היכן מגישים תביעה קטנה?
שלום, ברצוני להגיש תביעה קטנה נגד חברה הנמצאת ברחוב זבוטינסקי בבני ברק. חבר עו"ד אמר לי שבני ברק שייכים למחוז ת"א , אבל הוא לא בטוח. יעזור לי מאוד אם התביעה תוגש בבית משפט השלום בפתח תקווה. אין מענה באף אחד ממספרי הטלפונים שהוצאתי בבית המשפט בפ"ת או בת"א (ניסיתי כ-9 מספרים שונים). אודה לך אם תעזרי לי ותגידי לי לאן להגיש את התביעה. דבר נוסף, אני רוצה להגיש את התביעה דרך האתר של בתי המשפט (אלקטרונית, מבלי להגיע לבית המשפט עצמו). כרגע כתב התביעה רשום כמסמך WORD וכל הראיות (קבלות וכו) סרוקות למחשב. האם יש פורמט מסוים והאם אני צריך להכין משהו מיוחד? תודה רבה
שלום, ברצוני להגיש תביעה קטנה נגד חברה הנמצאת ברחוב זבוטינסקי בבני ברק. חבר עו"ד אמר לי שבני ברק שייכים למחוז ת"א , אבל הוא לא בטוח. יעזור לי מאוד אם התביעה תוגש בבית משפט השלום בפתח תקווה. אין מענה באף אחד ממספרי הטלפונים שהוצאתי בבית המשפט בפ"ת או בת"א (ניסיתי כ-9 מספרים שונים). אודה לך אם תעזרי לי ותגידי לי לאן להגיש את התביעה. דבר נוסף, אני רוצה להגיש את התביעה דרך האתר של בתי המשפט (אלקטרונית, מבלי להגיע לבית המשפט עצמו). כרגע כתב התביעה רשום כמסמך WORD וכל הראיות (קבלות וכו) סרוקות למחשב. האם יש פורמט מסוים והאם אני צריך להכין משהו מיוחד? תודה רבה