הילדה הקטנה

ק ח ב

New member
הילדה הקטנה

אוקי,אז הבנתי שיש בתוכי ילדה קטנה ופגועה,שמעולם לא התגברה על ההשפלה, העלבה, חוסר היחס, חוסר האהבה וחוסר המשפחה. והיא משפיעה עלי עד היום, והיא עולה ויושבת לי בגרון בכל פעם מחדש, כל דבר קטן שקורה בחיים שלי,היא נפגעת עד עמקי נפשה, היא עולה ומתיישבת לי שם, לוחצת על הדמעות לצאת, ומבקשה נפשה למות. הילדה הזאת עדיין פועלת כל הזמן דרכי, היא מפעילה אותי 24 שעות ביממה, היא זאת שדורשת אהבה מכולם, מחפשת וכשמוצאת לא מאמינה לה באמת, וכשקורה משהו טוב, מוצאת את הדרך להרוס את זה, כי היא לא חושבת שמגיע לה, כי ככה לימדו אותה, שהיא לא שווה כלום שהיא אויר. מחפשת אנשים סביבה,רק לא להיות לבד, חברים, כל הזמן, לא משנה כמה הם לא חברים שלה בחזרה. זאת שעושה כל הזמן ונותנת (שבגללה קוראים לי "נשמה טובה") אך למעשה מנסה בכך לקנות את אהבתם של כל מי שסביבה. היא חולמת על זה, משחר ילדותה היא מדמיינת ומפנטזת על זה - איך אנשים אוהבים אותה בלי שום שליטה על עצמם,מעריצים כל צעד ונשימה שלה. אוקי, אז הבנתי, אחרי שנים שחשבתי שאני סתם מטורפת, הבנתי, הבנתי מה מניע אותי ומה גורם לי לעשות את הדברים שאני עושה, ולהגיב בצורה שאני מגיבה. השאלה היא, איך מנטרלים אותה, איך מרגיעים אותה, מבטיחים לה שיהיה בסדר,רק שתלך לישון, שתשאר בעבר ותיתן לי לנהל את חיי כיום, בלי שליטתם של אנשים חסרי לב שפגעו בילדה הקטנה הזאת שבי. ?
 

cleopatra2006

New member
שולחת לך ../images/Emo24.gif

גם אני בערך כמוך.. צריכה אהבה, צריכה משפחה... גם בי פגעו הרבה אנשים.. (גם קרוב משפחה, הרס לי את החיים).. בגלל זה האהבה שלי (החבר שלי) נותן לי כל כך הרבה תשומת לב.. מפחדת שימאס לו.. אולי את צריכה להעסיק את עצמך בדברים שאת אוהבת - תחביבים, עבודה.. תמצאי אנשים שאוהבים את אותם הדברים שאת אוהבת ומתעניינת בהם ואז הם ילמדו לאהוב אותך כמו שאת ולא תצטרכי לקנות את אהבתם.. זה מה שאני מתכוונת לעשות- ככה גם אני אצטרך פחות תשומת לב מחבר שלי..
 

lightflake

New member
קודם כל להכיר בכך שהילדה הזו

זו את. אל תפצלי את עצמך לשתיים. את אחת שלמה. ואת מכילה את הילדה הקטנה הזו. הפיצול הזה מרחיק אותך מחלק עמוק בך. החלק של מה שהיית, אבל מה שהיית זה חלק בלתי נפרד ממך. זו לא אישיות אחרת. אל תפצלי אותה ממך. את צריכה לאהוב אותה ולקרב אותה אליך עד שתחייכי ותרגישי שזה אותו חיוך של הילדה ההיא, ושתבכי תרגישי שזה אותו בכי של הילדה... אולי את מפחדת מהאיחוד הזה כי זה קצת כמו מוות מוות למה שהיית ולידה של מה שאת היום אבל זה לא סוף זה רק המשך את המשך של הילדה ההיא אסור שיהיה ניתוק ביניכן תגידי לעצמך "זו אני" הילדה ההיא ואת היום הם אותה יישות אחרי שתתאחדו ליישות אחת תוכלי להתחיל לקחת אחריות על התנהגותך ולא עוד לומר ש"היא" מניעה אותך את מניעה את עצמך היום נ.ב.-מדיטציית נשימות. תרגול של מדיטציית נשימות מאוד עוזר להרגיש שלמות ואחדות. בסך הכל לשבת או לשכב בצורה נוחה במקום ללא הפרעות להרגע לנשום ולהתבונן בנשימה איך שהיא נכנסת ואיך שהיא יוצאת לספור כל נשימה עד עשר וחוזר חלילה להתרכז כמה שיותר בנשימות ולזכור את הספירה לא לתת לאף מחשבה אחרת לקחת אותנו מהנשימות כל הזמן לחזור ולספור שוב לתת לנשימות לנוע בקצב הטבעי שלהן בלי מאמץ רק להיות נוכח ולספור להמשיך כמה זמן שיכולים (10 דקות עד שעתיים)
 

Michallllllllll

New member
אוף אין לך מושג כמה אני מ ז ד ה ה

עם מה שכתבת.. עצוב לקרוא אותך. אני לא כ``כ יודעת ליעץ או לחשוב איתך פשוט מפני שאנחנו כנראה באותה סירה.. אני נותנת עכשיו ציאנס אחרון לטיפול פסיכולוגי..ואת? את מטפלת איכשהו בזה.. זה חשוב התובנות שלך..כי הן אלו שיעזרו לך בסוף לצאת מזה ברגע שתרגישי כן שווה ולא אויר מבפנים. תמיד בשבילך,מיכל.
 

ק ח ב

New member
התובנות האלה הגיעו בעקבות טיפול

תמיד ידעתי שהילדות הדפוקה שלי משפיעה עלי. אבל הטיפול הפסיכולוגי שאני עוברת בחודשים האחרונים, גרם לי לראות את הקשר ההדוק בין העבר להווה, עד כמה באמת אני מושפעת מהעבר הזה כמעט בכל פעולה צעד ונשימה. הבעיה היא שאני לא יודעת איך להשאיר את העבר במקומו, ולחיות את ההווה כבן אדם בוגר, ומודע לעצמו.
 

שחר בן29

New member
היי לך - יש סיכוי שאת צריכה מישהו..

היי לך מה שלומך ? כולם אומרים לך תיזמי, תסתדרי וכו'..... אבל מבחינתך זה כאילו בלתי אפשרי כי הזהות שיצרת לך בעקבות העבר הדפוק היא זהות שלא נותנת לך להשתחרר ולהפוך לאדם בוגר, עצמאי, יוזם וחי. כנסי לבלוג שלי פה בתפוז קראי את מה שכתבתי על עצמי - ואשמח לקבל תגובה... (את פשוט לוחצת על השם שלי - נכנסת לעולם שלי ומשם תסתדרי כבר :) ביי בינתיים
 

Michallllllllll

New member
אני לא כל כך בטוחה אבל נראה לי ויכו

ל מאד להיות שאני טועה.. שאחרי שתופסים את האומץ הארור ומתחילים לטחון עד דק ולעבד את העבר הזה אז יותר קל להשאיר אותו מאחור ולחיות את ההווה אני לא בטוחה אם לא ישארו צלקות אבל הן פחות או אולי בכלל לא ישפיעו על ההוה בכל אופן. כאמור לא יודעת בודאות,משערת וגם ככה טוענים, כי אני עצמי פחדנית מסתבר.. שיהיה לך רק טוב!
 

ק ח ב

New member
זה בדיוק מה שאני עושה עכשיו

בטיפול הפסיכולוגי, מחטטת עמוק עמוק בתוך הפצעים שניסיתי להתעלם מהם כל השנים. זה לא קל בכלל, אבל אני משכנעת את עצמי שסוף הדרך הכל יהיה שווה את זה. מקווה שזה באמת יקרה, ושאני לא עוברת את כל הגהינום הזה לחינם...
 
הערכה עצמית

חפשי את החלקים הטובים שבך והדגישי אותם והזכירי לעצמך אותם כדי שתהיי בטוחה שאת בסדר ותעריכי ותאהבי את עצמך.
 
יחס מאנשים

אם את מרגישה שלא יוצרים אתך קשר השתדלי ליצור קשר בעצמך, ליזום קשרים ולהיות טובה יותר לאנשים מתוך אהבה, ואני מקוה שאז לא ידחו או.
 
../images/Emo24.gifלא ידעתי מה להגיד אז..

החלטתי להקדיש לך שיר מרגיע.. ריקי גל\היי שקטה היי שקטה עכשיו הכל בסדר אפילו המחנק עומד להשתחרר זה לא הגיהנום ובטח לא גן עדן זה העולם שיש ואין עולם אחר היי שקטה כאילו אין בך דופי כאילו האוויר נותן לה הגנה כאילו הצרות כבר מתגבשות ליופי כאילו מעפר פורחת שושנה. היי שקטה כמו לא עברת אף פעם כמו לא היית צרימה בנוף המטופח כמו ראית כף יד בתוך אגרוף הזעם כמו אלומת האור הנה מצאה אותך. היי שקטה כאילו אין בך דופי כאילו האוויר נותן לה הגנה כאילו הצרות כבר מתגבשות ליופי כאילו מעפר פורחת שושנה. היי שקטה כמה אפשר לשטוח את הפגיעות מבלי לחשוש מהשפלה כאילו הפגיעות עצמה היא סוג של כח כאילו השלווה היא חוף הבהלה. היי שקטה כאילו אין בך דופי כאילו האוויר נותן לה הגנה כאילו הצרות כבר מתגבשות ליופי כאילו מעפר פורחת שושנה.
 

ק ח ב

New member
רק שתדעי לך שהצלח לרגש אותי

עם השיר הזה עד דמעות תודה לך
 
למעלה