באמת צריך ראש של בן 20+ בשביל לראות
יפהיפיות ומאוד מיוחדות
הלוגו בשתי הכרטיסיות התחתונות מעוצב כמו תווי נגינה, לעומת הלוגו המלבני בכרטיסיה העליונה. האם תוכל לשתף אותנו במידע נוסף על הדרך בה הפריטים הגיעו לאוסף שלך? ירושה? חיפוש בשווקי פשפשים? נרכשו מאספן אחר?
באמת צריך ראש של בן 20+ בשביל לראות
תווי נגינה בכרטיסיות. אתה רואה הראש בן ה50 שלי כבר לא מתיחס לדברים כאלה וחבל. אוסף כמו שלי נבנה במשך שנים, ובדרכים שונות ולפעמים מוזרות.המון קשרים עם אספנים שונים המוכנים להחליף למשל מטבע נדיר בכרטיס נדיר. אספן מוכן לעשות הכל בכדי להעשיר את אוספו.כבר כתבתי בעבר שהחלפתי אוסף מטבעות פלשתין מלא בתמורה לכמה כרטיסים נדירים. לכרטיסים אין קטלוג לכן אין להם ערך ממשי.אבל תנסה לקנות את אחד מהכרטיסים שהצגתי כאן ותראה לכמה תגיע. באם זה באמת מענין אותך אורן תרים טלפון. אורן,אני מוכרח להודות שמצאתי כאן במה נהדרת להצגת האוסף.התגובות נהדרות. אני באמת לא מומחה לקטרים,אוטוסטרדות וכו.הבמה האמיתית שלי הינה בפורום אספנים, אבל תביט בעצמך ותשווה!!אני לא שם. הפורום הזה ברמה מאוד גבוה ואני נהנה מכל רגע. אולי בסוף החברים ידעו קצת היסטוריה של התחבורה הציבורית,ואני אלמד מה זה קטר, מסילה וכו. אגב לכל המשתתפים. מי שיש לו כרטיסים ואינו צריך אותם שיצור איתי קשר.תודה מראש. אני מוכרח לציין שמורי ורבי בנושא ההיסטוריה של התחבורה הציבורית הינו דני גולדשמידט מנהל הארכיון של אגד ,ידען בקנה מידה עולמי ,אביתר כבר הזכיר אותו בעבר. אני מציג כרטיסיה נוספת. קואופרטיב הקשר חברה מאזור חיפה בקו מס 8. נסעו לנשר,יגור,כפר חסידים.שנות ה 30 -40 .