הילד הפנימי

carey2

New member
הילד הפנימי

יש לי שאלה אני סובלת מהפרעות אכילה כבר מגיל 16 היום אני בת 32 אולי אני במקום הלא נכון ,אבל אמרו לי כאשר יש לי את הסיפטום של הרצון לאכול אכילת יתר ולהכאיב לעצמי זה מהסיבה שהילד שבי כואב אז עכשיו אני כולי בהתקף ללכת לאכול ולבזבז כסף שאין לי על אוכל שהתפקיד שהוא ממלא לי כרגע בחיי זה דכאון השמנה עצב תסכול של שנים,אז אני פונה לילד ושואלת אותו למה אתה רוצה לפגוע בי?אך אדע כיצד לרפא את הילד שבי ,ולדעת מה כואב לו. אך אלמד מהם הצרכים שלו,והאם זאת הדרך שלי להחלים מהפרעות אכילה ?האם אתם יכולים להפנות אותי לאתרים או מאמרים שמדברים על הילד הפנימי.האם הוא אחראי על החיים שלי ועל אך שהם נראים ?
 

maysabel

New member
מה אני אגיד לך..

מיהו אותו הילד הפנימי שלך להבנתך? את מדברת"עליו"..אליו..בגוף שלישי ..מיהו?מהו? הוא עשה,הוא מרגיש,הוא אחראי....... שמי לב למה שכתבת:"אז אני פונה לילד ושואלת אותו למה אתה רוצה לפגוע בי".. לדעתי את בכיוון של פיצול..של הפרדה.. כשהכיוון צריך להיות של חיבור,הבנה והכלה בהצלחה
 
המלצה על ספר

קריי
ניתן להסתכל על הילד הפנימי כעל חלק מהתודעה שלנו , חלק שמרגיש , שיש לו רצונות , שיש לו חלומות חלק שהינו שותף פעיל ביצירת במציאות היום יומית שלנו. אני ממליץ לך על ספר שנקרא "השיבה על הילדות" מאת ג'ון בראדשו. זהו ספר שעוסק כל כולו בילד הפנימי ובעבודה איתו. קיפצי אל חנות הספרים הקרובה ועייני בו , את תמצאי בו את מרבית התשובות לשאלות שאת שואלת. אם יש לך עוד שאלות את מוזמנת לשאול.
שרון
 
למעלה