היעכן עושים בדיקות גנטיות

שירי71

New member
היעכן עושים בדיקות גנטיות

אזרתי עוז הרמתי טלפון למרפאה שהרופא שלח אותי לפני מלאן זמן ושם אמרו לי ממש הרגע שלא כדאי לי לעשות דרכם! אמרו לי ללכת דרך קופח לתה"ש???? הקיצקצ לאן אני צריכה לפנות?
 

תמרה*

New member
אני עשיתי במכון לבריאות האישה

מאחורי קניון רמת אביב. תשובות קיבלתי במכון הגנטי באיכילוב, ואני יודעת שעושים שם גם בדיקות. כדאי לך לברר עם קות חולים שלך להיכן הם מפנים, כי שם גם תשלמי פחות/ תקבלי החזר אם יש לך ביטוח מושלם/ מגן/ עדיף. (אני רואה שהשתכנעת בסוך כן לעשות את הבדיקות...)
 

מיקגאפ

New member
מכון גנטי בבי"ח שניידר פתח-תקווה

אם את שייכת לקופת חולים כללית. אם לא, תבדקי פשוט בסניף קופת החולים שלך - הם יידעו לאן להפנות אותך. בהצלחה, מיכל
 

שירי71

New member
אז ככה...

תודה וגם - ההפניה אליהם זה מרופא דרך הקופה!!! הוא אמנם רופא פרטי (מקבל בקליניקה שלו ולא בקופה) אבל הגעתי אליו דרך הקופה והוא נתן לי הפניה לשם... האישה באותו מכון שאלה מי הרופא, לאיזו קופה אני שייכת, מה המוצא של ושל בנזוגי והאם יש לי ביטוח משלים עדיף ואז אמרה לי תשמעי את צריכה ללכת לתל השומר ולא אלינו אצלינו זה יעלה לך הרבה יותר מאשר בתל השומר. אין לי מושג מי מה ולמה. ולגבי האם השתכנעתי, אין לי מושג, אצלי כידוע הכל בגחמות.
 

rachel2s

New member
נחמד מצידה של אותה אישה לידע אותך

שתוכלי לבצע את הבדיקות בהוזלה כי אכן זה יכול לעלות הרבה כסף ללא הביטוח המשלים. קחי את ההמלצה שלה ולכי לתל השומר. זה לא ממש משנה איפה את עושה את הבדיקות כי את הדם שלך בודקים במעבדה גנטית כמעט בכל בית חולים. כמו שתמרה אמרה לקחו לה דם במקום אחד והיא קיבלה את התשובות במקום אחר (בית חולים) אז את יכולה ללכת בלב שקט לתל השומר. פרטים איפה מה מו מי אני לא יודעת לאמר לך, אבל בטח למישהי יש את הטלפון. כל טוב רחל
 

dafgol

New member
בדיקות גנטיות...

הי שירי אנחנו עשינו אומנם את הבדיקות בבי"ח עפולה כי אנחנו בצפון אבל זה לא העניין. אם את בקופ"ח כללית ויש לך כללית מושלם את זכאית לסבסוד רציני של הבדיקןת. אם אני לא טועה לנו במקם 300 ש"ח לבדיקה , שילמנו 110 ש"ח לבדיקה. וזה יוצא סכום הנחה רציני כשמדובר בכמה בדיקות. את צריכה לפנות למושלם שיפקססו לך אישור על הבדיקות , האישור זה התחייבות שהם משלמים את החלק שלהם. שיפרטו לך על האישור את כל הבדיקות. יש שם 5 או 6 בדיקות החשובות שהם מספסדים: X שביר , גושה , קנוואן , תסמונת בלום....אנמיה , זמ מה שאני זוכרת , וגם עשו לנו עוד 10 אחוז הנחה על CF , האמת שלגבי CF הביטוח לא מספסד והופתעתי על ההנחה שנתנו לנו בבית החולים - אבל מה , נגיד לא ? תבררי כל מה שמגיע לך , שלא תוציאי כסף אם את יכולה ומגיע לך לשלם פחות.... בהצלחה !!!!! דפנה.
 

dafgol

New member
נ.ב - מס´ הטלפון של המושלם

מס´ הטלפון של המושלם , מהם את צריכה לקבל את ההתחיבות :03-7549499 GOOD LUCK
 

vicky711

New member
בי"ח תה"ש

ללא כל ספק! אני ובעלי עשינו שם את הבדיקות. בעלי פוחד פחד מוות (אני לא מגזימה...) מזריקות ודקירות. הוא היה צריך לעשות שתי בדיקות: CF ו-טיי-זקס, ובשתיהן, האחיות היו כ"כ נחמדות וסבלניות!!!! גם עכשיו עשינו אצלם את בדיקת שקיפות עורפית, ושוב היינו מרוצים מאוד! אין מילים! פשוט צוות מקסים!!!
 

assy

New member
את צריכ לפנות לתה´ש עצמו

אנחנו גם עשינו את הבדיקות הגנטיות ברגע האחרון. אני התקשרתי לכולם כמעט וגיליתי שיש הפרש במחירים, טוב זה לא הפואנטה. אני עשיתי בעין כרם בסוף כי זה ליד הבית שלי. אבל כל הבתי חולים זה אותו הדבר.
 
למעלה