הילד שלי מתעקש על עוגיות פרח

תינקר

New member
הילד שלי מתעקש על עוגיות פרח ../images/Emo151.gif

יש לו היום יום הולדת. המקסים שלי בן 8 היום והוא לא רוצה עוגה. מה האדון ביקש? "עוגיות פרח עם אדום באמצע ואבקת סוכר למעלה"
מה אתן אומרות, יש לי סיכוי להצליח לאפות כאלה ? איך עושים אותן ? יש למישהי מתכון ? זה קשה ?
 

bali

New member
מנהל
עוגיות פרח ריבה

עוגיות פרח ריבה של קרין גורן חומרים ל-25 עוגיות סנדביץ'': 200 גרם חמאה קרה חתוכה לקוביות 1/2 כוס (60 גרם) אבקת סוכר 2 כוסות גדושות (300 גרם) קמח 1/4 כפית מלח 1/2 כוס (120 מ"ל) שמנת מתוקה (או שמנת לבישול) 1 צנצנת ריבת תותים חלקה, למילוי אבקת סוכר, לקישוט מחממים תנור ל-180 מעלות. מעבדים במעבד מזון קמח, מלח ואבקת סוכר. מוסיפים חמאה ומעבדים בלחיצות קצרות (פולסים) לתערובת פירורית. מעבירים לקערה ומוסיפים שמנת מתוקה. לשים רק עד שמתקבל בצק רך ואחיד. עוטפים בניילון נצמד ומעבירים לשעתיים למקרר להתייצבות. מרדדים על נייר אפייה מקומח קלות לעלה בעובי 1/2 ס"מ. קורצים לפרחים ומניחים על תבנית מרופדת בנייר אפייה. מהשאריות מרדדים וקורצים שוב. קורצים את המרכז ממחצית הפרחים. אפשר גם את השאריות האלה לרדד שוב ולקרוץ פרחים. אופים 10-12 דקות עד שהעוגיות מתחילות להזהיב. מצננים לחלוטין. מפזרים אבקת סוכר בנדיבות מעל הפרחים עם החור במרכז. ממלאים את הפרחים השלמים בכפית ריבה. מרכיבים עוגייה עם אבקת סוכר (וחור) מעל כל תחתית עם ריבה לקבלת סנדביץ''. שומרים בשכבה אחת בכלי אטום בטמפ' החדר.
 

bali

New member
מנהל
ועוד גרסה בלי שמנת מתוקה - פרח ריבה

עוגיות פרח ריבה 00 1 גרם אבקת סוכר (שקית קטנה) 200 גרם חמאה קרה חתוכה לקוביות (או מרגרינה אם רוצים פרווה) 300 גרם קמח 1 כפית שטוחה אבקת אפייה 1 שקית סוכר וניל 1 ביצה למילוי: ריבה ללא חתיכות פרי גדולות (תות, מעורבת או לפי הטעם, אפשר גם ריבת חלב או ממרח שוקולד במקום) שמים את כל המצרכים במעבד מזון עם להב פלדה, להתחיל בפולסים, לתת עוד עירבול עד שנוצר כדור וזהו! (בבצק צריכים להיראות מעין פתיתי חמאה קטנים, עיבוד יתר פוגע בפריכות). לשים כשעה במקרר. לרדד, לקרוץ עיגולים או פרחים, (בחנויות כלי בית ומטבח יש קורצים מיוחדים לעוגיות האלה. אחד שלם ואחד עם חור קטן, או קורץ אחד מיוחד שיכול לקרוץ עם או בלי חור לפי בחירה, זה לא מאד יקר), ולחצי לקרוץ חור קטן במרכז (אפשר באמצעות פקק של בקבוק). לאפות ב-180 מעלות 10-12 דקות, עד שהעוגיות מזהיבות קלות. לצנן לגמרי, לקחת עוגיה שלמה ולשים כפית ריבה במרכז (אפשר גם קצת פחות מכפית ריבה) ולהצמיד (ללחוץ קצת) מעליה עוגיה עם חור, אפשר לפזר אבקת סוכר. מהכמות במתכון יוצאות בערך 30 עוגיות כפולות.
 

bali

New member
מנהל
ותשובות כלליות לשאלות שלך

זה לא מאוד מסובך להכין עוגיות כאלה, אבל דורש קצת עבודת רידוד, חיתוך ומילוי... אם יש לך זמן ללכת לחנות כלי מטבח פשוטה ולקנות חותכנים מיוחדים לעוגיות כאלה, מה טוב - יש סט של שני חותכנים בצורת פרח, אחד עם חור באמצע והשני בלי, לא עולה הרבה, ויש חותכן מיוחד שאפשר לחתוך איתו עוגיות שלמות וגם כאלה עם חור בצורה כלשהי, שעולה קצת יותר. אם אין לך זמן ויש לך חותכן בצורת פרח בבית, השתמשי בפקק קטן או משהו אחר שיכול ליצור חור באמצע חצי מהעוגיות. בעקרון אופים עוגיות שלמות ועם חור במספר זהה, וכשהן אפויות מקררים אותן, שמים מעט ריבת תות על העוגיות השלמות ומעליהן מצמידים בעדינות את העוגיה עם החור, ואז מפזרים על העוגיות אבקת סוכר.
 

ira m

New member
עוגיות שוקולד פרח עם מילוי לבחירה

החומרים הדרושים 170 ג` חמאה 300 ג` קמח תופח (2 כוסות+ 2 כפות) 2 חלמונים 170 ג` סוכר (כוס פחות כף וחצי) 5 כפות שמנת מתוקה כף קקאו מילוי: ממרח נוגט נוטלה רוזמרי מה שאוהבים אופן ההכנה 1.לעבד את כל המצרכים לבצק, לצנן במקרר כחצי שעה. 2.לחלק את הבצק לשניים. 3.לרדד את שני חלקי הבצק, לקרוץ צורות, על חלק אחד של הבצק לקרוץ עיגול קטן בתוך הפרח שקרצנו. 5.להניח בתבנית מרופדת בנייר אפיה, להכניס לתנור שחומם מראש לחום בינוני בערך 15 דק', לצנן. 6.לפזר אבקת סוכר על העוגיות עם החור 7.להניח מעט מילוי במרכז כל עוגיה (שלמה) להניח למעלה עוגיה נוספת (חור) מקור: ניקי 1 מתפוז
 
למעלה