היכן ניתן לעשות קארטינג בישראל?

BaZbAzOn

New member
היכן ניתן לעשות קארטינג בישראל?

שלום רב, בלשונית ה"מאמרים", תחת הקטגוריה "מסלולים", ניתן למצוא רשימה של כל מסלולי הקארטינג הקיימים בארץ. הרשימה כוללת פרטים כלליים על כל מסלול, שעות פתיחה, מחירים, דרך ליצירת קשר וכו'. בא לכם להתנסות בקארטינג? כל מה שעליכם לעשות הוא לקרוא על המסלולים הקיימים בארץ וליצור קשר למסלול הקרוב אליכם או החביב עליכם לפי הרשימה. קישור ישיר לרשימת המסלולים: http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/articles/?forumId=1344 . באם יש שאלות נוספות, ניתן להפנות לבעלי המסלולים או לנהגים הותיקים כאן והן יענו בשמחה. אז תנו בגז!
 

balkanyi

New member
אני רוצה לארגן לחבר'ה שלי מהמועדון

קארטינג באזור המרכז . יש מצב למחירים טובים?
 

BaZbAzOn

New member
תשובה

המחירים הרשומים במאמרים הם מחירים למקצה יחיד. לקבוצות, לפחות לפי מה שידוע לי, ניתן לסגור במחירים יותר זולים, לכן כדאי ליצור קשר עם המסלולים ולבדוק מחירים. יש כאן כמה בעלי מסלולים שמסתובבים בפורום, אם הם יראו את ההודעה אולי יוכלו לענות על כך כבר כאן. בכל מקרה, מדובר בחוויה מצוינת
 

BaZbAzOn

New member
התייחסות

אם הכוונה ל"קארטינג-בר" אז לא מדובר במסלול מקצועי (לא עומד בתקנים, חסר מערכת מדידת זמנים וכו') מה גם שאורכו עומד על כ- 80 מ'... יש כאלו בהרבה מקומות בארץ (שפיים, נחשונית, נצרת...) אך הם חצי-מקצועיים אם אפשר לקרוא להם כך... לילה טוב.
 
למעלה