היכן ניתן להשיג קרם דה-קקאו???

שאנה

New member
היכן ניתן להשיג קרם דה-קקאו???

זו אבקה מסויימת של קקאו בהיר... זה מרכיב בקוקטייל מאוד טוב ב"אפרופו" שנקרא ברנדי אלכסנדר. נא עזרתכם, תודה שאנה.
 

Iris G

New member
לא אבקה אלא ליקר

קרם דה קקאו, מרכיב של אחד הקוקטיילים הותיקים ביותר (בראנדי אלכסנדר), הוא לא אבקה אלא ליקר, וניתן להשיג בחנויות המחזיקות סוגים שונים של ליקר, יש שני גירסאות, בהיר -שהוא בעצם ליקר שקוף, וכהה. אם את לא מוצאת, ניתן להוסיף כפית וניל לליקר שוקולד בשביל להגיע לאותו טעם. אם את צריכה כמה מתכונים לבראנדי אלכסנדר (כולל קפוא אחד שאנחנו אוהבים) תני קריאה.
 

Iris G

New member
ברנדי אלכסנדר

ברנדי אלכסנדר קלאסי: בשייקר של קוקטלים מערבבים כמות שווה של ברנדי קרם דה קקאו שמנת מתוקה מוסיפים כוס קרח ומנערים היטב, מסננים לכוס ומפזרים מעל טיפה אגוז מוסקט טרי. (לדרינק אחד בדרך כלל עושים 2 כפות מכול דבר) מילק שייק אלכסנדר: 1.5 כוסות גלידת וניל רכה 1/4 כוס ברנדי 1/4 כוס ליקר דה קקאו מערבבים היטב בבלנדר, מגישים בשתי כוסות, מפזרים מעל מעט אגוז מוסקט טרי ברנדי אלכסנדר קפוא 1/2 כוס קרח כתוש 2 כפות שמנת מתוקה 2 כפות ברנדי 2 כפות ליקר דה קקאו כף אייריש קרים 30 שניות בבלנדר, ניתן לפזר מעל מעט קקאו לא ממותק. כמות לדרינק אחד. מי בא לקוקטיילים???
 

mozal

New member
אני, אני...

עם אישתי (מישהו צריך לנהוג...). הקוקטיילים נשמעים נהדר. מתי אפשר ומה להביא? מיקי
 

alex

New member
ולפי הספר ...

MR. Boston official bartender's guide מערבבים , ביחס שווה , ג'ין+קרם דה קקאו+שמנת מתוקה עם קרח בשייקר , מסננים לכוס קוקטייל , מגררים מעט אגוז מוסקט מלמעלה ומגישים .
 

Iris G

New member
איך איך איך

אתה עושה משקב שנקרא ברנדיאלכסנדר עם ג'ין????????????? חוץ מזה המתכונים שלנו ממש זהים (אלכסנדר קלאסי)
 
למעלה