היןם בלונדון הורידו את האוטובוסים ק

מצב
הנושא נעול.

ונפלון

New member
זה לא מדויק

היןם בלונדון הורידו את האוטובוסים ק
ומותיים
זה לא מדויק
לא הורידו את האוטובוס קומותיים, הורידו רק את הדגם הישן של האוטובוס, זה שיש לו מאחורה פתח (לא דלת) שאפשר לעלות ולרדת בכל עת, וכרטיסן בנוסף לנהג. אכן חתיכת נוסטלגיה עברה מלונדון. אפשר להתחנחם בכך שראש העיר, קן לווינגסטון החליט שהם ישארו בעוד שני קווים על מנת לספק נוסטלגיה לתיירים ולמקומיים. יש לציין, שלמרות היופי (השנוי במחלוקת) שלהם וההיסטוריה העשירה שלהם, אם הבריטים לא היו כל כך שמרנים הם מזמן היו עפים. האוטובוסים האלה הם לא בטיחותיים לחלוטין (הדלת שאפשר לעוף ממנה החוצה), מזהמים את האוויר, לא ממוזגים, לא נוחים לישיבה, רועשים ודורשים עוד עובד לכל אוטובוס (כרטיסן).
 

yblumann

New member
כל כך הרבה שטויות בבת אחת!!

זה לא מדויק
לא הורידו את האוטובוס קומותיים, הורידו רק את הדגם הישן של האוטובוס, זה שיש לו מאחורה פתח (לא דלת) שאפשר לעלות ולרדת בכל עת, וכרטיסן בנוסף לנהג. אכן חתיכת נוסטלגיה עברה מלונדון. אפשר להתחנחם בכך שראש העיר, קן לווינגסטון החליט שהם ישארו בעוד שני קווים על מנת לספק נוסטלגיה לתיירים ולמקומיים. יש לציין, שלמרות היופי (השנוי במחלוקת) שלהם וההיסטוריה העשירה שלהם, אם הבריטים לא היו כל כך שמרנים הם מזמן היו עפים. האוטובוסים האלה הם לא בטיחותיים לחלוטין (הדלת שאפשר לעוף ממנה החוצה), מזהמים את האוויר, לא ממוזגים, לא נוחים לישיבה, רועשים ודורשים עוד עובד לכל אוטובוס (כרטיסן).
כל כך הרבה שטויות בבת אחת!!
אני לא יודע מי אתה בדיוק ומהיכן אתה שואב את המידע שלך, אבל אין לך מושג על הנושא- לצערי הרב. קודם כל ה routemasters מסיימים לשרת בקו 159 מחר בצהריים בטקס מלא ובנוכחות אמצעי התקשורת. קו 159 הוא האחרון מהקוים הרגילים שהיה מופעל על ידיהם. Heritage routes 9 & 15 שמצריכים 10 routemasters נשארים. הסיבות שגרמו להוצאתם מהשרות: 1. מערכת מחירים חדשה והעובה ש בערך 90% מהנוסעים משתמשים בכרטיס יומי שבועי חדשי או שנתי. בסוף 2006 יהיה צריך לרכוש כרטיסים בודדים לפני שעולים לאוטו. אז לא צריך כרטיסן. 2. האוטובוסים יוצרו בין 1959-1968; למרות הפופולריות שלהם אצל הנוסעים אמינות תפעולית גבוהה וצריכת הדלק הכי נמוכה שיש הם פשוט הגיעו לסוף הדרך: יש גבול למספר השנים שכלי רכב יכול לשרת האמינות וביעילות. אין שום סוג של אוטובוס שאפילו מגיעים לרגליים של ה routemaster כשמדברים על אורך חיים. 3. אין יותר תאונות שבהם מוערבים הroutemasters בהשוואה לסוגי אוטובוסים אחרים. 4. Routemsters מזהמים אוויר הרבה פחוט מדברים מודרניים יותר והם צורכים פחוט דלק. 5. לאוטובוסים בלונדון אין מיזוג אויר. Yoram in London
 

JayZed

New member
יורם, אם כל הכבוד לאהבה שלך ל-RM,

כל כך הרבה שטויות בבת אחת!!
אני לא יודע מי אתה בדיוק ומהיכן אתה שואב את המידע שלך, אבל אין לך מושג על הנושא- לצערי הרב. קודם כל ה routemasters מסיימים לשרת בקו 159 מחר בצהריים בטקס מלא ובנוכחות אמצעי התקשורת. קו 159 הוא האחרון מהקוים הרגילים שהיה מופעל על ידיהם. Heritage routes 9 & 15 שמצריכים 10 routemasters נשארים. הסיבות שגרמו להוצאתם מהשרות: 1. מערכת מחירים חדשה והעובה ש בערך 90% מהנוסעים משתמשים בכרטיס יומי שבועי חדשי או שנתי. בסוף 2006 יהיה צריך לרכוש כרטיסים בודדים לפני שעולים לאוטו. אז לא צריך כרטיסן. 2. האוטובוסים יוצרו בין 1959-1968; למרות הפופולריות שלהם אצל הנוסעים אמינות תפעולית גבוהה וצריכת הדלק הכי נמוכה שיש הם פשוט הגיעו לסוף הדרך: יש גבול למספר השנים שכלי רכב יכול לשרת האמינות וביעילות. אין שום סוג של אוטובוס שאפילו מגיעים לרגליים של ה routemaster כשמדברים על אורך חיים. 3. אין יותר תאונות שבהם מוערבים הroutemasters בהשוואה לסוגי אוטובוסים אחרים. 4. Routemsters מזהמים אוויר הרבה פחוט מדברים מודרניים יותר והם צורכים פחוט דלק. 5. לאוטובוסים בלונדון אין מיזוג אויר. Yoram in London
יורם, אם כל הכבוד לאהבה שלך ל-RM,
אבל כשאני הייתי בלונדון ונסעתי באחד לא נהנתי מהנסיעה כלל. הם באמת לא נוחים ומרעישים. הם אכן אמינים להפליא, אבל זמנם עבר מזמן ומקומם בקווי תיירות, ששם נוחות הנסיעה משנית לחוויה. בדיוק באותה המידה שהליילנדים לא יאים לעבודת קו בארץ, למרות שיכלו לעבוד עוד הרבה שנים, ה-RM לא יאים לעבודת קו בלונדון.
 

yblumann

New member
ל JAy Zed

יורם, אם כל הכבוד לאהבה שלך ל-RM,
אבל כשאני הייתי בלונדון ונסעתי באחד לא נהנתי מהנסיעה כלל. הם באמת לא נוחים ומרעישים. הם אכן אמינים להפליא, אבל זמנם עבר מזמן ומקומם בקווי תיירות, ששם נוחות הנסיעה משנית לחוויה. בדיוק באותה המידה שהליילנדים לא יאים לעבודת קו בארץ, למרות שיכלו לעבוד עוד הרבה שנים, ה-RM לא יאים לעבודת קו בלונדון.
ל JAy Zed
אולי כתייר לא נהנתה מהנסיעה ב routemasters. אף אחד לא אומר שהם מושלמים ב 100%. אבל אם הייתה חי בלונדון -בשנים ששרתו צד בצד עם אוטובוסים מודרניים יותר- הייתה לומד להעריך את היתרונות שלהם, ואולי כנגד החסרונות המועטים שהם. העובדה היא שהם היו בשרות במשך יותר שנים מאשר הרבה מכונות יותר חדשות ; הם שרדו כי הם היו פופולרים אמינים ואהודים על ידי מי שהשתמש בהם ועבד איתם כל יום. אמנם הגיע הזמן להוציא אותם מהשרות, כי אחרי ממוצע של 40 שנות שרות לא ניתן להמשיך איתם יותר מדי זמן, והטכנולוגיה ושיטות הכירטוס המתקדמות פשוט התקדמו יותר מדי . Yoram in London
 

JayZed

New member
שמע... ביחס לדניסים המרובעים הלוקים

ל JAy Zed
אולי כתייר לא נהנתה מהנסיעה ב routemasters. אף אחד לא אומר שהם מושלמים ב 100%. אבל אם הייתה חי בלונדון -בשנים ששרתו צד בצד עם אוטובוסים מודרניים יותר- הייתה לומד להעריך את היתרונות שלהם, ואולי כנגד החסרונות המועטים שהם. העובדה היא שהם היו בשרות במשך יותר שנים מאשר הרבה מכונות יותר חדשות ; הם שרדו כי הם היו פופולרים אמינים ואהודים על ידי מי שהשתמש בהם ועבד איתם כל יום. אמנם הגיע הזמן להוציא אותם מהשרות, כי אחרי ממוצע של 40 שנות שרות לא ניתן להמשיך איתם יותר מדי זמן, והטכנולוגיה ושיטות הכירטוס המתקדמות פשוט התקדמו יותר מדי . Yoram in London
שמע... ביחס לדניסים המרובעים הלוקים
שרתו לצידם בזמן שביקרתי פעם ראשונה, באמת לא קשה לראות את היתרונות שלהם. אלה היו גועל נפש של אוטובוסים. אבל כשהייתי בלונדון לאחרונה, אי אפשר להשוות אותם לאוטובוסים החדישים המשרתים היום.
 

ונפלון

New member
לא כל כך סטרת את מה שאמרתי

כל כך הרבה שטויות בבת אחת!!
אני לא יודע מי אתה בדיוק ומהיכן אתה שואב את המידע שלך, אבל אין לך מושג על הנושא- לצערי הרב. קודם כל ה routemasters מסיימים לשרת בקו 159 מחר בצהריים בטקס מלא ובנוכחות אמצעי התקשורת. קו 159 הוא האחרון מהקוים הרגילים שהיה מופעל על ידיהם. Heritage routes 9 & 15 שמצריכים 10 routemasters נשארים. הסיבות שגרמו להוצאתם מהשרות: 1. מערכת מחירים חדשה והעובה ש בערך 90% מהנוסעים משתמשים בכרטיס יומי שבועי חדשי או שנתי. בסוף 2006 יהיה צריך לרכוש כרטיסים בודדים לפני שעולים לאוטו. אז לא צריך כרטיסן. 2. האוטובוסים יוצרו בין 1959-1968; למרות הפופולריות שלהם אצל הנוסעים אמינות תפעולית גבוהה וצריכת הדלק הכי נמוכה שיש הם פשוט הגיעו לסוף הדרך: יש גבול למספר השנים שכלי רכב יכול לשרת האמינות וביעילות. אין שום סוג של אוטובוס שאפילו מגיעים לרגליים של ה routemaster כשמדברים על אורך חיים. 3. אין יותר תאונות שבהם מוערבים הroutemasters בהשוואה לסוגי אוטובוסים אחרים. 4. Routemsters מזהמים אוויר הרבה פחוט מדברים מודרניים יותר והם צורכים פחוט דלק. 5. לאוטובוסים בלונדון אין מיזוג אויר. Yoram in London
לא כל כך סטרת את מה שאמרתי
את המידע שלי שאבתי מהכתבה ששודרה היום בחדשות ערץ 2. האם חברת החדשות הכי נצפית בארץ היא מספיק אמינה בשבילך? אני אמרתי שלא צריך כרטיסן יותר, וגם אתה אמרת את זה - אז למה אתה אומר שאין לי מושג. לא יודע מה איתך, לנסוע באוטובוס שיותר מבוגר מאמא שלי לא עושה לי את זה. עם כל הכבוד לנוסטלגיה, שאני ממהר ורוצה להגיע במהירות ובנוחות אני מעדיף לנסוע באוטובוס שלא יוצר שאיזנאואר עוד היה נשיא. ברור שאוטובוסים רבים יכולים לסחוב מעבר ל 10-15 שנה שמצופים מהם, אבל רמת השירותים בעולם עלתה ואתה לא יכול לצפות לנסוע בענתיקה. אני בטוח שאם אל-על יתנו לך לטוס במטוס בן 35, שמתוחזק הכי טוב בעולם, אתה תעדיף מטוס חדש. אני לא יודע מאיפה הבאת את זה שהם צורכים פחות דלק ומזהמים פחות, זה פשוט לא נכון. תקני הדלק והזיהום באנגליה שונו להחריד מאז שנות ה-60, וברור שהם לא עומדים בתקני יור 3 ו-4 הקיימים היום.
 

yblumann

New member
אל תאמין לכל מה שאתה רואה בטלוזיה

לא כל כך סטרת את מה שאמרתי
את המידע שלי שאבתי מהכתבה ששודרה היום בחדשות ערץ 2. האם חברת החדשות הכי נצפית בארץ היא מספיק אמינה בשבילך? אני אמרתי שלא צריך כרטיסן יותר, וגם אתה אמרת את זה - אז למה אתה אומר שאין לי מושג. לא יודע מה איתך, לנסוע באוטובוס שיותר מבוגר מאמא שלי לא עושה לי את זה. עם כל הכבוד לנוסטלגיה, שאני ממהר ורוצה להגיע במהירות ובנוחות אני מעדיף לנסוע באוטובוס שלא יוצר שאיזנאואר עוד היה נשיא. ברור שאוטובוסים רבים יכולים לסחוב מעבר ל 10-15 שנה שמצופים מהם, אבל רמת השירותים בעולם עלתה ואתה לא יכול לצפות לנסוע בענתיקה. אני בטוח שאם אל-על יתנו לך לטוס במטוס בן 35, שמתוחזק הכי טוב בעולם, אתה תעדיף מטוס חדש. אני לא יודע מאיפה הבאת את זה שהם צורכים פחות דלק ומזהמים פחות, זה פשוט לא נכון. תקני הדלק והזיהום באנגליה שונו להחריד מאז שנות ה-60, וברור שהם לא עומדים בתקני יור 3 ו-4 הקיימים היום.
אל תאמין לכל מה שאתה רואה בטלוזיה
טעות ביידך שאתה מאמין לכל מה שאתה שומע בטלווזיה או קורא בעיתון ירוד . אני מציע שתלמד קצת על נושא התחבורה בלונדון לפני שאתה מביע דיעה כל כך נחרצת. יורם- תושב לונדון מאז 1985 ופעיל באגודת חובבי האוטובוסים LOTS.
 

846

Active member
ובנוסף: כמה עשרות אוטובוסים מדגם

אל תאמין לכל מה שאתה רואה בטלוזיה
טעות ביידך שאתה מאמין לכל מה שאתה שומע בטלווזיה או קורא בעיתון ירוד . אני מציע שתלמד קצת על נושא התחבורה בלונדון לפני שאתה מביע דיעה כל כך נחרצת. יורם- תושב לונדון מאז 1985 ופעיל באגודת חובבי האוטובוסים LOTS.
ובנוסף: כמה עשרות אוטובוסים מדגם
זה שופצו שיפוץ יסודי אך לפני כשנתיים וקיבלו מנועים חדשים וחדישים ותיב"ה אוטומטית לחלוטין של אליסון. האוטובוסים האלה יכולים להחזיק עוד כמה שנים טובות!!! גם אני חובב Routmaster!
 
בכל מקרה מגיע להם כל הכבוד

כל כך הרבה שטויות בבת אחת!!
אני לא יודע מי אתה בדיוק ומהיכן אתה שואב את המידע שלך, אבל אין לך מושג על הנושא- לצערי הרב. קודם כל ה routemasters מסיימים לשרת בקו 159 מחר בצהריים בטקס מלא ובנוכחות אמצעי התקשורת. קו 159 הוא האחרון מהקוים הרגילים שהיה מופעל על ידיהם. Heritage routes 9 & 15 שמצריכים 10 routemasters נשארים. הסיבות שגרמו להוצאתם מהשרות: 1. מערכת מחירים חדשה והעובה ש בערך 90% מהנוסעים משתמשים בכרטיס יומי שבועי חדשי או שנתי. בסוף 2006 יהיה צריך לרכוש כרטיסים בודדים לפני שעולים לאוטו. אז לא צריך כרטיסן. 2. האוטובוסים יוצרו בין 1959-1968; למרות הפופולריות שלהם אצל הנוסעים אמינות תפעולית גבוהה וצריכת הדלק הכי נמוכה שיש הם פשוט הגיעו לסוף הדרך: יש גבול למספר השנים שכלי רכב יכול לשרת האמינות וביעילות. אין שום סוג של אוטובוס שאפילו מגיעים לרגליים של ה routemaster כשמדברים על אורך חיים. 3. אין יותר תאונות שבהם מוערבים הroutemasters בהשוואה לסוגי אוטובוסים אחרים. 4. Routemsters מזהמים אוויר הרבה פחוט מדברים מודרניים יותר והם צורכים פחוט דלק. 5. לאוטובוסים בלונדון אין מיזוג אויר. Yoram in London
בכל מקרה מגיע להם כל הכבוד
אני מצדיע לדגם האוטובוס שהצליח להחזיק כל השנים האלה ושכמה דורות של אוטובוסים התחילו אחריו וסיימו לפניו (באנגלית - outlived). לצערי בפעם היחידה שהייתי בלונדון בשנת 1998 לא יצא לי לנסוע בדגם RM, ואז גם לא ידעתי שיש הבדל בינו לכל שאר האוטובוסים בעלי קומתיים (למעט העובדה שהם ישנים יותר). ואני מניח שאם כל כך הרבה שנים הדגם הזה שירת בלונדון עד כדי כך שהפך לסמל, זה אומר הכל על האמינות שלו. ובנימה מבודחת - אני רק חושב מה היה קורה אם ה-SL היה משרת בתל אביב תקופה כזו ארוכה, ואח"כ היו הופכים את קו 4 או קו 5 לקו מורשת כזה...
. דווקא נשמע לי רעיון מעולה
 
הלוואי!

בכל מקרה מגיע להם כל הכבוד
אני מצדיע לדגם האוטובוס שהצליח להחזיק כל השנים האלה ושכמה דורות של אוטובוסים התחילו אחריו וסיימו לפניו (באנגלית - outlived). לצערי בפעם היחידה שהייתי בלונדון בשנת 1998 לא יצא לי לנסוע בדגם RM, ואז גם לא ידעתי שיש הבדל בינו לכל שאר האוטובוסים בעלי קומתיים (למעט העובדה שהם ישנים יותר). ואני מניח שאם כל כך הרבה שנים הדגם הזה שירת בלונדון עד כדי כך שהפך לסמל, זה אומר הכל על האמינות שלו. ובנימה מבודחת - אני רק חושב מה היה קורה אם ה-SL היה משרת בתל אביב תקופה כזו ארוכה, ואח"כ היו הופכים את קו 4 או קו 5 לקו מורשת כזה...
. דווקא נשמע לי רעיון מעולה
הלוואי!
 

אוהד11

New member
לפני למעלה מעשור הייתי בלונדון

לפני למעלה מעשור הייתי בלונדון
ונסעתי במספר אוטובוסים כאלה. זו היתה חוויה תיירותית, ושיאה היה ביום חם במיוחד כאשר נסעתי בקומה השניה של אוטובוס כזה (קו 74) שהיה כבשן לוהט. מה לעשות, אז, לפחות, לא ידעו בלונדון מה הוא מיזוג אויר
 

JayZed

New member
חס וחלילה!!! ../images/Emo5.gif ../images/Emo5.gif

בכל מקרה מגיע להם כל הכבוד
אני מצדיע לדגם האוטובוס שהצליח להחזיק כל השנים האלה ושכמה דורות של אוטובוסים התחילו אחריו וסיימו לפניו (באנגלית - outlived). לצערי בפעם היחידה שהייתי בלונדון בשנת 1998 לא יצא לי לנסוע בדגם RM, ואז גם לא ידעתי שיש הבדל בינו לכל שאר האוטובוסים בעלי קומתיים (למעט העובדה שהם ישנים יותר). ואני מניח שאם כל כך הרבה שנים הדגם הזה שירת בלונדון עד כדי כך שהפך לסמל, זה אומר הכל על האמינות שלו. ובנימה מבודחת - אני רק חושב מה היה קורה אם ה-SL היה משרת בתל אביב תקופה כזו ארוכה, ואח"כ היו הופכים את קו 4 או קו 5 לקו מורשת כזה...
. דווקא נשמע לי רעיון מעולה
חס וחלילה!!!

גם עם NLים משופרים (יחסית לדגמי דן) קו 5 הוא עינוי שנמשך ונמשך. אם הוא היה הופך לקו בלעדי של SL רגלי לא הייתה דורכת בו יותר מעולם. חוץ מזה, הרגשות של התל אביבים כלפי ה-SL כלל לא חמים כמו שהרגשות של תושבי לונדון היו כלפי RM. יש רק קומץ נוסעים מצומצם שבטוח שהנסיעה באוטובוס הזה מהנה, וכולו נוכח כאן בפורום
 

alantan

New member
../images/Emo45.gif ויש להם עוד יתרון

כל כך הרבה שטויות בבת אחת!!
אני לא יודע מי אתה בדיוק ומהיכן אתה שואב את המידע שלך, אבל אין לך מושג על הנושא- לצערי הרב. קודם כל ה routemasters מסיימים לשרת בקו 159 מחר בצהריים בטקס מלא ובנוכחות אמצעי התקשורת. קו 159 הוא האחרון מהקוים הרגילים שהיה מופעל על ידיהם. Heritage routes 9 & 15 שמצריכים 10 routemasters נשארים. הסיבות שגרמו להוצאתם מהשרות: 1. מערכת מחירים חדשה והעובה ש בערך 90% מהנוסעים משתמשים בכרטיס יומי שבועי חדשי או שנתי. בסוף 2006 יהיה צריך לרכוש כרטיסים בודדים לפני שעולים לאוטו. אז לא צריך כרטיסן. 2. האוטובוסים יוצרו בין 1959-1968; למרות הפופולריות שלהם אצל הנוסעים אמינות תפעולית גבוהה וצריכת הדלק הכי נמוכה שיש הם פשוט הגיעו לסוף הדרך: יש גבול למספר השנים שכלי רכב יכול לשרת האמינות וביעילות. אין שום סוג של אוטובוס שאפילו מגיעים לרגליים של ה routemaster כשמדברים על אורך חיים. 3. אין יותר תאונות שבהם מוערבים הroutemasters בהשוואה לסוגי אוטובוסים אחרים. 4. Routemsters מזהמים אוויר הרבה פחוט מדברים מודרניים יותר והם צורכים פחוט דלק. 5. לאוטובוסים בלונדון אין מיזוג אויר. Yoram in London
ויש להם עוד יתרון
ניתן לקפוץ עליהם כשהם עומדים ברמזור, ומי שיודע איך, יכול גם לרדת מהם בזמן נסיעה איטית (לא מומלץ לחסרי קואורדינציה)! הטכניקה פשוטה. מחכים עד שהאוטובוס נוסע ב-5 עד 10 קמ"ש, פונים לכיוון הנסיעה, מוודאים שאין הולכי רגל או רוכבי אופנועים בדרך, וקופצים לכיוון הנסיעה, תוך כדי זינוק קדימה. אם מתבלבלים, התוצאה כואבת מאוד... ממחר לא אוכל יותר לקפץ!
 

Golf Bravo

New member
יורם לא להתרגז

כל כך הרבה שטויות בבת אחת!!
אני לא יודע מי אתה בדיוק ומהיכן אתה שואב את המידע שלך, אבל אין לך מושג על הנושא- לצערי הרב. קודם כל ה routemasters מסיימים לשרת בקו 159 מחר בצהריים בטקס מלא ובנוכחות אמצעי התקשורת. קו 159 הוא האחרון מהקוים הרגילים שהיה מופעל על ידיהם. Heritage routes 9 & 15 שמצריכים 10 routemasters נשארים. הסיבות שגרמו להוצאתם מהשרות: 1. מערכת מחירים חדשה והעובה ש בערך 90% מהנוסעים משתמשים בכרטיס יומי שבועי חדשי או שנתי. בסוף 2006 יהיה צריך לרכוש כרטיסים בודדים לפני שעולים לאוטו. אז לא צריך כרטיסן. 2. האוטובוסים יוצרו בין 1959-1968; למרות הפופולריות שלהם אצל הנוסעים אמינות תפעולית גבוהה וצריכת הדלק הכי נמוכה שיש הם פשוט הגיעו לסוף הדרך: יש גבול למספר השנים שכלי רכב יכול לשרת האמינות וביעילות. אין שום סוג של אוטובוס שאפילו מגיעים לרגליים של ה routemaster כשמדברים על אורך חיים. 3. אין יותר תאונות שבהם מוערבים הroutemasters בהשוואה לסוגי אוטובוסים אחרים. 4. Routemsters מזהמים אוויר הרבה פחוט מדברים מודרניים יותר והם צורכים פחוט דלק. 5. לאוטובוסים בלונדון אין מיזוג אויר. Yoram in London
יורם לא להתרגז
כולנו יודעים שהאוטובוסים בלונדון הם בציפור נפשך, אבל אנחנו גם קוראים קצת עיתונים... לטוב ולרע.
 

alantan

New member
קן ליוינגסטון זה המקור שלך?!

יורם לא להתרגז
כולנו יודעים שהאוטובוסים בלונדון הם בציפור נפשך, אבל אנחנו גם קוראים קצת עיתונים... לטוב ולרע.
קן ליוינגסטון זה המקור שלך?!
שים לב, "הארץ" ציטט את קן האדום, אשר טען שהאטובוסים מזהמים ואינם נגישים. אומנם יש משהו בנושא הנגישות, אבל לא לגבי הזיהום שכן הותקנו בהם מנועים חדשים. לא הייתי ממהר כל כך להאמין לכל מה שהנבלה הזו קן אומר. להזכירך, הוא גם אמר כמה דברים על ישראל שהם בגדר פיקציה.
 

yblumann

New member
לא להאמין למה שקוראים בעיתון!

יורם לא להתרגז
כולנו יודעים שהאוטובוסים בלונדון הם בציפור נפשך, אבל אנחנו גם קוראים קצת עיתונים... לטוב ולרע.
לא להאמין למה שקוראים בעיתון!
אני לא מתרגז! מה שכתוב בעיתון נכתב על ידי עתונאי עצלן שפשוט הסתמך על ההודעה לעיתונות של Transport for London ועיבד את החומר - כולל התמונה- ושפך החוצה את התוצאה. Transport for London הוא אירגן מאוד פוליטי, ולכן צריך להתייחס בחשדנות למה שהם אומרים- בדיוק באותה מידה כמו מה שפוליטקאים אומרים. ראש ממשלת בריטניה ידוע בשם spin Master ואף אחד שחי כאן לא מאמין ב 100% למה שהוא אומר. אני רואה שיותר מדי אנשים בפורום קופצים על מאמרים בעיתונות הצבורית על תחבורה בישראל. אם נאמר בעיתון סימן שזה נכון. שטויות! הרבה עתונאים פשוט לא יודעים או מתמצאים בנושא שהם כותבים עליו, וכדאי לא להתייחס יותר מדי ברצינות למה שהם כותבים. בכל מקרה אני זז לקו 159- היום הוא היום האחרון וחבל שאם לא פה. התקשורת ההמונית מקדישה המון מקום לסיקור ואלפי אנשים צפויים לראות ת השיירה של האוטו האחרון מ Marble ARCH ב 1215. Yoram in London
 
מה כתוב

לא להאמין למה שקוראים בעיתון!
אני לא מתרגז! מה שכתוב בעיתון נכתב על ידי עתונאי עצלן שפשוט הסתמך על ההודעה לעיתונות של Transport for London ועיבד את החומר - כולל התמונה- ושפך החוצה את התוצאה. Transport for London הוא אירגן מאוד פוליטי, ולכן צריך להתייחס בחשדנות למה שהם אומרים- בדיוק באותה מידה כמו מה שפוליטקאים אומרים. ראש ממשלת בריטניה ידוע בשם spin Master ואף אחד שחי כאן לא מאמין ב 100% למה שהוא אומר. אני רואה שיותר מדי אנשים בפורום קופצים על מאמרים בעיתונות הצבורית על תחבורה בישראל. אם נאמר בעיתון סימן שזה נכון. שטויות! הרבה עתונאים פשוט לא יודעים או מתמצאים בנושא שהם כותבים עליו, וכדאי לא להתייחס יותר מדי ברצינות למה שהם כותבים. בכל מקרה אני זז לקו 159- היום הוא היום האחרון וחבל שאם לא פה. התקשורת ההמונית מקדישה המון מקום לסיקור ואלפי אנשים צפויים לראות ת השיירה של האוטו האחרון מ Marble ARCH ב 1215. Yoram in London
מה כתוב
כאן בכתבה ?
 
יורם, יורם...

לא להאמין למה שקוראים בעיתון!
אני לא מתרגז! מה שכתוב בעיתון נכתב על ידי עתונאי עצלן שפשוט הסתמך על ההודעה לעיתונות של Transport for London ועיבד את החומר - כולל התמונה- ושפך החוצה את התוצאה. Transport for London הוא אירגן מאוד פוליטי, ולכן צריך להתייחס בחשדנות למה שהם אומרים- בדיוק באותה מידה כמו מה שפוליטקאים אומרים. ראש ממשלת בריטניה ידוע בשם spin Master ואף אחד שחי כאן לא מאמין ב 100% למה שהוא אומר. אני רואה שיותר מדי אנשים בפורום קופצים על מאמרים בעיתונות הצבורית על תחבורה בישראל. אם נאמר בעיתון סימן שזה נכון. שטויות! הרבה עתונאים פשוט לא יודעים או מתמצאים בנושא שהם כותבים עליו, וכדאי לא להתייחס יותר מדי ברצינות למה שהם כותבים. בכל מקרה אני זז לקו 159- היום הוא היום האחרון וחבל שאם לא פה. התקשורת ההמונית מקדישה המון מקום לסיקור ואלפי אנשים צפויים לראות ת השיירה של האוטו האחרון מ Marble ARCH ב 1215. Yoram in London
יורם, יורם...
גם אני עצוב...וזכיתי לנסוע גם ברכב שקדם לרוטמסטר, הליילנד RT. אבל מה לעשות, אכן הרכב פחות בטיחותי ויותר מזהם ובעיקר, יורם, לא מותאם לנכים. גם הדלת הפתוחה, עם כל האופי שלה, היא לא בטיחותית בעליל. אני הייתי פונה למעצבים שיתכננו רוטמסטר חדש עם אותו קו עיצוב "רטרו"..
 

ונפלון

New member
אני מסכים

יורם, יורם...
גם אני עצוב...וזכיתי לנסוע גם ברכב שקדם לרוטמסטר, הליילנד RT. אבל מה לעשות, אכן הרכב פחות בטיחותי ויותר מזהם ובעיקר, יורם, לא מותאם לנכים. גם הדלת הפתוחה, עם כל האופי שלה, היא לא בטיחותית בעליל. אני הייתי פונה למעצבים שיתכננו רוטמסטר חדש עם אותו קו עיצוב "רטרו"..
אני מסכים
מקומו של האוטובוס הזה הוא במוזיאון ולא ברחובות של סוף 2005. יש המון כלי תחבורה טובים שעובדים הרבה שנים, אבל יומם מגיע. המטוס החביב עלי 747-200, יצא משירות נוסעים לפני חודשיים אחרי שירות מסור באל-על משנת 1971. המטוסים האלה היו הסוסי עבודה של השמיים בארץ, והיו מטוסי הדגל של אל-על עד 1994, אבל הגיל עושה את שלו, ואי אפשר להתחרות במטוסים מודרניים ברמת השירות והנוחות, כך גם באטובוסים. וכו שאמרתי, אם הבריטים לא היו כל כך שמרנים האוטובוסים האלה היו עפים איפהשהוא בתחילת שנות ה-80, והיום אף אחד כבר לא היה זוכר מהם, כך עוד 15 שנה אף אחד לא יזכור מה היו האוטובוסים האלה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה