הימורי הגרלת צ`מפיונס וליגה אירופית

תום116

New member
ונגר לא שלל את גאלאס עדיין

הוא שלל אותו למחר ולברמינגהאם בשבוע הבא, לא דיבר עדיין על ליגת האלופות. גם איתו כמובן שההגנה שלנו מספיק פגיעה, אבל עם סול באמת שאין על מה לדבר...איום ונורא. חייבים שגאלאס יחזור, חד וחלק. קלישי במגמת שיפור גדולה מאוד במשחקים האחרונים, באתגרים שהיו לו בעבר מול שחקנים גדולים הוא עמד יפה. כמובן שכמו כל שחקן הגנה שקיים היום בעולם, גם הוא ייצטרך עזרה מול הגמד, אבל אני מאמין שהבעיה שאם לא ממסי אז יש להם מספיק כלים אחרים. נצטרך הופעות שיא שלנו בשביל לעבור.
 

Xavies6

New member
למרות הכשלון המובהק נגד הגדולות בEPL

העונה אתם קבוצת פרמייר ליג מצוינת, ועדיין במאבק האליפות, אל תשכח זאת. יש לארסנל שחקנים אתלטים נהדרים - לברצלונה יש הגנה טובה, אבל ההגנה הטובה ביותר של ברצלונה היא ההתקפה, וכאן יש לארסנל הרבה מאוד להציע. אני מאמין בקבוצה שאני אוהד, אבל אני מאמין שזה יהיה נורא קשה נגד ארסנל בכל זאת.
 

borat1

New member
ברצלונה תעשה בק טו בק..

לא רואה את ארסנל עם הקישור האחורי החלש שלה מדגדגת את בארסה ואינטר היא קבוצה חלשה מנטלית באירופה שסביר להניח תעשה שוב במכנסיים. למנצ'סטר יהיה קל נגד באיירן וממש לא פשוט מול בורדו (במידה והם יעשו את המצופה מהם מול ליון). בורדו קבוצה מארוגנת וחזקה ואני לא אפול מהכיסה הם אם יגיעו לגמר במיוחד שמנצ'סטר השנה היא קבוצה הרבה פחות טובה מהשנתיים האחרונות ויש לבורדו סיכוי (הרבה יותר משל ליון,למשל) להפתיע את מנצ'סטר.
 

Xavies6

New member
פקטור חשוב במפגש ארסנל - ברצלונה.

בדיוק כמו חצי הגמר של העונה שעברה, והמשחק הגורלי העונה מול אינטר, הגומלין ברבע הגמר נגד ארסנל הולך להתערבב לנו עם הסופרקלאסיקו. לברצלונה מצפים חיים קשים מאוד בקרוב, משחקים לא פשוטים בכלל. ברצלונה כבר עמדה במצבים כאלה בעבר, כמובן שלא תמיד זה ישא פרי, אבל אני מקווה שהמשחק הראשון יעבור עלינו בשלום רב. פברגאס - ברצלונה, הנרי - ארסנל, ארשבין - הקבוצה אליה היה קרוב לפני ארסנל (צ'יקי האדיוט)... יהיה מ-ר-ת-ק, והכי כיף בהגרלה הזאת? אין מפסידים.
 

תום116

New member
בהנחה

שלא תיהיה התפרקות סטייל ההתפרקויות האחרונות שהיו לנו מול צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד(ספיגת שער מכלום, יציאה קדימה כמו משוגעים ועקיצה ממתפרצות), יהיה משחק עם קצב מסחרר באמיריות, אני בטוח. אני מקווה שהנרי לא ייפתח, סטנדינג גוביישן כמחליף זה מספיק טוב. קום און ארסנל, אני כבר מתרגש, אבל יש לנו עוד שני משחקים לא פחות חשובים בליגה לפני כן...
 

תום116

New member
אני יותר מחכה לאדבאיור ולשריקות בוז האדירות

שהוא הולך לקבל. לא פחות מקאשלי, לדעתי
 

Sir Terry Wogan

New member
כן, אבל מה שיהיה הכי מעניין

וייתן אפקט יותר גדול מאשר נגד קשלי, זו העובדה שלעומת אדבאיור שיחטוף שריקות בוז אדירות (ואני מקווה שלא יותר מזה ושהכל יישאר ברמה הספורטיבית, כי באיסטלנדס בתחילת השנה זה לא היה ככה), פטריק ויירה וגם קולו טורה יזכו לקבלת פנים מאוד אוהדת מאיתנו. הניגוד הזה יהיה הכי בולט. על כל פנים, יש לנו קודם את הנרי על הראש (ועוד לפני כן, את מאט אפסון). למרות שהיה נחמד יותר לקבל את חלב ולהמן
 

Xavies6

New member
חחח... אפסון ../images/Emo3.gif

"הגיבור מת'יו אפסון חוזר הביתה.." כמה חבל שקולו לא נשאר, הייתי רוצה לראות מאבק אחים מרתק במפגש.
 

ThEgReEnKiNg

New member
באמת כמה חבל שהוא לא נשאר

לא היינו צריכים לסבול את סילבסטרה וסול טמבל.
 

Sir Terry Wogan

New member
זה נכון. אבל גם קולו כבר לא מה שהיה

ונגר היה צריך להביא בלם נוסף מלבד ורמאלן ולא עשה את זה.
 

ThEgReEnKiNg

New member
בסדר גם גאלאס לא.

אני לא אשקר , אף פעם לא אהבתי את ההחלטה להשאיר את הבכיין(גאלאס) מאשר את קולו , תמיד חשבתי שזה שגוי ואני עדיין חושב ככה.
 

Sir Terry Wogan

New member
למנצ'סטר יונייטד יש את צ'לסי

בין שני המשחקים נגד באיירן (פתאום ההדחה של צ'לסי מהצ'מפיונס ליג נראית כמו סוג של יתרון). ולנו יש את טוטנהאם ארבעה ימים אחרי קאמפ נואו (אלא אם כן הם יעלו לחצי גמר הגביע, ואז המשחק יידחה בארבעה ימים נוספים). מתי יוצא הקלאסיקו?
 

תום116

New member
4 ימים לאחר הגומלין

כך שמבחינתנו זה לא ממש רלוונטי, מבחינת ריאל מדריד, זה יתרון ללא ספק. מצד אחד אני בהחלט לא אהיה מרוצה לראות שוב את החלאות בוומבלי, מצד שני הייתי מאוד שמח במצב עכשיו אם המשחק היה נדחה. מה שיהיה יהיה...לפחות דבר אחד טוב בטוח יהיה.
 

Xavies6

New member
11 לאפריל

עדיין לא הבנתי אם זה יסתבך עם יום השואה.... אבל יש לנו עוד משחק חוץ נגד מיורקה - קבוצה ביתית מדהימה העונה, ומשחק החוץ אחריו יהיה נגד מדריד. בין לבין יש נגד קבוצות עקשניות כמו אוססונה ובילבאו, והקלאסיקו אמור להיות ממש אחרי הגומלין, כאשר הגומלין הוא ב6 לאפריל. זה אומר שהמשחק הראשון יהיה ב30 ולא ב31, עכשיו גם קלטתי..
 

king for a day1

New member
חשבתי שיהיה אינטר ברצלונה בגמר

אבל כנראה שהם ייפגשו בחצי. חבל ששתי הצרפתיות משחקות אחת עם השנייה, קיוויתי לראות את שתיהן עולות. נראה לי שזה הולך להיות חצי גמר ראשון מזה הרבה זמן ללא אנגליות. מכאן והלאה זה יהיה כך: ברסה - אינטר בורדו - באיירן ואינטר בורדו בגמר.
 

itzikon5352106

New member
למה אתה חושב שבאיירן תדיח את יוניטד?

יוניטד כרגע בעיניי הקבוצה הכי טובה באירופה ולא נראה לי שבאיירן תעצור אותה.... ישר אחרי ההגרלה נזכרתי בגמר מ-99 בקאמפ נואו אח אפשא לשכוח את הגמר הבלתי נשכח ההוא שאף אחד לא האמין שבדקה ה-90 מנצ'סטר תחטוף את הגביע מבאיירן לגבי בארסה-ארסנל ארסנל מסוגלת לעקוץ את ברצלונה היא אמנם פחות טובה ממנה אבל היא קבוצה לוחמנית עם שחקנים מוכשרים.... גמר 2006-בארסה-ארסנל: http://www.youtube.com/watch?v=Lt-VP_VA_OQ&feature=related גמר 99-מנצ'סטר-באיירן http://www.youtube.com/watch?v=3Mf8SC_UASg&feature=related
 
למעלה