היכן? מיקום מדוייק!

סאקרה

New member
ים המלח

ולא איכפת לי מיקום- זה כל כך יפה!!! בכל זאת נסיון-שפך נחל קידרון.
 
התורן חדש

לא קידרון ולא רוג'ם אל בחר. אכן תמונות יפות - אבל היפות יותר תגענה בהמשך.
 

סאקרה

New member
אחרי שראיתי את התמונות למערב

נראה כמו השפך של נחל טור. לא רחוק מהעליה למצוקי.
 

סאקרה

New member
אבו עידן..אתה לא עושה לנו את זה!

מעלה תמונות "סוף הדרך" ו..נעלם.. בבקשה לתת נ.צ. ותאור מדוייק איך מגיעים ליופי הזה!
 
לא נוטשים ביום חג - דובה חזר !

סאקרה יקירתי (מיכה רגב - גם אתה יקירי!) לא נטשתי ! אז ככה: א. המקום הרבה יותר יפה מאשר בתמונות. ב. מדובר בלשון יבשה הנכנסת אל ים המלח - בפירוש לא נחל ! ג. הלשון נמצאת מצפון לעינות קנה ומדרום לתמרים. (מדובר על מספר ק"מ מצפון לכביש למצוקי דרגות) ד. החוף בעיינות סמר ובעיינות קנה הוא חרסיתי בעיקרו אולם הלשון הארוכה והשפיצית בנויה פלטות יפיהפיות של ארגוניט, כאשר השפיץ של הלשון הולך ונעשה נמוך יותר ומכוסה בהדרגה ברסס מלח עד לכיסוי מלא של קצה השפיץ. בצד הצפוני סוער מעט (אם יש רוח) בעוד הצד הדרומי יוצר בריכה שקטה, בצבעים וטכסטורות מופלאים ומוגן ע"י הלשון המשמשת כשובר גלים. ה. במקום, למעשה מדרום ללשון ומצפון לעינות קנה יש עדר של 5 צבאים. עקבות לרוב (ע"י המעיינות)ואם מתמזל אז רואים אותם מתרוצצים. ו. איך מגיעים? האזור בתולי, בוצי בחלקו, אינו מומלץ לחבורות גדולות. הליכה זהירה מכיוון התמרים אפשרית - כחצי שעה בכל כיוון. זהירות - המקום ממכר !!! אנחנו קוראים למקום: "כייף מרדכי", אבל עד כאן. פיטפטתי יותר מידי..
 
לא ממליץ להגיע אל המעיינות

הנביעות הצפוניות של עיינות קנה מצויות באזור בוצי מאוד !!! מאוד מסוכן, מיותר וממש מיותר. למחפשי המעיינות: רדו בצומת מצוקי דרגות עד לחוף הים (אל דרום עיינות סמר) ותלכו עשרות/מאות מטרים בודדים עד למעיינות שצילמתי (לדוגמה, המעיין שמקפיץ חול וחצץ). תשכחו מצפון מעיינות קנה - מסוכן !
 

סאקרה

New member
הבנתי,רוצה לשמור לעצמכם...../images/Emo8.gif

איחרת... רק תסביר עכשיו איך אני יורדת לעינות קנה צפון. דרך עפר נראית היטב מהכביש,אבל לא נקודת הכניסה אליה. חשבתי לסע מחר. את המעיינות שמתחת לעליה למצוקי אני מכירה.
 
מיכה ודובה - משמיצים אותי...

לאור עודף ה"מלחמות" אני מקבל את ה"השמצה" ברוח הומור הטובה בו נאמרה. אבל, בכדי להבהיר ולמנוע סכנה: הזהרתי מפני ההליכה דרומה אל עבר הנביעות הצפוניות של קנה. זה באמת מסוכן !!! הזהרו לנפשותכם ! ברצינות גמורה. לגבי "כף מרדכי": כשמגיעים מדרום, בערך במקום בו הצמחיה של עיינות קנה "מתחילה להתרחק" מהכביש זה המקום לרדת מהכביש ולחפש את תחילת השביל. סאקרה, אפשר לצעוד דרומה אבל לאחר מאות מטרים בודדים נעשה מסוכן מידי!! הסכנה מופיעה עוד לפני שמופיעות הנביעות. השמרו לנפשותיכם. כשתחזרי מ"כף מרדכי": מצפה לתמונות.
 

סאקרה

New member
אנא חדד את הבעייתיות

האם גם ל"כף מורדכי" מסוכן וחלק? או רק למעיינות הצפוניים?
 
כף לבלות בכף מרדכי

הדרך לכף מרדכי היא כמובן בצעידה. יורדים עם המכונית, נוסעים מספר מאות מטרים, מחנים את המכונית כך שלא תיראה מהכביש (מעלה את ההסתברות שהמכונית תשאר במקום..) ומשם צועדים "דוך" אל החוף. לצעוד בזהירות. צפי לבוץ על הנעליים - לא יותר. לעומת זאת - אזור המעיינות - בוץ טובעני! מהסגנון האכזר: שקיעה מיידית ועמוקה, מפחידה מאוד, רגל שניה אינה מסוגלת לסייע בחילוץ, שוקעת ואז גם כפות הידיים מתקשות לסייע. בקיצור - תרדי מזה. אגב, כל התמונות של המעיינות שצרפתי צולמו בקטע הדרומי של עיינות סמר (הדרומיים) ולא בעיינות קנה בכלל. בהן צדק. אם תחליטי ל"התאבד" אנא צרפי לתמונות שתביאי מכף מרדכי גם את הלקח המר - למען ילמדו מנסיונך. לסיכום: "כף מרדכי" כייף של מקום. נטו.
 

סאקרה

New member
אני אצלם..השאלה היא

מאיפה יבוא השופל שיוציא את המצלמה משם..? חושבת שאסתפק בחינם של המעיינות המוכרים.
 
אבו חביבי, אניייי (שאני אמצ.ץ?)../images/Emo140.gif

מתי השמצתי אותך, אני כל כך משתדל לרצות אותך עם הסלע ההוא..., וזו התודה שאני מקבל
אוי, סאקרה, לפני "השקיעה והשופל" תבדקי לנו את ה"PPL"
 
למעלה