הימורי הגרלת צ`מפיונס וליגה אירופית

somone141

New member
מהפה שלך לאלוהים

להגריל את צסק"א בהגרלה כזו עם 4 אימפריות מפחידות זה כמו לזכות בלוטו. המון, המון מזל צריך, משו שלא היה לאינטר מאז שאני זוכר את עצמי אוהד אותה, בעיקר בשנים האחרונות. פורצה אינטר!!!!!! פורצה רגאצי!!!
 
הימורי ליגה אירופית שלי

ליברפול-בנפיקה.פולאהם-המבורג.ליאז`-וולפסבורג.אתלטיקו-ולנסיה.
 

EizoTop

New member
../images/Emo13.gif

בארסה - בורדו אינטר - יונטייד צסק"א - ליון ארסנל - באיירן
 

שומו

New member
נראה באמת

אולימפיק ליון-אינטרנאציונאלה מילאנו ארסנל-באיירן בורדו-ברצלונה מוסקבה-מנצ'סטר וליון תזכה בסוף. אתלטיקו מדריד-בנפיקה ליסבון האמבורגר- וולפסבורג ולנסיה-ליברפול סטאנדארד לייג'-פולהאם וליברפול תנצח בגמר לייג'. מישהו יודע האם מגרילים גם את חצאי-הגמר
 

somone141

New member
../images/Emo140.gif

אל תרתח אדון עזריאל, אל תרתח. במצבה הנוכחי של הליגה שלנו, עומדים לאבד נציגה לטובת הגרמנים באלופות אם לא ידעת, אני בטוח שאתה מחזיק לנו אצבעות. זו הגרלה פנטסטית!! כשיצא השם של ברצלונה צעקתי 'יששששש', כי הבנתי שנקבל את צסק"א.. איזו הקלה, איזה אושר, איזה כיףףףףףףףף. תראו, אין טיפת זלזול לצסק"א, אבל הברירה הייתה לקבל את יונייטד, באיירן, ארסנל וברצלונה - שאלו הגרלות (עם ארסנל ובאיירן היינו יכולים להתמודד) איומות בהתחשב במצבנו המנטאלי באירופה. שנעבור עוד מכשול ונגיע לחצי, אז לשחקנים יהיו הביטחון והאמונה שהם יכולים לקחת את ליגת האלופות, ולכן עוד העפלה תעשה המון בצד הפסיכולוגי. מקווה שאטו ימשיך בכושר הטוב בליגה, ויגיע חדדדד לאלופות. אנחנו כ"כ זקוקים לו, כ"כ. פאנדב ומיליטו, עם כל הערכה שלי אליהם, לא קרובים אליו מבחינת הווינריות ויכולת משחק כללית, לאו דווקא כיבוש שערים. סניידר, אטו וההגנה הם המפתח. לא יכול לחכות כבר!!!!! פורצה רגאצי!! מרדה מילאן!!
 

EizoTop

New member
חחחח ../images/Emo140.gif

תשמע אני אוהב את הליגה האיטלקית, וחשובה לי ההצלחה של האיטלקיות באירופה , במיוחד שכל הנציגות כבר המון שנים לא מצליחות להתרומם.. אבל לקוות שאנטר ינצחו..זה חזון אחרית הימים... מקסימום תגיעו לגמר ותפסידו בפנדלים, לא יפריע לי
 

somone141

New member
באמת תודה רבה

להגיע לגמר ולהפסיד בפנדלים?! מעדיף לקבור ת'עצמי חי.
קח עוד פרח אולי תתרכך עוד קצת
 

barakbl

New member
דרכה של יונייטד לגמר סלולה

לעומת זאת הכל פתוח בין ארסנל וברצלונה (לעזאזל רציתי את זה בתור גמר), והמנצחת בין שתיהן תאכל מרורים ממוריניו. לדעתי בראיה של הדרך לגמר יונייטד במצב הכי טוב. כמובן שהדרך לחצי הגמר הכי נוחה מבחינת אינטר.
 

ThEgReEnKiNg

New member
ארסנל-ברצלונה

יהיה טוב , סביר להניח שברצלונה תעבור בסוף. אבל יהיה משחקים מעניינים נקווה שארסנל לא תתפרק. רק אני לא יכול לחכות לחזרה של הנרי לאמריות? יהיה מחשמל. הדרך של יונייטד לא סלולה ולא נעליים , מספיק להשתחצן. באיירן קבוצה מעולה בכושר טוב והם לא פרייארים. ולזלזל בבורדו וליון זה פלצני גם כן , שתי קבוצות מעולות. אז מה אם הן צרפתיות.
 

tanj

New member
ארסנל- בארסה. אוי איזה משחק!!

ללקק את האצבעות! שתי קבוצות טכניות,התקפיות עם שחקנים מרגשים. ניראה לי שבארסה תיקח, אבל אם פאברגאס משחק, יהיה מאוד מאוד מעניין! דרבי צרפתי- ליון ככל הניראה תיקח. ומנ' יונייטד נגד בייארן....הו הו הו איזה משחק. יונייטד פייבוריטית אבל תסמכו על באיירן שיתנו פייט ושום דבר לא סגור. צאסקה קבוצה חזקה אבל ככל הניראה אינטר עולה לחצי גמר.
 

Sir Terry Wogan

New member
תהיה חווית כדורגל, זה בטוח

וזה כבר טוב. זו הגרלה מדהימה וכל אירופה אמורה לדבר על המשחק הזה. נראה לי שהנרי ישחקן כאן תפקיד משני. החזרה של הנרי לגרוב תהיה במבט לאחור (בוא לא נשכח שהנרי בכלל לא שחקן הרכב בבארסה), החזרה של פברגאס לקאמפ נואו תהיה במבט לעתיד... יונייטד בדרך הבטוחה לגמר. באיירן קבוצה עם הגנה גרועה וכבר שנים שהיא עושה במכנסיים במעמדים האלה. ליון / בורדו יכולות לדגדג, לא יותר. אגב, הימור שלי - צסק"א הולכת למרר למוריניו את החיים.
 

Xavies6

New member
זהו

שהנרי הבין שהוא הפך להיות שחקן ספסל. ובמשחק וחצי האחרונים ששיחק הוא היה פנטסטי, זריז ומהיר בקבלת ההחלטות, מחייך ומפרגן ופחות מתוסכל. הוא המשיך עוד להחמיץ, אבל ההנרי הזה, כרגע, עולה על זלאטן של התקופה הארוכה (מאוד) האחרונה. ופפ כנראה באמת לא דופק חשבון - אני משוכנע שאם היכולות הללו תקבלנה המשך, גם מבחינת הנרי וגם מבחינת זלאטן, אל תופתע לראותו באמירויות פותח. בקשר להגרלה: כבר אוהדי הצלחות מחופשים לקטאלונים מדברים על הגרלה 'קלה', ועל שהבעייתיות היא שבחצי 'נקבל' את אינטר, עד שלפעמים אין בושה לדבר הזה שנקרא אוהד ברצלונה מפונק. הגרלה קשה מאוד עבורנו.. לא יודע איך אתה רואה את ההגרלה של ברצלונה מהצד שלך, אני לא רוצה שום קרב נגד קבוצה עם איזה ארשבין בתוכה. ארסנל קבוצה מאוד מסוכנת, ההגנה שלה היא לא 100 ורחוק מכך - אבל ההתקפה שלכם יכולה לעשות לנו בעיות במשקל טון. פצועים, לא פצועים, אתם אנגלים עבורנו, קבוצה ספרדית, לכל דבר [:
 

Sir Terry Wogan

New member
אני רואה את זה כהזדמנות

הזדמנות להוכיח מה אנחנו שווים נגד קבוצה מהטופ, שלשם שינוי, אין לנו איזו יריבות עתיקת יומין איתה (עם כל הכבוד לפיקנטריה). אנחנו מגיעים כאנדרדוג מובהק, לדעתי לברצלונה יש יותר מה להפסיד ולפחות מהצד, נראה שהלחץ על ברצלונה לעשות היסטוריה בליגת האלופות מתחיל לצבור תאוצה. אפשר להבין את "אוהדי ההצלחות שמחופשים לקטאלונים", כי הקבוצה שלנו בשנים האחרונות נופלת בדיוק במעמדים האלה, אנחנו לא קבוצה של גרזנים, אין לנו הגנת ברזל וברצלונה תוכל לשחק את המשחק הרגיל שלה נגדנו. כל זה זה כמובן לא אומר שאנחנו אבק. ברור שעל הנייר הסיכויים לרעתנו בגדול, אין לנו שוער והבלם שלנו לא מסוגל לרוץ אחרי יאן ונחור אוף הסלינק, אז איך הוא ירוץ אחרי מסי בכושר שיא באחד על אחד? אבל אני מקווה שהקבוצה תגיע במוד הנכון ותדע לתת 100 אחוז מעצמה ואז אולי נוכל להפתיע. אנחנו יותר טובים משטוטגרט, זה בטוח.
 
למעלה