הילדה היא אם האישה שבי

אש אש

New member
הילדה היא אם האישה שבי../images/Emo66.gif

הילדה הזאת הפראית השובבה יודעת בדיוק מה היא רוצה ואיך תמיד להשיג את מבוקשה יודעת להיות סוררת,מורדת כאילו שכלל היא לא גודלת.
כשאני כאמא משטתה על השטיח עם הילדים מלחמות ואגרופים מלמדת אותם שירים מטופשים בחרוזים אני יודעת שהיא שוב איתי הילדה העקשנית שבי פשוט לא עוזבת אותי
אבל איך היא יודעת הילדה הזו מתי ואיך להיות פתאום אישה?
איך המבט משתנה בעיניים הממזריות הם כבר לא מדברות, צוחקות פתאום הן מביטות, רומזות... והג'ינג'ים על הפנים פתאום כבר לא חצופים והג'ינס הקרוע כבר בארון והבייבי דול אחרי אמבט חם, ישר החליף את מקומו ופתאום אני ניראת אחרת במקום שאני בו עוברת...
וכשהכול ניגמר אני שוב קופצת עלייך כמו ילדה עם חיוך שלא ניגמר.
אש.
 
כמה כיף להיות בדמות הילדה....

שאלת איך היא יודעת מתי ואיך להיות פתאום אישה? אני לא בטוחה שהיא יודעת, היא פשוט מופיעה ללא כל התרעה האם קרה לך שהיא הופיעה ללא הזמנה, באירוע שלא כל כך התאים לך? זכרי ותגלי שכן אבל זה מה שמיוחד וכיף, היא מפתיעה אותנו ביופיה לפעמים היא ברוכה, ולפעמים חסרת אחריות כל כך אך היא עוזרת לנו לא להתבגר ולהפוך כל דבר קודר לקליל ויפה
 

אש אש

New member
אולי בתת מודע שלנו....../images/Emo66.gif

אנחנו מזמינות אותה באירוע גם שלא מתאים כי פתאום יושב לו שם נסיך ואנחנו רוצות אותו להרשים?
 
למעלה