הירהור שני על תכנית הפינוי

ardata

New member
הירהור שני על תכנית הפינוי

יש לתכנית הפינוי תומכים רבים בציבור. הסיבה היא כי הרבה עייפים ולא רוצים בהמשך המאבק. הם רוצים לותר על המדינה היהודית. הרוב שהיצביע בכנסת עבור חוק פינוי-פיצוי יכול להחליט על מדינה לכל אזרחיה. בזמן הקרוב ביותר. ההיסטוריה תרשום את ההיתנתקות מעזה כפי שרשמה את הקרב בקרני חיטין. כמה עצוב.
 

Mesarim

Member
הרהרת, הרהרת וזה מה שיצא לך ../images/Emo35.gif

רע מאוד אין כל קשר בין להיפטר מגוש חול לוהט, חנוק במיליון פלשתינאים מורעבים ומוטרפים משנאה אלינו, לבין "מדינת כל אזרחיה". נהפוך הוא: ככל שיהיו פחות פלשתינאים במדינת ישראל, נהיה יותר "מדינת היהודים". ההיסטוריה תרשום את ההינתקות כשלב הראשון בחזרה לשפיות, שפיות שהיתה כאן עד 1967, זה הכל.
 

Crizma

New member
הרשה לי ל"גחגך" קצת

חחחחחחח אתה חי באשליה שאם נתנתק יהיה טוב יותר? עאלק. אם נמשיך במדיניות הזו ח"ו, ניראה א"י קטנה מאד כי המקום שהבאנו להם- צר מלהכילם. בנת?
 

Mesarim

Member
הרשה לי להיקרע מצחוק

א. לא כתבתי שיהיה "טוב יותר" ב. אם המקום צר מלהכילם ? שייסעו לקנדה, בעיה שלהם ג. א"י ? זה מושג תנ"כי וגיאוגרפי, לא מושג מדיני ד. מדינת ישראל, לעומת זאת ? בקווי 67 ? תספיק גם תספיק גיחכת ? יצא מגוחך
 

מוחמד5

New member
מסרים יורה.. יורה..

תותח שני כווני ירי את מסרים.. הרי הכל התחיל כבר מימי ביגן... הראשון שוויתר על חלום ארץ ישראל השלמה...ןכל שאר המנהיגים הולכים בדרכו.. ההתנתקות.. צעד קטן למען ישוב הסכסוך וצעד גדול למען.. מדינת כל אזרחיה
 

skywalker 8

New member
חלומות...

להפך, ההתנתקות היא צעד גדול למען פתרון הבעיה הדמוגרפית והמשכה קיומה של ישראל כמדינת העם היהודי.
 

Crizma

New member
מסרים אתה רואה?

אנשים חיים באשליה שזהו הצעד הנכון לעשות- כי יהיה טוב... זה מופרך. בשביל העם הפלשתיני לא רק עזה הוא שטח כבוש אלא עוד אזורים מהארץ והם כמובן ירצו ׀לבצע את רעיון ה"שיבה לפלשתין". בקיצור, יהיה טרור. תפנימו!!!
 

skywalker 8

New member
מי שחי כאן באשליה

הוא רק אתה שמאמין שתוכל להפטר מהפלסטינים. התנתקות מעזה לא תוביל לשום פתרון אחר אלא רק תוביל להקמת מדינה פלסטינית שאליה נוכל לשייך את ואדי ערה והמשולש. אני יודע טוב מאוד שבשביל הפלסטינים "הכיבוש" הוא כל מדינת ישראל, אבל זה לא מונע מאיתנו את הצורך להפרד ולהתנתק מהם. טרנספר לא יעזור לכן צריך לחשוב על הפרדה אחרת. הפלסטינים יוכלו לבצע את ה"שיבה לפלסטין" רק אם תהיה להם יכולת לעשות את זה, וזה יהיה רק כאשר תהיה להם שליטה על ישראל(בדרכים דמוגרפיות). א"י השלמה(כמו שהיא עכשיו)=חיסול מדינת ישראל כמדינה יהודית. תפנים!!!
 

Crizma

New member
תקשיב חומד,

אם תהיה ממשלה היודעת להיאבק על עקרונותיה, לא נשמע מהפלסטינים. ממשלה המקיימת נסיגה חד צדדית תחת לחץ, מוכיחה לפלסטינים שהטרור עזר והם לא ירפו מ׀נו כי הוא משיג את מטרתם. נסה רגע להיזכר בממשלה בראשות יצחק שמיר שלא שעה ללחצי אמריקה ודומיה.
 

Mesarim

Member
תקשיב, הוזה

אין כאן שום "נסיגה" יש כאן, לפלוט מהגרון שלנו, שטח אדמה עם מיליון פלסתינאים, בדרך להינתקות מלאה מהם. הגיע הזמן שתבין זאת. הם עושים לנו טובה גדולה, שהם מוכנים לקחת לאחריותם את השטח הזה. ואנחנו צריכים לאמר להם 3 פעמים ביום: "תודה רבה לכם, היצלתם אותנו". יותר ברור מזה ? אין
קאפיש ?
 

Crizma

New member
חחחחחחחחחחחחחח

הניסיון שלך לשבירת הצירופים הכבולים שלי לא משהו... רק היאחזות בחבל ארץ זה תביא להצלתינו. לא שום דבר אחר. בעז"ה לא תהיה התנתקות. בברכת המשך יום טוב!
 

Crizma

New member
בעצם, במחשבה שניה...

בברכת המשך חופש נעים! אני טסה לקראת סופשבוע ללונדון להדריך ילדים בקייטנה ולא ממש יהיה לי זמן להגיב, אתם יודעים, לארוז וכל זה (מוחמד תעזור לי?).
 

Mesarim

Member
בוא חמוד, בוא תפרט לנו, בוא

1. ממה אנחנו צריכים להינצל ? מה מאיים על קיום מדינת ישראל 2. כיצד היאחזות בחבל ארץ זה תביא להצלתנו
 
צודק

לא הבנתי, גם איך ההיאחזות בת"א תביא להצלתנו? למה להתעקש על מדינת ישראל, כשאנחנו מוקפים ערבים, לא עדיף לוותר וזהו?
 

Mesarim

Member
לא אתה ../images/Emo46.gif

CRIZMA ואם אתה רוצה לענות ? היו שתי שאלות, או שתענה עליהן כמו שצריך, בלי זיוני שכל, או שאל תענה בכלל, ותיתבזה ברבים. מספיק שטויות אני צריך לקרוא מכל הילדים הפלצנים בפורום הזה. חלאס, תן לקיים דיון רציני אחד, בלי שטויות של ילדים ימנונים הזויים.
 

MS6

New member
עזוב אל תתווכח..

מדובר במומחה עולמי... לפי ההודעות שלו כאן מסתבר שהוא יודע הכל... אחרי הכל מי שמשתמש בתירוץ של "ילדים ימנונים" חייב להיות מאוד שנון ומתוחכם.. הוא כמעט והצליח לשכנע אותי שהוא צודק... עוד יציאה קטנה אחת שלו ואני יוצא לחלק סרטים כחולים אני אומר לך.
 

ardata

New member
הפרובוקטור התורן

מוחמד5 בפורום הליכוד אומר לכם בגלוי: ההיתנתקות היא שלב בחיסול המדינה היהודית. אז תמשיכו לדבר את אשר התקשורת הטוטליטרית מזרימה לכם לראש. היא תעלה את קרן ישראל ברבים, הכלכלה תשתפר ועוד סיפורים. זיכרו קרב קרני חיטין יהיה ב 15-8-2005
 

MS6

New member
מוחמד אני לא יודע עד כמה אתה יודע..

אבל בשביל בגין סיני לא הייתה חלק משום ארץ ישראל. בגין גדל על "שני גדות הירדן" לא על חצי האי סיני.. אתה מבין? אנחנו, לא כמו המוסלמים, אותנו לא מעניין אימפריאליזם וכיבוש בשמו של איזה שייח מפוקפק שמוציא למושג "פסק הלכה" שם גרוע בהחלט... אנחנו מדברים על צדק, ועל מה שמוסרי, ומה שצודק ומוסרי בעיני התושבים השפויים של מדינת ישראל, אלה שנשארו עם מעט ערכים ציונים, זה שליטה על מקסימום שטח מארץ ישראל. אז יש כאלה שמוכנים להקריב ולהתפשר ויש כאלה שלא מוכנים ודבקים בעקרונותיהם. אז תחשוב קצת לפני שאתה מתחיל לכתוב... אגב בקשר לבדיחה של מדינת כל אזרחיה: אמרתי לך כבר.. תכין בית בעמאן.
 
למעלה