"הילד הרביעי שלי "

"הילד הרביעי שלי "

אחד העובדים אצלי במשרד בן 39, היה בינואר בחופשת סקי בצרפת עם החברים שלו. כשהוא חזר, חיכו לו מסמכי גירושים על השולחן ואשתו לקחה את התאומים (בני השנה) ואת הבת שלהם (בת שלוש) ועברה לגור בעיר אחרת. הוא לא הבין מה קרה. כשהוא רצה לנסוע , הוא הרגיש ש"מגיע לו" , ושהוא חייב זמן עם ה"חבר'ה" שלו, ואישתו , מה רע לה ...? יש לה שלושה ילדים דבוקים לפיטמה הבלתי מושכת שלה, ומי ירצה אותה במצב כזה.... אין מה לפחד מבגידה.... אז היא התעצבנה, שהוא השאיר אותה לבד עם הילדים, שהוא מתייחס לעצמו ממש טוב ואליה כמובן מעליו ... ועזבה אותו. עכשיו הוא ממורמר , הוא שכר סוללת עורכי דין שייקחו ממנה את הילדים ויעבירו אליו- כי היא לא כשירה פסיכולוגית. (היא כשירה פסיכולוגית לטפל בהם לבד כשהוא היה בחופשת סקי ... אבל עכשיו היא כבר משוגעת). אבל הוא גם רוצה חופשת סקי בשנה הבאה, אז הוא מתלבט. אבל את הילדים הוא חייב לקחת ממנה בשביל להראות לה מה זה "לעזוב אותו". בשיחת גישור שהם ערכו, סוף סוף עלה הנושא של הסיבה לעזיבה. מכירים את השיר של אביב גפן תמיד נשאר מחר, שהם יושבים במשרד ומנהלים דיון ? ככה זה היה אצלנו. עלה שאישתו, הבינה שיש לה כבר שלושה ילדים, והוא הילד הרביעי שלה. הוא לא עוזר לה , הוא לא תומך בה , הוא לא עומד לצידה, הוא יכול להרשות לעצמו לקחת חופשה ולטוס לסקי, היא , למרות שהיא עובדת, לא יכולה אפילו לדמיין את עצמה עוזבת את הבית או את הילדים וטסה לרוקן את הראש עם החברות. מה שגם החברות שלה לא כל כך קל להן לקום ולעזוב הכל ולעשות עכשיו יורו טריפ. להיפך, בעלה דורש טיפול כמו שאר הילדים שלה, אבל לעומת שאר העוללים הקטנים , לו יש כסף, ובין אם היא תהיה איתו ובין אם לא , הוא עדין ישלם לה ... אז למה לה לטפל בעוד ילד.....? ועוד אחד כזה שמשאיר אותה לבד עם שלוש תינוקות וטס לו לסקי ? אז היא החליטה להיפרד. היא הפסיקה לראות בו גבר. ואת כל זה קראתי בסיכום פגישת ישיבת הגישור שהייתה , וביקשו ממני להקליד את זה, והאמת , נהייתי ממש ממש עצובה ... אני היום בת 25 רואה עולם ורוד, רואה זוגיות מוצלחת, דברים נהדרים ! אבל מסתבר שזה קשה .... בקושי יכולתי לשאת את ההרגשה הזאת שהיא, עם שלושה ילדים , מרגישה לבד.
 

DC400

New member
אני לא מבין למה לקח לה 3 ילדים

כדי להבין את זה?
 

באז באז

New member
בדיוק מה שאני חשבתי שקראתי את זה

ובנוסף, איך זה שחברות שלה לא יכולות לטוס זה טיעון\תירוץ למשהו?! איך בדיוק הוא אשם בזה?
 

אוגלה

New member
שלושה ילדים בשלוש שנים

זה לא כל כך הרבה זמן להבין את זה. אני פשוט בעד שתלמדו מזה, ותבינו שבמשפחה יש גם חובות ולא רק זכויות. אני ממש לא אומרת שזה תמיד ככה, אצלי בבית ההורים תמיד התחלקו בכל המטלות וניהלו בית משותף. אבא שלי אף פעם לא הרגיש שזה מתחת לרמתו לעשות כביסה, לשאוב אבק, לשבת איתנו על שיעורי הבית, ואני מקווה שכל הגברים יפנימו שתפקידם לא מסתכם בלקבל אוכל/לשחק קצת עם הילדים וזהו. אגב DC, זה ממש לא מכוון ספציפית אליך, אלא בכלליות.
 

אוגלה

New member
שום דבר לא השתנה.

סתם אחרי הריון-הנקה-הריון-הנקה במשך שלוש שנים רצופות היה לה זמן לחשוב קצת. במיוחד שהתאומים בטח גזלו ממנה כל דקה קיימת (אם היא גם טוענת שהוא לא עזר לה עם התאומים - זה בהחלט יכול להיות הקש ששבר את גב האנקה)
 

Rיקושט

New member
בולשיט, רואים מיד במי מדובר

ואם הוא לא היה "שם" בראשון הוא גם לא יהיה בשלישי. היא פשוט הייתה עיוורת לעניין, אולי בגלל החינוך מבית ולחץ משפחתי. אישתו לשעבר של אחי לא חשבה על גירושין בכלל למרות כל הגועל שהיה בינהם, מה זה? כי בעדה שלהם ובמשפחה גירושים זה טאבו! אז אח שלי הוא זה שעשה את הצעד והעיף אותה לעזאזל.
 

DC400

New member
אבל היא הכירה אותו לפני ההריון-הנקה-הריון

שאלה לי אלייך , בתור בחורה עם שכל מאוזן . כשאת כרגע עם החבר הנוכחי את לא מסתכלת האם יש לו תכונות שאת רוצה בו כאבא לילדים שלך ??? אני בטוח שאת לא מתעלמת מזה ואומרת "אהה הוא מפנק וטוב במיטה, גם יהיה אבא טוב" . (טיפה ציני , אבל הבנת אותי )
 

אוגלה

New member
לחלוטין כן.

בגלל זה אני חושבת שצריך קשר עם פרק זמן משמעותי לפני שנישאים. בחצי שנה - שנה ראשונה רק רואים פרפרים ועננים וכמה בן הזוג מושלם. בשנה השניה רואים איך הזוג יתפקד בתוך מערכת זוגים שכוללת ניהול משק בית לטווח ארוך בשנה השלישית רואים גם את היחס והסבלנות לאנשים שמסביב, ולילדים, ולבע"ח, ורואים אם עם אדם כזה רוצים לעשות ולגדל ילדים. כמובן שהזמנים שציינתי זה לא כללי ברזל, אבל זוהי פחות או יותר הכוונה. מה שכן, הרבה נשים חושבות שאם בן זוגן אגואיסטי, אז ברגע שיהיו לו ילדים הוא ישתנה וישים אותם בראש סדר העדיפיות. לצערי, ומהכרותי עם ילדים להורים גרושים מהסיבה הזו, זה הרבה פעמים לא קורה.
 
אכן נכון

אנשים חושבים ש"אחרי החתונה היא/הוא ישתנה" וזה פשוט לא נכון. חתונה זו מסיבה שאורכת כמה שעות ולאחריה הסטטוס הרשמי משתנה. אבל בפנים, אצל בני הזוג שום דבר לא משתנה מבחינת ההתנהגות, ומי שמתחתן מתוך מחשבה שבן/בת הזוג שלו ישתנה לאחר מכן, צפויה לו הפתעה מאוד לא נעימה פשוט כי... זה לא קורה.
 

DC400

New member
גם חשבון הבנק משתנה

וכינויי החיבה נלמים ולומדים את המשפט "כן אשתי היקרה" ככה לפחות מספרים לי בעבודה ...:)
 
יש כאלה שחשבון הבנק שלהם משתנה עוד לפני

אני רוצה להאמין שנשים אחרי החתונה לא הופכות את עורן כי הן מרגישות שהגבר "בכיס" שלהן. טוב, כנראה שאני תמימה מידי... כי אני לא רואה את עצמי במקום כזה. יש מכל המינים ומכל הסוגים, אני התכוונתי להתנהגויות מהותיות. למשל, אישה שמפריע לה שהגבר שלה יוצא לבלות על מאוחר עם חברים שלו על בסיס קבוע והיא תקווה שהיא יפסיק עם זה כי "עכשיו הוא נשוי", או גבר שחושב שבת הזוג שלו תפסיק לעצבן אותו אחרי שהם יתחתנו כי "עכשיו הם נשואים", או כל מיני התנהגויות אחרות שמתרחשות בתוך הבית, אלה לא דברים שישתנו בעקבות נישואים.
 

go ask alice

New member
בין היריון הנקה אחד היא לא יכלה לחשוב?

חייזרים לקחו לה את המוח בזמן הזה? לא היה לה זמן לחשוב לפני שהיא הביאה עוד היריון-הנקה היריון-הנקה לעולם...? זה תהליך ארוך, והיה לה זמן ממושך לחשוב על כל. זה אנשים שמשחקים אותה ראש קטן. אנשים שמעלים לי זעם למוח! אני רואה מקרים כאלה כל היום מסביבי, חברות של אמא שלי, (אני לא יוצאת מהחדר עד שהן הולכות כי אני לא יכולה להסתכל עליהן (אני מקיאה מזה)) זה ילד!!! למען כל השדים והמפלצות! אנשים שיתהלכו בעולם הזה עם חשיבה רגשות ותובנות... אנשים לא מתשנים. ואם היא תביא עוד 9 ילדים, זה לא ישנה את העובדה שהוא עדיין ותמיד יהיה תינוק מגודל.
 

DC400

New member
יש לך מזל :)

3 ילדים ב-3 שנים זה אומר שהם רצו מהר מדיי (לדעתי) . סליחה אבל לדעתי היא ידעה והתעלמה . אני לא אמין שאחרי כמה שנים של מגורים משותפים "פתאום" היא שמה לב שהוא לא עושה. הרי הסיבה ששהיא עשתה צעד כה דרסטי ,זה רק כי היא שתקה ושתקה ושתקה עד שזה התפוצץ לה. אני לא מאמין שהיא לא שמה לב.
 

אוגלה

New member
לא נתקפתי

כמו שאמרתי, גידלו אותי בתור בן/בת אדם, לא בתור אישה. תמיד עודדו אותי ללמוד ולהצליח בזכות עצמי, ולא בזכות הגבר שאיתי. הדוגמא שלי בבית הייתה שגם הבעל וגם האישה שווים בזכויותיהם ובחובותיהם (גם לסבתות שלי הייתה קריירה, ולא סתם עבודה). אף פעם לא ראיתי מודל אחר, וקשה לי לקבל אותו. אם אתה זוכר, זו הייתה גם אבן המחלוקת העיקרית שלי עם מישהי שהייתה פעילה כאן לפני כמה חודשים, ועזבה(מסיבותיה היא
, ואני מניחה שאתה יודע על מי אני מדברת)
 

DC400

New member
ת'אמת? מסכים איתך

גם "פרי אסור" רשמה את זה וגם אני חושב ככה שצריך להיכנס לקשר בידיעה שאתה גם מסתדר לבד. וגם אצלי בבית הקטע של שוויון לא היה אף פעם בעיה אנחנו 3 אחים ולא הייתה לנו אחות לסנג'ר :) אז התרגלנו לעשות כל מה שצריך:)
 

elena20

New member
כי הרי זה ידוע שפמינימזם זו מחלה!

מה הקשר לפמיניזם בכלל? בכל פעם שתופסים את צד האישה זה פמיניזם?
 
למעלה