הימורים לMOTOGP

  • פותח הנושא Dr XR
  • פורסם בתאריך

Dr XR

New member
הימורים לMOTOGP

השרשור מלמטה לא קפץ אז אני פותח הודעה חדשה. אם כן, פה אחד (כמעט) נבחרה השיטה של החסה. כל גולש מהמר על 5 רוכבים בלי סדר מסויים, ומקבל את הניקוד של החמישה. לדעתי על ההימורים להיסגר ערב לפני הקואולופיינג הראשון, כלומר ביום חמישי בערב למרוץ רגיל, רביעי בערב לאסן. ניתן לשנות את ההימור עד לסגירה. הצפי הוא למעלה מ2000 נקודות לאלוף השנה! כך לא תיקבע האליפות על חודו של חצי קול כמו בעונה שעברה. כולי תקווה שהכRוב יעמוד בהבטחתו והפרס העונה יהיה גדול יותר מבעונה שעברה... (לאור כמות החולצות של פג"ז שנמכרו, לא אסתפק בפחות מCRF-SM עם ג'אנטים שחורים של אקסל...) אם יש למישהו הערות/הסתייגויות/בקשות, זה הזמן והמקום לשפוך את הלב. שתהיה לנו עונה מרובת גאאאזזזיייםםםם! אמן כן יהי רצון.
 

Dr XR

New member
ונוהל נוסף

למען הסדר של שרשור ההימורים, כדאי לשרשר את כל ההימורים להודעה המקורית. כך יהיה למנהלים קל יותר בבדיקתם. רות סוף
 

Rossi46 ®

New member
אביעד ידידי..

דבר ראשון תרשה לי להודות לך שוב על ההכוונה בתחום הטכני, תודה
דבר שני, הוצע כאן בעבר שתשאל שאלת בונוס לפני מירוץ כדי להוסיף עניין.. למשל, מי מתרסק ראשון, מי יקבע מהירות מירבית וכו', זה עדיין נחשב ? כי זה דווקא אחלה רעיון ! ועוד משהו, לא מהמרים על המוקדמות נכון ? כי לפי דעתי אין טעם.. אולי אפשר להמר מי יקח פול פוזישן רק בשורה הראשונה של הגריד..
 

Dr XR

New member
אז ככה

אין טעם להמר על המוקדמות. יש להמר על המרוץ עצמו, אך על ההימורים להיסגר ערב לפני המוקדמות. לגבי שאלת הבונוס, אני בעד, אבל לא כשאלה שתיתן ניקוד אלא יותר בשביל הכיף וכדי להוסיף עניין. את בחירת שאלות הבונוס אני נותן לסקניה לבחור.
 

Super Max

New member
למה, אני דווקא בעד

ואפילו שתי שאלות בונוס: א. מי יהיה בפול. ב. מי יעשה את ההקפה המהירה ביותר. כל משתתף ש"יקלע" יקבל 10 נקודות "בונוס". דעתכם? מי מרכז את הניקוד? בעל הבית? Super Max
 

TheReverend

New member
אל תלחיץ את הכRוב ../images/Emo6.gif

לא הוא הבטיח פרסים איכותיים, ,אני הבטחתי. ואני יכול לאמר שאכן אנחנו בשלבי סיום של סגירה עם ספונסר לתחרות שהבטיח פרסים יפים מאד. פרטים בקרוב. בקשר לשיטה, תקנון מלא יצא בקרוב, אני והברווז עובדים על זה
 
למעלה