היכן ניתן להשיג גופיות טרמיות

liorshalev

New member
היכן ניתן להשיג גופיות טרמיות ../images/Emo35.gif

קצרות? בכל החנויות שביקרתי בהם מצאתי גופיות ארוכות בלבד!
 

BikingViking

New member
מה קרה ?

אין בארץ גופיות טרמיות ? פער המחירים גם אינו כ"כ גדול. בכל חנות למטיילים יש מגוון רחב של גופיות לשימושים שונים.
 
הפער חסר פרופורציות

יש לי שלוש גופיות טרמיות אחת קניתי בצרפת ( 15 ש"ח שהמטבע עוד היה צרפתי ) אחת קניתי בהולנד ( 30 ש"ח שהמטבע כבר היה יורו ) אחת קניתי בארץ ( 75 ש"ח ) כל הגופיות מסוג רשת כולן באיכות זהה לחלוטין. אולי זו זקניתי בהולנד מעט טובה יותר מהשתיים האחרות. אגב כולם בנות אותו גיל ( בהפרש של חודש קנייה ולבישה באותו הזמן) והיקרה ביותר נראית הכי ישנה.
 

aFish

New member
אתה לא מבין....

בכלל לא מדובר פה על פער מחירים....שגם אליו התייחסו. רכישה בארץ - אתה יוצא מהבית, נוסע בפקקים, מחפש חניה (עולה גם כסף לפעמים), עושה סבב חנויות, הולך ברגל, מזיע, לחנות הזאת אין במלאי, לאלו אין את המידה, זאת נראית לך יקרה מדי, כאן הצבע לא נראה. לא נורא, שבוע הבא נלך למתחם חנויות אחר..... רכישה בחו"ל - אינטרנט - אתה יושב לך על הכורסא המשרדית, במיזוג/אוורור נעים, מקליק לך להנאתך במגוון חנויות און ליין. יודע מייד אם יש/אין במלאי, מקליד מס' כרטיס אשראי, כתובת של הבלדר החביב עליך שבדיוק עוד שבוע מגיע לארץ בתיאום מראש כמובן. טראח - כעבור שבוע החבילה נוחתת על שולחנך ליד אותו מחשב ממנו הזמנת אותה ועם טיפה מזל גם יוצא לך מזה שוקולד של החבר שבדיוק חזר. מסקנה - כשאתה קונה מחו"ל אתה משקיע הרבה פחות מאמץ, מבחר גדול יותר ואתה ממש לא צריך לקום מהכיסא. למה אני אומר חו"ל? כי בינתיים shop@harim יש רק אחת וזו לא ממש אלטרנטיבה אם כי כבודה במקומה מונח.
 
הגופיות היחידות שראיתי בארץ

ומיועדות לאופניים היו אצל נליני המחיר היה אכן גבוה- כ- 150 שקל אם זכור לי נכון חולצות תרמיות עם שרוול קצר יובאו פעם ע"י סער, מדובר בחולצות קולמקס שדואגות לבידוד והסעת נוזלים החוצה מהגוף. מחירן נע סביב 100 שקל הייתי בודק שוב בחנויות המטיילים השונות, לפעמים בטעות יש להן לבוש טרמי קצר.
 

SCHWINN שי

New member
ועוד בנושא ביגוד...

בשביל מה אני צריך גם שרוולים וגם מעיל תרמי?
 

liorca

New member
ביום ראשון אישתי נוסעת לאמסטרדם..

נבדוק כמה זה עולה שם. למרות שהיורו עכשיו בג'נאנה...
 

liorshalev

New member
ליאור, הייתי מוסיף עוד שורה לציטוט

שלך: מה שעולה חייב לרדת - אחרי המימוש
 
קניתי משהו כזה לפני שבוע...

(כזה = קצר דק ומנדף זיעה) ב TIME TRIAL ברשפון. תוצרת SUGOI.
 
אכן סוגוי- היא חברה איכותית

שנכנסה בימים אלו לשוק הישראלי מיוצרים בקנדה ונחשבים לאיכותיים מאוד
 
למעלה