הירושה של ברק

hayoetz

New member
הירושה של ברק



ברק לפני ירידתו מהבמה הפוליטית משאיר לנו עשרות אלפים פליטים ישראלים מספר דומה של פליטים פלסטינאים ואת אריק שרון עם המפות של תורכיה אריק שרון יחזיר את הבטחון לאזרחי ישראל אבל הוא יעצור אולי בתורכיה. הדרך להתמודד עם הטרוף של ברק היא לתקוף את התנועה הקיבוצית אשר ברק הוא הוא אחד התוצרים שלה: שחצן, חסר ערכים, ומזלזל בחוק ובסדרי ממשל (פרשת העמותות). התנועה הקיבוצית ממנה בא ברק שכחה מה זה תשלום מיסים. גנבה את אדמות המדינה, עוברת על חוקי השבת במרכזי המכירות. צריך להסביר לברק שהרס ההתישבות ביהודה ושרון יגרור אחריו את הרס התנועה הקיבוצית ממנה באו הוא וחבריו.
 

אלוני.

New member
עצוב עצוב עצוב



לא איכפת לך שיוציאו לך עין העיקר שלשני יוציאו שתיים? חוקי השבת ? על זה מצאת לתקוף את הקיבוצים ? ובלב העיר לא פותחים חנויות ? תרצה אעביר לך רשימה של חנויות שפתוחות בשבת והן ממוקמות בערים הגדולות. מה הטעם מצאת לערבב את כל העניינים באותו סיר ? אגב, החזרת שטחי מדינת ישראל נעשתה בממשלה שהרב עובדיה יוסף תמך בה ונתן ידו להחזרת שטחי ארץ ישראל השלמה . החזרת חברון לרשות הפלשתינאית נעשתה בברכתו של הרב עובדיה .
 

hayoetz

New member
תגובה לתגובה



חוקי השבת הם דוגמא לזכויות היתר שלוקחים לעצמם הקיבוצים בנוסף להשתלטות על האדמות ואי תשלום מיסים. בעזרת חוק אחד לכל ניתן היה ליצור שיוויון הזדמנויות לכל ציבור הסוחרים. ברור לחלוטין שהתחושה בקרב חברי הקיבוץ היא שלהם שייכת המדינה ולהם מותר יותר ומכאן פוסע ברק צעד אחד קדימה ומחסל את ההתישבות אשר אינה קשורה לתנועה הקיבוצית. נישול אוכלוסייס מאדמתה ואפילו למען השלום הוא רעיון היכול להגיע רק מאזרחים החשים שיש בידם זכויות יתר. היתה תקופה בה התנהגו אנשי השומר הצעיר אל הערבים בצורה אחרת. היום הם מוכנים להחזיר רק את מה שלא שייך להם, ניתן לבדוק כמה קיבוצים של השומר הצעיר יושבים על אדמות ערביות ולא עולה בדעתם להעביר את אדמותיהם או את ישובם אל חבריהם לתנועה הערבים תמורת השלום. אפילו בין חברי תנועת מרץ (מפ``ם) לא ניתן למצוא אנשים אשר מאמינים שהערבים בוחרים בתנועה זו בגלל ההשקפות החברתיות שלהם. אנשי מרץ יודעים מה הסיבה שהציבור הערבי מצביע להם ובכל זאת מעיזים להמשיך ולהטיף לציבור את תורות השיוויון המזוייף שלהם.
 
למעלה