היכן נישמרות הגדרות המשתמש בכבלים.
אתמול ניקתלתי בתופעה חדשה עבורי ואשמח לקבל הסבר קצר עבורה. מדובר כאמור על אינטנרט מהיר בכבלים. הבאתי מחשב חדש לחבר שלי , מחשב שמותקן עליו XP. במחשב הקודם שהיה מחובר לאינטרנט היתה מותקנת מערכת הפעלה 98 . הוא מחובר לאינטרנט בכבלים של ערוצי זהב ובזק בין לאומי עם מודם USB של RCA. כמובן שניסתי להתקשר לתמיכה של ערוצי זהב , להבין איך להתקין מחדש את המודם וההגדרות אבל לאחר שחיכתי חצי שעה ללא תשובה , אמרתי ננסה לבד. חיברתי את המודם USB. ה XP זיהה והתקין אותו לבד , אמרתי יפה, שלב א´ עבר בהצלחה. כאשר באתי להיכנס לאתר הביית של ערוציזהב ומשם להיתחבר דרך הגדרת "ספק קבוע" ראיתי שמופיע שם כבר השם והסיסמא של חבר שלי ובעצם הוא מחובר ומוגדר כמו שצריך, רק להתחיל לגלוש. בעצם חוץ מלנתק את המודם במחשב הישן ולחברו במחשב החדש לא נאלצתי לבצע כלום. אפשר לקבל הסבר קצר איך נעשה הדבר הזה ? דרור.
אתמול ניקתלתי בתופעה חדשה עבורי ואשמח לקבל הסבר קצר עבורה. מדובר כאמור על אינטנרט מהיר בכבלים. הבאתי מחשב חדש לחבר שלי , מחשב שמותקן עליו XP. במחשב הקודם שהיה מחובר לאינטרנט היתה מותקנת מערכת הפעלה 98 . הוא מחובר לאינטרנט בכבלים של ערוצי זהב ובזק בין לאומי עם מודם USB של RCA. כמובן שניסתי להתקשר לתמיכה של ערוצי זהב , להבין איך להתקין מחדש את המודם וההגדרות אבל לאחר שחיכתי חצי שעה ללא תשובה , אמרתי ננסה לבד. חיברתי את המודם USB. ה XP זיהה והתקין אותו לבד , אמרתי יפה, שלב א´ עבר בהצלחה. כאשר באתי להיכנס לאתר הביית של ערוציזהב ומשם להיתחבר דרך הגדרת "ספק קבוע" ראיתי שמופיע שם כבר השם והסיסמא של חבר שלי ובעצם הוא מחובר ומוגדר כמו שצריך, רק להתחיל לגלוש. בעצם חוץ מלנתק את המודם במחשב הישן ולחברו במחשב החדש לא נאלצתי לבצע כלום. אפשר לקבל הסבר קצר איך נעשה הדבר הזה ? דרור.