתף לפני שבועיים הגענו 2 זוגות ללילה בצפון . כאשר שכרנו 2 צימרים צמודים לברכה. אישור להזמנה נשלח בפקס ועליה כתוב כל פרטי ההזמנה. כאשר הגענו גלינו שההזמנה שלנן בצימרים בקומה שניה ווהצימרים בקומה הראשונה כבר מאוישים עם משפחות שהגיעו לכמה לילות. בעל הצימר התעקש שאני הזמנתי את הצימרים העליונים, לאחר שהראיתי את פרטי ההזמנה התחיל להגיד שהיה בלבול והעובדת שלו עשתה טעות , שהתעקשתי על פיצוי פתאום נאמר שהם רצו להודיע לי אבל לא הצליחו כבר 3 ימים לתפוס אותי - שזה בלבול מוח כי המשכתי כמובן לקבל שיחות מאנשים אחרים. מה דעתכם על בעל הצימר? מה הפיצוי שהייתם נותנים אפילו אם באמת היה בלבול. חיבת לצין שאני עם 3 ילדים והרעיון להיות בגובה הברכה וכך להשגיח ולא כל הזמן לעלות ולרדת ומתוך הצימר לא ניתן היה לראות כלל את הבריכה.