הישראלי המכוער- דוקא בעל צימר אשמח לתגובתכם

tamidb

New member
הישראלי המכוער- דוקא בעל צימר אשמח לתגובתכם

חיבת לשתף לפני שבועיים הגענו 2 זוגות ללילה בצפון . כאשר שכרנו 2 צימרים צמודים לברכה. אישור להזמנה נשלח בפקס ועליה כתוב כל פרטי ההזמנה. כאשר הגענו גלינו שההזמנה שלנן בצימרים בקומה שניה ווהצימרים בקומה הראשונה כבר מאוישים עם משפחות שהגיעו לכמה לילות. בעל הצימר התעקש שאני הזמנתי את הצימרים העליונים, לאחר שהראיתי את פרטי ההזמנה התחיל להגיד שהיה בלבול והעובדת שלו עשתה טעות , שהתעקשתי על פיצוי פתאום נאמר שהם רצו להודיע לי אבל לא הצליחו כבר 3 ימים לתפוס אותי - שזה בלבול מוח כי המשכתי כמובן לקבל שיחות מאנשים אחרים. מה דעתכם על בעל הצימר? מה הפיצוי שהייתם נותנים אפילו אם באמת היה בלבול. חיבת לצין שאני עם 3 ילדים והרעיון להיות בגובה הברכה וכך להשגיח ולא כל הזמן לעלות ולרדת ומתוך הצימר לא ניתן היה לראות כלל את הבריכה.
 

mr dish

New member
כמו בכל תחום, גם בקרב משכירי הצימרים יש לא מע

ט חמשנים שקרנים... פירסום הסיפור, ללא איזכור המקום, כמוהו כאי פירסום כלום...
 

החוף1

New member
זה באמת לא בסדר מה שקרה,

וחבל שבעל הצימר זורק את האחריות על העובדת שלו ולא לוקח אחריות על העסק שלו עצמו. כולי תקווה כי לא הייתה "מסחרה"-ומי שקיבל את הצימר שלך-הסכים לשלם לו יותר...ומפה היה "הבלבול".... אם באמת זה נעשה מתום לב ופשוט בלבלו ברשימות-אפשר היה להציע לכם כמה אופציות: -החזר מסוים של הכסף-משהו סמלי להרגשה טובה. -הענקת ארוחות בוקר בחינם-אם הם היו בתשלום-שוב,בשביל הרגשה טובה -הכי יפה(גם אם הוא מפסיד.....אבל לפחות יוצא הוגן כלפי אורחיו-שירצו גם לשוב בעתיד ולספר למכרים למרות הבלבול....)-הענקת לילה מתנה בעתיד. סתם כמה רעיונות יצירתיים-להשאיר אורח מרוצה.
 

tamidb

New member
אבל זו בדיוק השאלה- האם הפיצוי צריך להיות

סמלי בלבד? לדעתי הטעות לא נעשתה בתום לב ולנו זה הרס את החופשה כי שלמנו 1000 שח ללילה זוג+2 סכום נכבד עבורנו . סכום שהייתי מוכנה לשלם כדי לחוות תחושת בית פרטי עם בריכה.
 

gogefen

New member
הפרת חוזה

אם בחוזה שלכם עם בעל הצימר מצויינים במפורש החדרים בקומה הראשונה, וקיבלתם חדרים בקומה השנייה, הרי זו הפרת חוזה ומגיע לכם פיצוי מבעל הצימר. מבחינתך, זה ממש לא משנה שהטעות נעשתה על ידי עובד של בעל הצימר. מה שמשנה זה העובדות - לא קיבלת את החדר שהובטח לך. אני הייתי מנסה להגיע עם בעל הצימר להסכמה, ומקזז מהתשלום פיצוי. אם שילמת מראש, ובעל הצימר לא מוכן לתת פיצוי מיוזמתו, אין ברירה אלא לתבוע אותו בביהמ"ש לתביעות קטנות - או לוותר.
 

mr dish

New member
אני מתקשה להבין התנהלות מטומטמת כזו מצד בעלי

צימר.... במקום לפצות, בהסכמה, לקוח שקיבל פחות, הרבה פחות, משהזמין, וכך להרויח אותו שוב, הוא הפסיד אותו ועוד לא מעטים שלמדו על הסיפור... חבל שפותחת השירשור לא ציינה את שם הצימר.
 

gogefen

New member
מדובר בהתנהגות לא מקצועית , ותו לא.

בכל מקרה, ההרגשה של האורח היא סובייקטיבית. אם הם הרגישו שקיבלו הרבה פחות ממה ששילמו, דרכם פתוחה לתבוע בתביעות קטנות ולקבל פיצוי כספי.
 

mr dish

New member
הם "הרגישו" כי קיבלו פחות ממה ששילמו? בחייאת.

אם הזמנת חדר מלון סוג אקסלוסיב, הפונה אל הים, בקומה גבוהה, אבל קיבלת חדר סוג בנאל הפונה אל הבריכה הרעשנית, או החניון...היית "מרגיש" שקיבלת פחות ממה ששילמת? או שהיית הופך את הקבלה כי לקחו ממך (כרטיס האשראי נמסר כבר בעת ההזמנה)בכחש ולא סיפקו את שהזמנת?
 
דעתי

יש כאן שתי אפשרויות,האחת טעות של בעל הצימר,השניה הזדמנות עיסקית שפיתתה אותו לשנות את פירטי ההזמנה,במקרה שלכם החליף לכם חדר. בשני המיקרים,אני הייתי מפצה אותכם,גודל הפיצוי ביחס ישיר לרמת החדר החלופי שקיבלתם,ככל שהחדר ברמה נמוכה יותר,כך הפיצוי גדול יותר,ולהפך.פיצוי יכול להיות מלילה חינם ועד ארוחת צהריים זוגית . לי קרה מקרה כזה! היו אצלי זוג לשני לילות באמצע שבוע,באותם ימים התחיל שכן מרחק שלושה בתים לבנות את בייתו,והפעיל טרקטור קודח לקידוח קלונסאות,הזוג לא התלונן עד שהם היו אמורים לעזוב,כאשר הם עזבו,אני לא הייתי בבית ואז הם אמרו לאישתי שהם מאד נהנו בחדר,אך הרעש היה גדול למרות שסגרו את החלונות. אישתי סיפרה לי על כך יומיים או שלושה אחרי שהם עזבו, התקשרתי לזוג הנחמד הזה,והצעתי להם שני לילות באמצע שבוע ללא תשלום.אמנם הם אמרו שקשה להם באמצע שבוע וביקשו להמיר ללילה אחד בסוף שבוע,הבטחתי להם שכשתיהיה הזדמנות ללילה אחד בסוף שבוע אשמח להתקשר אליהם ולהזמינם,אני חושב שהפעולה שנקטתי בסופו של דבר תהיה משתלמת גם מבחינה כלכלית.אני מציע לחבריי במיקרים ברורים וודאיים לנקוט גישה כזאת (למה אני אומר מיקרים ברורים,כי המון פעמים יש כאלו שמנצלים ועל מנורה שרופה רוצים פיצוי לילה נוסף,ועם כל הכבוד גם אני חושב שזה מוגזם)
 
למעלה