הימורים מנומקים לארמגדון

hanaorb9999

New member
הימורים מנומקים לארמגדון ../images/Emo58.gif

אלוף WWE ג'ון סינה ואלוף WHC באטיסטה נגד בוקר טי ופינלי:
קרב אש - קיין נגד MVP:
קרב נסיעה אחרונה - טייקר נגד פינלי:
אליפות הזוגות של הסמאק - לונדון&קנדריק (א) נגד וויליאם ריגל ודייב טיילור:
אליפות ארה"ב - כריס בנואה (א) נגד צ'אבו:
אליפות קרוזרייט - גרגורי הולמס (א) נגד ג'ימי ויין יאנג:
מיז נגד בוגימן:
 
עוד PPV של WWE?

לא היו איזה שני PPV-ים ברצף לפני שבועיים או משהו? אני מרחם על אוהדי WWE, הם צריכים להוציא $558.60 לשנה רק כדי להיות מעודכנים מה קרה ב-PPV-ים.
 

BeN ShaDe

New member
זה היה ככה.

השבוע היה לנו את טורנינג פוינט של TNA. בשבוע שעבר היה לנו את דיסמבר טו דיסממבר של ECW. לפני שבועיים היה לנו את סדרת ההשרדות של WWE. לפני שלושה שבועות היה לנו את ג'נסיס של TNA. והשבוע יש לנו את זה. תזכירו לי לפתוח טופיק על זה אחרי ארמגדון.
 

hanaorb9999

New member
טוב אז שלי

באטיסטה וסינה מנצחים שלדעתי ישתמשו בקרב הזה אולי לתת לנו עוד ניצוץ לקרב סינה באטיסטה ברסלמניה.
צ'אבו מנצח בפסילה כי הWWE לא מחליפים שלוש חגורות באירוע
הולמס צריך להפסיד מתי שהוא וזה יכול להיות רעיון טוב לתת לגימי וואי יאנג לרוץ עם החגורה שמראה מה יש לבחור להציע. רע בכל מקרה לא יכול לצאת מזה
ריגל וטיילור יזכו באליפות הזוגות. כל דבר אחר יהיה בזבוז לזוג מאד מוכשר לדעתי (והגיע הזמן לקצת האבקות טכנית בWWE).
קיין מנצח את MVP בקרב אש, קיין לא עד כדי כך סמרטוט שהוא יסכים בקרב המיוחד שלו לעשות ג'וב לMVP
קנדי מנצח את טייקר בקרב נסיעה האחרונה, לקראת קרב ארון קבורה בראמבל שבוא טייקר יעלה השמיימה שוב.
מיז נגד בוגימן יגמר בלי הכרעה (ספירת 10 כפולה, פסילה כפולה, או אולי הקרב לא יתחיל בכלל).
 

BeN ShaDe

New member
הימורים לא מנומקים.

- ג'ון סינה ובטיסטה. - קיין. - אנדרטייקר. - וויליאם ריגל ודייב טיילור. - כריס בנואה . - גרגורי הולמס. - בוגימן. בהתחלה חשבתי שאני בכלל לא אשיג את ה-PPV והתוצאות שיהיו בכלל לא יהממו אותי , אבל בכל זאת אני אראה אותו בעיקר בגלל הלסט רייד והאינפרנו שאני מקווה שיהיה בהם כמה שיותר רגעי הולי שיט. מיז נגד בוגימן , הלמס נגד יאנג והמיינאבנט לא מעניינים והקרבות שנשארו על החגורות נשמעים טוב אבל לא אכפת לי מי ינצח בהם.
 

Evil Guy

New member
שלי:

סינה ובטיסטה קיין קנדי לונדון וקינדרק בנואה הלמס מיז
 

hirshfe

New member
שלי

לא מעניין לא מעניין לא מעניין לונדון וקינדראק צ'אבו ג'ימי יאן וואנג לא מעניין רק אותי ה-PPV הזה לא ממש מעניין?
 

borat1

New member
הימורים

באטיסטה וסינה ריגל וטיילור כריס בנואה אנדרטייקר MVP ואנג יאנג מיז
 

hanaorb9999

New member
יש ארבע קרבות מעניינים

הזוגות שלא על התואר, מיז נגד בוגי וקרב אש באמת קרבות שיצאו רע לא משנה מה יעשו איתם. אבל תסתכל על זה בצורה אחרת. סביר להניח שזה הפעם האחרונה שתראה קרב אש, כי קיין אמור לפרוש בקרוב.
 

תומר HBK

New member
מהמר

אלוף WWE ג'ון סינה ואלוף WHC באטיסטה נגד בוקר טי ופינלי: בטיסטה וסינה ינצחו בקרב מאוד משעמם וברור. קרב אש - קיין נגד MVP: קיין ינצח כי לא יתנו להפסיד כל הזמן. קרב נסיעה אחרונה - טייקר נגד קנדי:קנדי יקח אבל כמובן יהיה משהו בראמבל וטיקר ינצח. אליפות הזוגות של הסמאק - לונדון&קנדריק (א) נגד וויליאם ריגל ודייב טיילור:ריגל וטילור ינצחו זה יהיה לפי דעתי קרב מאוד טוב. אליפות ארה"ב - כריס בנואה (א) נגד צ'אבו:כריס בנואה ינצח אני מאמין שבפסיילה גם זה אמור ליהיות קרב טוב. אליפות קרוזרייט - גרגורי הולמס (א) נגד ג'ימי ויין יאנג:עוד קרב טוב שאני מצפה לו. יהיה אלוף חדש. מיז נגד בוגימן: בע........ בסה"כ: PPV משעמם אני לא יודע אם אני בכלל יראה אותו.
 

Tomerl050

New member
לא הימור אבל פנטזי

אני רוצה שבנואה יפסיד ידפוק איזה היל טרן או שיצתוות (שגיאת כתיב) עם בטיסטה באחת התכניות הקרובות והשני ידפוק היל טרן ויהיה פויד עד רסלמניה אני רוצה שוב לראות את בנואה אלוף
 
הימור

אלוף WWE ג'ון סינה ואלוף WHC באטיסטה יביסו את בוקר טי ופינלי,למה? פינלי יבגוד בבוקר קרב אש - קיין יביס את MVP למה? אין לי מושג ולא איכפת לי קרב נסיעה אחרונה - טייקר יביס את מיסטאאאאאאאאאאר קנדי.....קנדי,למה? כי קנדי לא מספיק חזק כדי לעשות לטייקר לסט רייד אליפות הזוגות של הסמאק - לונדון&קנדריק יפסידו לוויליאם ריגל ודייב טיילור, למה? כי ככה... אליפות ארה"ב - כריס בנואה יביס את צ'אבו,למה? כי אפ באנווה מפסיד עכשיו הוא הולך לTNA ב-2007 וWWE לא רוצים את זה אליפות קרוזרייט - גרגורי הולמס יביס את ג'ימי ויין יאנג,למה? אין לי מושג והקרב הזה הכי פחות מעניין אותי,חוץ מהקרב שמתחת לקרב הזה... מיז יפסיד לבוגימן, למה? כי בוגימן יפתח פיאסטת תולעים על הבטן של מיז ואז מי יודע מה יקרא...
 
הימורים בכללי ../images/Emo185.gif

למרות שכולכם חושבים כמה האירוע הזה יהיה גרוע,אני דווקא כן אשיג אותו ולא אקרא ספויילרים שלו.. המאיין איבנט והקרב של בוגימן נגד דה מיז (שבמילא יקח 5 דק',אם בכלל יהיה קרב) אלה הדברים שלא מעניינים ומיותרים בPPV הזה. קרב הזוגות יכול להיות מעולה ועם היל טרן בסוף של לונדון או קנדריק בכלל. הקרב משקל קל יכול להיות מעולה ואם אני רואה את יאנג עם החגורה בסוף זה ישמח אותי. הקרב אש והלסט רייד יכולים להיות טובים,אני לא מאמין שהם יהיו כ"כ גרועים,נקווה גם לאיזה הולי שיט באחד הקרבות אבל לא נראה לי שזה יקרה. והקרב של בנואה וצ'אבו יקבל יותר זמן מבSRS וזה תמיד טוב. אז הנה,חילקתי לכם בשני פסקאות את הטוב ואת הרע..הפסקה הראשונה שורה וקצת,הפסקה השלישית כמעט שלוש שורות..
 

pufpuf

New member
כבר?

לא הספקתי להגיד "קלי קלי" ויש עוד אירוע. לפחות האירועים מספקים את הסחורה, אז המספר הרב שלהם לא נורא! טוב, יאללה, בואו נהמר. סינה ובטיסטה - בוקר טי ופינלי רגע, אתם רציניים? זה מיין איבנט של פיי פר ויו? אם זה היה מיין איבנט של סמאקדאון הייתי חושב שזה מיין איבנט חלש, אז של פיי פר ויו? אנשים אמורים לשלם כסף בשביל לראות קרב זוגות רע וחסר משמעות? מה זה משנה מי ינצח, לקרב הזה אין שום משמעות... (אלא אם וינס מתכנן איזשהי תחילה של פיוד סינה-בטיסטה כאן, אבל אני פשוט לא רואה את זה קורה). הפייסים מנצחים, ואם לא, אז זה לא משנה כלום. קרב אינפרנו - קיין נגד MVP בקרבות אינפרנו, המפסיד הוא זה שהגוף שלו מכוסה יותר בלבוש. פעם זה היה קיין, היום זה MVP. אחד מקרבות הגימיק הגרועים ביותר שקיימים. קיין מנצח. קרב לאסט רייד - טייקר נגד קנדי עוד אחד מקרבות הגימיק היותר גרועים שקיימים. הקרבות הקודמים שלהם היו רעים מאד, וזה לא צריך להיות יוצא דופן. שני מתאבקים גרועים. טייקר מנצח כמובן, בתקווה שהפיוד המעפן הזה יגמר. המעופפים הנועזים נגד ריגל ועוד בריטי הקרב היחידי שאני מחכה לו. נראה לי שינתו לריגל ולשני את האליפות, ויפרידו כאן בין לונדון וקנדריק. אין בזה כמובן שום הגיון לטווח הארוך, או אפילו לקרוב, אבל זה מה שמסתמן. בנואה נגד צ'אבו יהיה קרב בסדר, אבל לא משהו מיוחד או גדול, או שיציל את האירוע. צ'אבו ינצח ויזכה בתואר, הפיוד ימשך לעוד קרב לפחות. הלמס נגד וואנג "שלום, אנחנו ממחלקת הבנייה של העירייה. רק רצינו להודיע לכם שאתם לא חייבים לנו כסף, כי אתם אף פעם לא משתמשים בנו!" קרב סתמי שאם הם יסיימו כהונה כל כך ארוכה של הלמס דווקא כאן בלי שום בנייה או הגיון, אז יש להם סוג של פיגור. מיז נגד בוגימן טוב, בכל מקרה יש להם סוג של פיגור. שני הדמויות/מתאבקים הכי לא נסבלים בקרב אחד. אם אין פסנתר כנף ענקי שקשור בחוט תפירה מעל הזירה, זה לא מעניין אותי.
 

Taker4ever

New member
הימורים לארמגדון- The End is Here.

אלוף WWE ג'ון סינה ואלוף WHC באטיסטה נגד בוקר טי ופינלי. המנצחים: בטיסטה וסינה.
קרב אש: קיין נגד MVP. המנצח: קיין.
קרב נסיעה אחרונה: טייקר נגד מר קנדי. המנצח: טייקר.
אליפות הזוגות של הסמאק: לונדון&קנדריק (א) נגד וויליאם ריגל ודייב טיילור. המנצחים: ריגל וטיילור.
אליפות ארה"ב - כריס בנואה (א) נגד צ'אבו. המנצח: צ'אבו.
אליפות קרוזרייט - גרגורי הולמס (א) נגד ג'ימי ויין יאנג. המנצח: יאנג.
מיז נגד בוגימן. המנצח: בוגימן.
 

eranmc

New member
כל כמה זמן משודר ארמגדון?

משומה אני זוכר שהיה לא מזמן...
 
למעלה