אלכסיי מוקדון
New member
היןם בלונדון הורידו את האוטובוסים ק
היןם בלונדון הורידו את האוטובוסים ק
ומותיים
היןם בלונדון הורידו את האוטובוסים ק
ומותיים
זה לא מדויקהיןם בלונדון הורידו את האוטובוסים ק
ומותיים
כל כך הרבה שטויות בבת אחת!!זה לא מדויק
לא הורידו את האוטובוס קומותיים, הורידו רק את הדגם הישן של האוטובוס, זה שיש לו מאחורה פתח (לא דלת) שאפשר לעלות ולרדת בכל עת, וכרטיסן בנוסף לנהג. אכן חתיכת נוסטלגיה עברה מלונדון. אפשר להתחנחם בכך שראש העיר, קן לווינגסטון החליט שהם ישארו בעוד שני קווים על מנת לספק נוסטלגיה לתיירים ולמקומיים. יש לציין, שלמרות היופי (השנוי במחלוקת) שלהם וההיסטוריה העשירה שלהם, אם הבריטים לא היו כל כך שמרנים הם מזמן היו עפים. האוטובוסים האלה הם לא בטיחותיים לחלוטין (הדלת שאפשר לעוף ממנה החוצה), מזהמים את האוויר, לא ממוזגים, לא נוחים לישיבה, רועשים ודורשים עוד עובד לכל אוטובוס (כרטיסן).
יורם, אם כל הכבוד לאהבה שלך ל-RM,כל כך הרבה שטויות בבת אחת!!
אני לא יודע מי אתה בדיוק ומהיכן אתה שואב את המידע שלך, אבל אין לך מושג על הנושא- לצערי הרב. קודם כל ה routemasters מסיימים לשרת בקו 159 מחר בצהריים בטקס מלא ובנוכחות אמצעי התקשורת. קו 159 הוא האחרון מהקוים הרגילים שהיה מופעל על ידיהם. Heritage routes 9 & 15 שמצריכים 10 routemasters נשארים. הסיבות שגרמו להוצאתם מהשרות: 1. מערכת מחירים חדשה והעובה ש בערך 90% מהנוסעים משתמשים בכרטיס יומי שבועי חדשי או שנתי. בסוף 2006 יהיה צריך לרכוש כרטיסים בודדים לפני שעולים לאוטו. אז לא צריך כרטיסן. 2. האוטובוסים יוצרו בין 1959-1968; למרות הפופולריות שלהם אצל הנוסעים אמינות תפעולית גבוהה וצריכת הדלק הכי נמוכה שיש הם פשוט הגיעו לסוף הדרך: יש גבול למספר השנים שכלי רכב יכול לשרת האמינות וביעילות. אין שום סוג של אוטובוס שאפילו מגיעים לרגליים של ה routemaster כשמדברים על אורך חיים. 3. אין יותר תאונות שבהם מוערבים הroutemasters בהשוואה לסוגי אוטובוסים אחרים. 4. Routemsters מזהמים אוויר הרבה פחוט מדברים מודרניים יותר והם צורכים פחוט דלק. 5. לאוטובוסים בלונדון אין מיזוג אויר. Yoram in London
ל JAy Zedיורם, אם כל הכבוד לאהבה שלך ל-RM,
אבל כשאני הייתי בלונדון ונסעתי באחד לא נהנתי מהנסיעה כלל. הם באמת לא נוחים ומרעישים. הם אכן אמינים להפליא, אבל זמנם עבר מזמן ומקומם בקווי תיירות, ששם נוחות הנסיעה משנית לחוויה. בדיוק באותה המידה שהליילנדים לא יאים לעבודת קו בארץ, למרות שיכלו לעבוד עוד הרבה שנים, ה-RM לא יאים לעבודת קו בלונדון.
שמע... ביחס לדניסים המרובעים הלוקיםל JAy Zed
אולי כתייר לא נהנתה מהנסיעה ב routemasters. אף אחד לא אומר שהם מושלמים ב 100%. אבל אם הייתה חי בלונדון -בשנים ששרתו צד בצד עם אוטובוסים מודרניים יותר- הייתה לומד להעריך את היתרונות שלהם, ואולי כנגד החסרונות המועטים שהם. העובדה היא שהם היו בשרות במשך יותר שנים מאשר הרבה מכונות יותר חדשות ; הם שרדו כי הם היו פופולרים אמינים ואהודים על ידי מי שהשתמש בהם ועבד איתם כל יום. אמנם הגיע הזמן להוציא אותם מהשרות, כי אחרי ממוצע של 40 שנות שרות לא ניתן להמשיך איתם יותר מדי זמן, והטכנולוגיה ושיטות הכירטוס המתקדמות פשוט התקדמו יותר מדי . Yoram in London
לא כל כך סטרת את מה שאמרתיכל כך הרבה שטויות בבת אחת!!
אני לא יודע מי אתה בדיוק ומהיכן אתה שואב את המידע שלך, אבל אין לך מושג על הנושא- לצערי הרב. קודם כל ה routemasters מסיימים לשרת בקו 159 מחר בצהריים בטקס מלא ובנוכחות אמצעי התקשורת. קו 159 הוא האחרון מהקוים הרגילים שהיה מופעל על ידיהם. Heritage routes 9 & 15 שמצריכים 10 routemasters נשארים. הסיבות שגרמו להוצאתם מהשרות: 1. מערכת מחירים חדשה והעובה ש בערך 90% מהנוסעים משתמשים בכרטיס יומי שבועי חדשי או שנתי. בסוף 2006 יהיה צריך לרכוש כרטיסים בודדים לפני שעולים לאוטו. אז לא צריך כרטיסן. 2. האוטובוסים יוצרו בין 1959-1968; למרות הפופולריות שלהם אצל הנוסעים אמינות תפעולית גבוהה וצריכת הדלק הכי נמוכה שיש הם פשוט הגיעו לסוף הדרך: יש גבול למספר השנים שכלי רכב יכול לשרת האמינות וביעילות. אין שום סוג של אוטובוס שאפילו מגיעים לרגליים של ה routemaster כשמדברים על אורך חיים. 3. אין יותר תאונות שבהם מוערבים הroutemasters בהשוואה לסוגי אוטובוסים אחרים. 4. Routemsters מזהמים אוויר הרבה פחוט מדברים מודרניים יותר והם צורכים פחוט דלק. 5. לאוטובוסים בלונדון אין מיזוג אויר. Yoram in London
אל תאמין לכל מה שאתה רואה בטלוזיהלא כל כך סטרת את מה שאמרתי
את המידע שלי שאבתי מהכתבה ששודרה היום בחדשות ערץ 2. האם חברת החדשות הכי נצפית בארץ היא מספיק אמינה בשבילך? אני אמרתי שלא צריך כרטיסן יותר, וגם אתה אמרת את זה - אז למה אתה אומר שאין לי מושג. לא יודע מה איתך, לנסוע באוטובוס שיותר מבוגר מאמא שלי לא עושה לי את זה. עם כל הכבוד לנוסטלגיה, שאני ממהר ורוצה להגיע במהירות ובנוחות אני מעדיף לנסוע באוטובוס שלא יוצר שאיזנאואר עוד היה נשיא. ברור שאוטובוסים רבים יכולים לסחוב מעבר ל 10-15 שנה שמצופים מהם, אבל רמת השירותים בעולם עלתה ואתה לא יכול לצפות לנסוע בענתיקה. אני בטוח שאם אל-על יתנו לך לטוס במטוס בן 35, שמתוחזק הכי טוב בעולם, אתה תעדיף מטוס חדש. אני לא יודע מאיפה הבאת את זה שהם צורכים פחות דלק ומזהמים פחות, זה פשוט לא נכון. תקני הדלק והזיהום באנגליה שונו להחריד מאז שנות ה-60, וברור שהם לא עומדים בתקני יור 3 ו-4 הקיימים היום.
ובנוסף: כמה עשרות אוטובוסים מדגםאל תאמין לכל מה שאתה רואה בטלוזיה
טעות ביידך שאתה מאמין לכל מה שאתה שומע בטלווזיה או קורא בעיתון ירוד . אני מציע שתלמד קצת על נושא התחבורה בלונדון לפני שאתה מביע דיעה כל כך נחרצת. יורם- תושב לונדון מאז 1985 ופעיל באגודת חובבי האוטובוסים LOTS.
בכל מקרה מגיע להם כל הכבודכל כך הרבה שטויות בבת אחת!!
אני לא יודע מי אתה בדיוק ומהיכן אתה שואב את המידע שלך, אבל אין לך מושג על הנושא- לצערי הרב. קודם כל ה routemasters מסיימים לשרת בקו 159 מחר בצהריים בטקס מלא ובנוכחות אמצעי התקשורת. קו 159 הוא האחרון מהקוים הרגילים שהיה מופעל על ידיהם. Heritage routes 9 & 15 שמצריכים 10 routemasters נשארים. הסיבות שגרמו להוצאתם מהשרות: 1. מערכת מחירים חדשה והעובה ש בערך 90% מהנוסעים משתמשים בכרטיס יומי שבועי חדשי או שנתי. בסוף 2006 יהיה צריך לרכוש כרטיסים בודדים לפני שעולים לאוטו. אז לא צריך כרטיסן. 2. האוטובוסים יוצרו בין 1959-1968; למרות הפופולריות שלהם אצל הנוסעים אמינות תפעולית גבוהה וצריכת הדלק הכי נמוכה שיש הם פשוט הגיעו לסוף הדרך: יש גבול למספר השנים שכלי רכב יכול לשרת האמינות וביעילות. אין שום סוג של אוטובוס שאפילו מגיעים לרגליים של ה routemaster כשמדברים על אורך חיים. 3. אין יותר תאונות שבהם מוערבים הroutemasters בהשוואה לסוגי אוטובוסים אחרים. 4. Routemsters מזהמים אוויר הרבה פחוט מדברים מודרניים יותר והם צורכים פחוט דלק. 5. לאוטובוסים בלונדון אין מיזוג אויר. Yoram in London
הלוואי!בכל מקרה מגיע להם כל הכבוד
אני מצדיע לדגם האוטובוס שהצליח להחזיק כל השנים האלה ושכמה דורות של אוטובוסים התחילו אחריו וסיימו לפניו (באנגלית - outlived). לצערי בפעם היחידה שהייתי בלונדון בשנת 1998 לא יצא לי לנסוע בדגם RM, ואז גם לא ידעתי שיש הבדל בינו לכל שאר האוטובוסים בעלי קומתיים (למעט העובדה שהם ישנים יותר). ואני מניח שאם כל כך הרבה שנים הדגם הזה שירת בלונדון עד כדי כך שהפך לסמל, זה אומר הכל על האמינות שלו. ובנימה מבודחת - אני רק חושב מה היה קורה אם ה-SL היה משרת בתל אביב תקופה כזו ארוכה, ואח"כ היו הופכים את קו 4 או קו 5 לקו מורשת כזה.... דווקא נשמע לי רעיון מעולה![]()
![]()
לפני למעלה מעשור הייתי בלונדוןהלוואי!
חס וחלילה!!!בכל מקרה מגיע להם כל הכבוד
אני מצדיע לדגם האוטובוס שהצליח להחזיק כל השנים האלה ושכמה דורות של אוטובוסים התחילו אחריו וסיימו לפניו (באנגלית - outlived). לצערי בפעם היחידה שהייתי בלונדון בשנת 1998 לא יצא לי לנסוע בדגם RM, ואז גם לא ידעתי שיש הבדל בינו לכל שאר האוטובוסים בעלי קומתיים (למעט העובדה שהם ישנים יותר). ואני מניח שאם כל כך הרבה שנים הדגם הזה שירת בלונדון עד כדי כך שהפך לסמל, זה אומר הכל על האמינות שלו. ובנימה מבודחת - אני רק חושב מה היה קורה אם ה-SL היה משרת בתל אביב תקופה כזו ארוכה, ואח"כ היו הופכים את קו 4 או קו 5 לקו מורשת כזה.... דווקא נשמע לי רעיון מעולה![]()
![]()
כל כך הרבה שטויות בבת אחת!!
אני לא יודע מי אתה בדיוק ומהיכן אתה שואב את המידע שלך, אבל אין לך מושג על הנושא- לצערי הרב. קודם כל ה routemasters מסיימים לשרת בקו 159 מחר בצהריים בטקס מלא ובנוכחות אמצעי התקשורת. קו 159 הוא האחרון מהקוים הרגילים שהיה מופעל על ידיהם. Heritage routes 9 & 15 שמצריכים 10 routemasters נשארים. הסיבות שגרמו להוצאתם מהשרות: 1. מערכת מחירים חדשה והעובה ש בערך 90% מהנוסעים משתמשים בכרטיס יומי שבועי חדשי או שנתי. בסוף 2006 יהיה צריך לרכוש כרטיסים בודדים לפני שעולים לאוטו. אז לא צריך כרטיסן. 2. האוטובוסים יוצרו בין 1959-1968; למרות הפופולריות שלהם אצל הנוסעים אמינות תפעולית גבוהה וצריכת הדלק הכי נמוכה שיש הם פשוט הגיעו לסוף הדרך: יש גבול למספר השנים שכלי רכב יכול לשרת האמינות וביעילות. אין שום סוג של אוטובוס שאפילו מגיעים לרגליים של ה routemaster כשמדברים על אורך חיים. 3. אין יותר תאונות שבהם מוערבים הroutemasters בהשוואה לסוגי אוטובוסים אחרים. 4. Routemsters מזהמים אוויר הרבה פחוט מדברים מודרניים יותר והם צורכים פחוט דלק. 5. לאוטובוסים בלונדון אין מיזוג אויר. Yoram in London
יורם לא להתרגזכל כך הרבה שטויות בבת אחת!!
אני לא יודע מי אתה בדיוק ומהיכן אתה שואב את המידע שלך, אבל אין לך מושג על הנושא- לצערי הרב. קודם כל ה routemasters מסיימים לשרת בקו 159 מחר בצהריים בטקס מלא ובנוכחות אמצעי התקשורת. קו 159 הוא האחרון מהקוים הרגילים שהיה מופעל על ידיהם. Heritage routes 9 & 15 שמצריכים 10 routemasters נשארים. הסיבות שגרמו להוצאתם מהשרות: 1. מערכת מחירים חדשה והעובה ש בערך 90% מהנוסעים משתמשים בכרטיס יומי שבועי חדשי או שנתי. בסוף 2006 יהיה צריך לרכוש כרטיסים בודדים לפני שעולים לאוטו. אז לא צריך כרטיסן. 2. האוטובוסים יוצרו בין 1959-1968; למרות הפופולריות שלהם אצל הנוסעים אמינות תפעולית גבוהה וצריכת הדלק הכי נמוכה שיש הם פשוט הגיעו לסוף הדרך: יש גבול למספר השנים שכלי רכב יכול לשרת האמינות וביעילות. אין שום סוג של אוטובוס שאפילו מגיעים לרגליים של ה routemaster כשמדברים על אורך חיים. 3. אין יותר תאונות שבהם מוערבים הroutemasters בהשוואה לסוגי אוטובוסים אחרים. 4. Routemsters מזהמים אוויר הרבה פחוט מדברים מודרניים יותר והם צורכים פחוט דלק. 5. לאוטובוסים בלונדון אין מיזוג אויר. Yoram in London
קן ליוינגסטון זה המקור שלך?!יורם לא להתרגז
כולנו יודעים שהאוטובוסים בלונדון הם בציפור נפשך, אבל אנחנו גם קוראים קצת עיתונים... לטוב ולרע.
לא להאמין למה שקוראים בעיתון!יורם לא להתרגז
כולנו יודעים שהאוטובוסים בלונדון הם בציפור נפשך, אבל אנחנו גם קוראים קצת עיתונים... לטוב ולרע.
מה כתובלא להאמין למה שקוראים בעיתון!
אני לא מתרגז! מה שכתוב בעיתון נכתב על ידי עתונאי עצלן שפשוט הסתמך על ההודעה לעיתונות של Transport for London ועיבד את החומר - כולל התמונה- ושפך החוצה את התוצאה. Transport for London הוא אירגן מאוד פוליטי, ולכן צריך להתייחס בחשדנות למה שהם אומרים- בדיוק באותה מידה כמו מה שפוליטקאים אומרים. ראש ממשלת בריטניה ידוע בשם spin Master ואף אחד שחי כאן לא מאמין ב 100% למה שהוא אומר. אני רואה שיותר מדי אנשים בפורום קופצים על מאמרים בעיתונות הצבורית על תחבורה בישראל. אם נאמר בעיתון סימן שזה נכון. שטויות! הרבה עתונאים פשוט לא יודעים או מתמצאים בנושא שהם כותבים עליו, וכדאי לא להתייחס יותר מדי ברצינות למה שהם כותבים. בכל מקרה אני זז לקו 159- היום הוא היום האחרון וחבל שאם לא פה. התקשורת ההמונית מקדישה המון מקום לסיקור ואלפי אנשים צפויים לראות ת השיירה של האוטו האחרון מ Marble ARCH ב 1215. Yoram in London
יורם, יורם...לא להאמין למה שקוראים בעיתון!
אני לא מתרגז! מה שכתוב בעיתון נכתב על ידי עתונאי עצלן שפשוט הסתמך על ההודעה לעיתונות של Transport for London ועיבד את החומר - כולל התמונה- ושפך החוצה את התוצאה. Transport for London הוא אירגן מאוד פוליטי, ולכן צריך להתייחס בחשדנות למה שהם אומרים- בדיוק באותה מידה כמו מה שפוליטקאים אומרים. ראש ממשלת בריטניה ידוע בשם spin Master ואף אחד שחי כאן לא מאמין ב 100% למה שהוא אומר. אני רואה שיותר מדי אנשים בפורום קופצים על מאמרים בעיתונות הצבורית על תחבורה בישראל. אם נאמר בעיתון סימן שזה נכון. שטויות! הרבה עתונאים פשוט לא יודעים או מתמצאים בנושא שהם כותבים עליו, וכדאי לא להתייחס יותר מדי ברצינות למה שהם כותבים. בכל מקרה אני זז לקו 159- היום הוא היום האחרון וחבל שאם לא פה. התקשורת ההמונית מקדישה המון מקום לסיקור ואלפי אנשים צפויים לראות ת השיירה של האוטו האחרון מ Marble ARCH ב 1215. Yoram in London
אני מסכיםיורם, יורם...
גם אני עצוב...וזכיתי לנסוע גם ברכב שקדם לרוטמסטר, הליילנד RT. אבל מה לעשות, אכן הרכב פחות בטיחותי ויותר מזהם ובעיקר, יורם, לא מותאם לנכים. גם הדלת הפתוחה, עם כל האופי שלה, היא לא בטיחותית בעליל. אני הייתי פונה למעצבים שיתכננו רוטמסטר חדש עם אותו קו עיצוב "רטרו"..
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.