הימור – מה יהיה קודם

Henry0

Well-known member
אירן לא צריכה לפוצץ כלום
היא צריכה להצהיר שהיא בנתה מתקן גרעיני
והכל נגמר
אל תשכח מי נשיא ארה"ב.
איום רציני יכול לעבוד רק על אדם רציני.

לאיראן מספיק להזמין קבוצה מצפון קוראה,
הם יפוצצו מתקן גרעיני באחד ממידברות איראן,
וכל המלחמה תקבל תפנית קיצונית.
 

lemner40

Well-known member
אל תשכח מי נשיא ארה"ב.
איום רציני יכול לעבוד רק על אדם רציני.

לאיראן מספיק להזמין קבוצה מצפון קוראה,
הם יפוצצו מתקן גרעיני באחד ממידברות איראן,
וכל המלחמה תקבל תפנית קיצונית.
וזה יהיה הסוף של ישראל
אירן תודיע, אם ישראל תתקוף את לבנון , עזה / אחר
הם ירו 2000 טילים על ישראל
וחלקם יהיו גרעינים.
 

Harrington

Well-known member
מנהל
אירן לא צריכה לפוצץ כלום
היא צריכה להצהיר שהיא בנתה מתקן גרעיני
והכל נגמר
מעבר לכך שכנראה ייקח לה זמן רב לעשות זאת לאחר שישראל וארה"ב חיסלו את מערך הפרויקט הנוכחי שהיה לה בענין, למדנו בשנים האחרונות שאין צורך בהצהרות אירניות מיוחדות. מסתבר, ברוך ה', שהמודיעין שלנו יודע לא פחות טוב מהם מה הם עושים בתחום הזה ואחרים :cool:.
 

Henry0

Well-known member
מעבר לכך שכנראה ייקח לה זמן רב לעשות זאת לאחר שישראל וארה"ב חיסלו את מערך הפרויקט הנוכחי שהיה לה בענין, למדנו בשנים האחרונות שאין צורך בהצהרות אירניות מיוחדות. מסתבר, ברוך ה', שהמודיעין שלנו יודע לא פחות טוב מהם מה הם עושים בתחום הזה ואחרים :cool:.
אכן המודיעין יודע הכל,
שההשיגונו את איראן לתקופת האבן.
שלקחה כמה חודשים.

כדאי שתלמד
המודיעין תמיד יודע מה שהוא יודע,
המודיעין לא יודע, מה שהוא לא יודע.

קבוצה קטנה מפקיסטאן, או צפון קוראה,
שתבוא על מיכל קטנטן (1 ק"ג אוראניום, במיכל השוקל כ- 20 ק"ג)
ועם מערכת הקפית של חומרי נפץ, במשקל כולל של בערך 100 ק"ג,
ותתחיל תגובת שרשרת גרעינית.

זה אמנם יקח זמן עד הפיצוץ,
כמה מיליוניות השניה.
אפילו יותר מהר מהמהירות שבה טראמפ משנה את דעתו.
 

Harrington

Well-known member
מנהל
כדאי שתלמד
המודיעין תמיד יודע מה שהוא יודע,
המודיעין לא יודע, מה שהוא לא יודע.
חושב? איזה קטע. זה כמו לגלות לעולם שיום חמישי כעת :). תכל'ס, המודיעין כאמור הראה שהוא יודע על פרויקט הגרעין האירני בדיוק את מה שהוא צריך לדעת כדי לפגוע בו. אגב זה כמובן לא חדש. ישראל פועלת נגד פרויקט הגרעין העירני כבר למעלה מ15 שנה. גם גילויי מודיעין היו בדרך, שאירן לא ציפתה להם. אבל היי, העיקר שאתה "מלמד" משהו ;-).
קבוצה קטנה מפקיסטאן, או צפון קוראה,
שתבוא על מיכל קטנטן (1 ק"ג אוראניום, במיכל השוקל כ- 20 ק"ג)
ועם מערכת הקפית של חומרי נפץ, במשקל כולל של בערך 100 ק"ג,
ותתחיל תגובת שרשרת גרעינית.

זה אמנם יקח זמן עד הפיצוץ,
כמה מיליוניות השניה.
אפילו יותר מהר מהמהירות שבה טראמפ משנה את דעתו.
אשריך על הצעת רעיונות לאירן כיצד לפגוע בישראל. סומך עליהם שיש להם אנשים מספיק חכמים כדי לחשוב על זה לבד. סומך עלינו שיש לנו אנשים מספיק חכמים שיודעים שבאירן יש אנשים מספיק חכמים ועל כן עוקבים גם אחרי המסלולים האלה.

כך או אחרת, המציאות היא כאמור מעלה, שהמודיעין הישראלי/אמריקאי ידע בדיוק היכן וכיצד לפעול כדי להשמיד את פרויקט הגרעין האירני. לא סתרת זאת בשום מקום, על אף שבהחלט "לימדת" את הקוראים דבר או שניים (ספק אם זה היה מה שבאת ללמד, אבל העיקר הכוונה).
 

Henry0

Well-known member
חושב? איזה קטע. זה כמו לגלות לעולם שיום חמישי כעת :). תכל'ס, המודיעין כאמור הראה שהוא יודע על פרויקט הגרעין האירני בדיוק את מה שהוא צריך לדעת כדי לפגוע בו. אגב זה כמובן לא חדש. ישראל פועלת נגד פרויקט הגרעין העירני כבר למעלה מ15 שנה. גם גילויי מודיעין היו בדרך, שאירן לא ציפתה להם. אבל היי, העיקר שאתה "מלמד" משהו ;-).

אשריך על הצעת רעיונות לאירן כיצד לפגוע בישראל. סומך עליהם שיש להם אנשים מספיק חכמים כדי לחשוב על זה לבד. סומך עלינו שיש לנו אנשים מספיק חכמים שיודעים שבאירן יש אנשים מספיק חכמים ועל כן עוקבים גם אחרי המסלולים האלה.

כך או אחרת, המציאות היא כאמור מעלה, שהמודיעין הישראלי/אמריקאי ידע בדיוק היכן וכיצד לפעול כדי להשמיד את פרויקט הגרעין האירני. לא סתרת זאת בשום מקום, על אף שבהחלט "לימדת" את הקוראים דבר או שניים (ספק אם זה היה מה שבאת ללמד, אבל העיקר הכוונה).
מרחן בלתי נילאה
 
למעלה